Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@14:55:04 GMT

بدون وابستگی، موتور پایه‌گاز سوز تولید می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۲۳۷۱۰

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام‌ گفت: در حال حاضر بدون وابستگی به خارج و با تکیه بر توان داخلی، مشغول تولید موتور پایه گاز سوز هستیم‌.‌

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی میرسلیم در یازدهمین همایش بین المللی موتورهای درون سوز و نفت افزود: تمرکز فعالیت ایپکو بر این اساس است که قوای محرکه مورد اطمینان را برای خودروهای ساخت داخل تامین کند، تحقق این امر مشکل بود اما امروز به مرحله رسیده ایم که توان پاسخگویی به نیاز داخل کشور را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام‌خاطرنشان کرد: سازمان ملی استاندارد باید نظارت بیش‌تری برکیفت تولید قوای محرکه داشته باشد و از تولید قوای محرکه بی کیفیت جلوگیری کند.
وی اظهار کرد: قوای محرکه و سوخت دو پارامتر وابسته به یکدیگرند، قوای محرکه تامین کننده نیاز خودرو و اساس آن است در حالی که برای به حرکت در آوردن قوای محرکه نیاز به سوخت استاندارد است، بنابراین این دو رابطه تنگاتنگی با یکدیگر دارند.

منبع: ایکوپرس انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: قوای محرکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۳۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد

با مساعدت اعضای هیات مدیره یکی از بانک‌ها اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد.

به گزارش خبرنگار استان‎ها خبرگزاری دانشجو،با مساعدت مدیر عامل و هیات مدیره یکی از بانک ها، یک دستگاه ویلچر برقی، تخت بیمارسانی برقی، یک دستگاه پردازشگر و مانیتور برای این خانواده برای رفع مشکلات این خانواده خریداری شد. 

 

بنا به این گزارش این قلام با حضور مدیر کل بهزیستی و مدیر شعب بانک رفاه استان کهگیلویه و بویراحمد به این خانواده یاسوجی تحویل شد. 

 

شایان ذکر است همه اعضای این خانواده شامل پدر، مادر، دو برادر و خواهر به ترتیب به بیماری‌های ضربه مغزی، سرطان سینه، قطع نخاع و بیماری نادر سخت درمان پوستی و سرطان تیروئید مبتلا هستند. 

 

دیگر خبرها

  • آیا حتما به خرید قرص ویتامین C نیاز داریم؟
  • نیاز آذربایجان‌غربی به ۵۰۰۰ کلاس درس برای رسیدن به استاندارد کشوری
  • سریع‌ترین خودروهای رکوردشکن تاریخ، هواپیماهای بدون بال با سرعت 1000 کیلومتر (+عکس)
  • وابستگی اقتصادی اسارت می‌آورد
  • تامین ۵۰ درصدی پنبه مورد نیاز صنعت نساجی کشور
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • پیشرفت علمی بدون داشتن علوم پایه قوی امکان پذیر نیست
  • رولت یخچالی یک شیرینی فوری بدون نیاز به فر
  • اروپا نیاز به قوای هسته‌ای مستقل دارد
  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل