Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر شهنازی در گفتگو با خبرنگار مهر پس از تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر والیبال گفت: به هر حال شرایط کشور بحرانی است بحث ملی مطرح می‌باشد و نمی‌خواهیم خانواده‌ها آسیب ببینند.

سرمربی تیم والیبال سایپا در ادامه به ۵۰ روز تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر والیبال اشاره کرد و گفت: در حال حاضر به دلیل سلامتی بازیکنان و جامعه مسابقات لیگ تعطیل شد اما والیبال آسیب اصلی خود را از ۵۰ روز تعطیلی گذشته دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر این تعطیلی نبود الان مسابقات مرحله گروهی به پایان رسیده بود.

وی در ادامه تاکید کرد: اگر قرار است فدراسیون تصمیمی بگیرد باید این تصمیم با خرد جمعی و حضور مربیان و کارشناسان والیبال باشد همانطور که امروز در فدراسیون والیبال درباره شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مسابقات لیگ تصمیم قطعی گرفته شد و کسی نمی‌تواند نسبت به آن اعتراض کند چرا که این تصمیم حاصل یک تصمیم جمعی بوده است. در گذشته نیز باید درباره ۵۰ روز تعطیلی نظر کارشناسان و مربیان لیگ برتر گرفته می‌شد اما این اتفاق رخ نداد رخ نداد.

شهنازی اظهار کرد: از داورزنی می‌خواهم که برای آینده نیز این چنین عمل کند و برای تصمیم گیری های مهم از خرد جمعی استفاده کند. این تجربه خوبی برای فدراسیون شد تا در آینده، تصمیمات انفرادی گرفته نشود. همه از آن ۵۰ روز تعطیلی ناراحت هستند و آسیب آن را نیز امروز همه شاهد هستیم و امیدوار هستم که برای آینده دیگر این اتفاقات رخ ندهد.

وی تاکید کرد: باید به باشگاه‌ها احترام گذاشته شود. باشگاه‌ها در والیبال کشور مهم و تأثیرگذار هستند اگر باشگا ه ها نباشند شرایط برای تمام فدراسیون‌ها خوب نخواهد بود باید ارزش و اعتبار باشگاه‌ها را حفظ کنند.

سرمربی تیم والیبال سایپا به قرارداد بازیکنان اشاره کرد و گفت: امیدوارم درباره حق و حقوق بازیکنان تصمیمات خوبی گرفته شود چرا که بازیکنان در این تعطیلی مقصر نیستند بسیاری از بازیکنان نیاز مالی دارند باید تدابیر جدی در این زمینه اندیشیده شود. یک تعدادی از بازیکنان قراردادهای خوبی دارند بازیکنان بزرگی هستند و مشکلات مالی ندارد اما برخی از بازیکنان واقعاً زندگی خود را از راه والیبال تأمین می‌کند امیدوارم تفکر منطقی در این زمینه صورت گیرد.

وی ادامه داد: از مدیریت باشگاه سایپا ممنون هستم امسال شرایط ایده‌آل را برای ما فراهم کرده بودند و پرداختی‌ها به موقع انجام می‌شد. نسبت به سال گذشته با حضور مدبر و فراهانی باشگاه شرایط ایده آلی از نظر پرداخت نسبت به گذشته داشت.

کد خبر 4867027 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: ناصر شهنازی فدراسیون والیبال لیگ برتر والیبال تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال سپاهان اصفهان کشتی آزاد لیگ برتر والیبال فدراسیون کشتی لیگ برتر فوتسال وزارت ورزش و جوانان لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فدراسیون فوتبال کسب سهمیه المپیک کاراته لیگ جهانی کاراته وان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۳۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) تعطیلی دانشگاه‌های سراسر کشور از ساعت ۱۲ تا ۱۴ فردا (یکشنبه)

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار | تبعات شکست تلخ
  • (ویدیو) تعطیلی دانشگاه‌های سراسر کشور از ساعت ۱۲ تا ۱۴ فردا (یکشنبه)
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • غیبت ستاره‌های کوبایی در هفته نخست VNL
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • لیگ ملت‌ها: اعلام لیست پدیده جدید والیبال دنیا
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • مربی سرشناس عاشق هندوانه‌های ایران شد | از اینکه ایرانی‌ها کنار غذاهایشان خیارشور می‌گذارند تعجب کردم!