Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، آنها محبوب‌ترین دوقلوهای فوتبال ایران هستند. میلاد و مهرداد. آنقدر شبیه به هم که هنوز هم برای بسیاری تشخیص اینکه کدام یک در بلژیک بازی می‌کند و کدام یک در آوس پرتغال سخت است. وقتی موهای سرشان را مدل سربازی کوتاه می‌کنند تشخیص سخت‌تر می‌شود. خودشان یک بار در برنامه نود اعتراف کردند که از این شباهت استفاده کرده‌اند و در یک مسابقه هر کدام یک نیمه به زمین رفته‌اند!

میلاد حالا لژیونر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پسری که هیچ‌وقت از اینکه بگوید پیک رستوران بوده ابایی ندارد. بچه جنوب شهر با ته لهجه و بی‌ادا. مردم دوستش دارند حتی اگر در چند برنامه تلویزیونی میزان سوادش در تاریخ و جغرافیا دستمایه شوخی و خنده قرار بگیرد. او جایی ادعا نکرده که جغرافیادان است، اتفاقاً هر وقت تریبون داشته گفته که خیلی دنبال سواد-مواد نبوده و عشقش کار و مادر و فوتبال است. او شاید به خاطر همین بی‌نقاب بودنش است که کمتر در بین اهل رسانه کشته- مرده دارد. از آنهایی که چند نفر استوری‌های اینستاگرامشان را تبدیل کنند به مهم‌ترین خبر روز فوتبال ایران!

در عصر جدید این یکی از الزامات مدرن است که ستاره‌ها باید کنار دستشان مشاور رسانه‌ای داشته باشند یا دست کم کسانی که آنها را در تیتر خبرها نگه دارند. میلاد اگر داشت درخشش‌اش مقابل آس رم حتماً بیشتر از سوتی دادنش موقع پرتاب اوت دستی وایرال می‌شد. او که حالا پیراهن خنت بلژیک را می‌پوشد در مرحله یک شانزدهم لیگ اروپا در خانه رم آنقدر مقابل اسپینازولا خوش درخشید که پائولو فونسکا مجبور به تعویض مهره خودش شد.

بازیکنی که از تیم روسی با نام غریب احمد گروژنی به بلژیک رفته است برای اثبات خودش به درخشش‌های دامنه‌دار بیشتری نیاز دارد و البته به حمایت رسانه‌ای. مهدی مهدوی‌کیا زمانی که در عضویت باشگاه آلمانی هامبورگ بود می‌گفت حتی در تمرینات هم یک تیم تجهیزشده رسانه‌ای برای پوشش فعالیت نائوهیرو تاکاهارا بازیکن ژاپنی از این کشور می‌آیند و کوچکترین اتفاقات مربوط به او را پوشش می‌دادند اما من تنها بودم. این «تنها بودن» شاید امروز به مدد شبکه‌های اجتماعی تا اندازه‌ای رفع و رجوع شده باشد و بعضی بازیکنان به تنهایی به تیم رسانه‌ای خودشان تبدیل شده باشند اما میلاد اینطور نیست. دست کم آنچه ما می‌بینیم نشان می‌دهد او به حمایت رسانه‌ای نیاز دارد. بازیکن سختکوش و با استعدادی که سماجت یکی از ویژگی‌های بازی اوست، نیاز دارد که در داخل و خارج از کشور یک مشاور رسانه‌ای کار بلد داشته باشد. کسی که درخشش‌هایش را علنی‌تر کند و البته رابطه‌اش با هواداران تیم خنت را مستحکم‌تر.

 

یادداشت: احسان محمدی

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: میلاد محمدی مهرداد محمدی رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۳۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جالب پوشش زنان در خیابان‌های بروکسل بلژیک | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، این عکس را در ادامه می بینید.


منبع:‌صابرین نیوز

کد خبر 849420 برچسب‌ها خبر ویژه بلژیک زنان - حجاب

دیگر خبرها

  • واکنش مهرداد رضایی به حمله بازیکن استقلال + فیلم
  • گل مردود استقلال به ذوب آهن؛ هم آفساید؟ هم هند؟
  • وضعیت باورنکردنی پوشش زنان در خیابان‌های بروکسل بلژیک
  • عکسی متفاوت از بروکسل، پایتخت بلژیک
  • وضعیت جالب پوشش زنان در خیابان‌های بروکسل بلژیک | عکس
  • دوقلوهای اصفهانی آهنگ شیرازی منتشر کردند/داستان به روز رسانی شدن!
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مهرداد اسکویی
  • واژگونی خودرو پراید در محور ارومیه تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • (عکس) تصاویری خاص و متفاوت از میلاد کی‌مرام سوژه رسانه‌ها شد
  • ۶ تصادف طی ۲۴ ساعت در آذربایجان غربی/۳ نفر و ۲۳ نفر مصدوم شدند