Web Analytics Made Easy - Statcounter

با تعطیلی و لغو دیدارهای لیگ برتر استقلال این فرصت را دارد تا در ادامه بازی‌های حساس لیگ شیخ دیاباته را در اختیار داشته باشد.

به گزارش ایلنا،‌ یکی از بازیکنانی که عمیقاً دوست دارد لیگ ایران به تعویق بیفتد و حتی بعد از ایام نوروز برگزار شود، شیخ دیاباته است. مهاجمی که نقشی فرا کلیدی در استقلال ایفا کرده و با گلزنی‌های پی‌درپی حتی در جدول گلزنان لیگ نیز جایگاه خوبی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصور کنید شیخ مصدوم نمی‌شد؛ آنگاه او در جدول گلزنان چه وضعیتی داشت؟ آیا با آن شتابی که او تا قبل از مصدومیت گرفته بود کسی را جلودار خود می‌دید؟ بی‌شک این مصدومیت موجب شده تا شیخ از قافله مدعیان آقای گلی قدری عقب بماند و اگر او با کشیدگی در ناحیه زانو مواجه نمی‌شد اکنون با اختلاف چشمگیر بالاتر از همه رقبا قرار داشت.

بازگشت شیخ دیاباته با توجه به عمق مصدومیت تا یک ماه دیگر میسر نیست و این بازیکن نمی‌تواند در خط آتش استقلال قرار بگیرد و در کنار قائدی و مطهری یک 3 ضلعی رعب‌آور را پدید آورد. این مصدومیت اما برای استقلال ابدی نخواهد بود و شیخ یک ماه دیگر به میادین باز‌می‌گردد.

اخیراً نیز مربیان استقلال پیگیر وضعیت دیاباته بودند و فرهاد مجیدی با دکتر ستوده پیرامون زمان بازگشت این مهاجم حرف‌هایی زده است. طبق آنچه گفته شده دیاباته تا یک ماه دیگر آماده بازی است و اگر تصور کنیم لیگ بعد از بازی با سایپا به تعویق بیفتد دیاباته می‌تواند از بازی با پارس‌جم که یک هفته بعد از بازی با سایپا (پنجشنبه همین هفته) برگزار می‌شود در ترکیب استقلال قرار بگیرد.

اگر بخواهیم به اصطلاح هفته‌ای به برنامه لیگ نگاه کنیم شیخ یک هفته بعد از بازی با سایپا در ترکیب استقلال خواهد بود و از بازی بعد مقابل سایپا خط حمله تیمش را دوباره نو‌ نوار خواهد کرد.

دیاباته نیز از این موضوع کاملاً آگاه است و این روزها با شتاب و انگیزه بیشتری تمرین می‌کند. او که از احتمال تعویق لیگ سود برده حتی خودش را برای بازگشت به صدر جدول گلزنان لیگ آماده کرده است.

دیاباته با توجه به توانمندی‌های منحصر به فرد و وضعیت بدنی فوق‌العاده می‌تواند گره‌گشای استقلال در بازی‌های آتی لیگ باشد. گرچه فاصله استقلال با پرسپولیس قدری زیاد و شاید دست‌نیافتنی به نظر می‌رسد اما سابقه نشان داده نتایج لیگ همواره در هفته‌های پایانی مشخص می‌شود و استقلال نیز با بهره‌برداری از تمام نیروهایش که شیخ یکی از برجسته‌ترین آنها است می‌تواند شانس خود را تا پایان لیگ زنده نگه ‌دارد.

البته در جام حذفی نیز استقلال روزهای مهمی پیش‌رو دارد و اگر بازی‌ها بعد از عید برگزار شود و شیخ نیز به سلامت کامل برسد، در آن بازی‌ها نیز می‌تواند عنصر مهمی برای استقلال باشد. به هرحال این تعویق لیگ است که می‌تواند استقلال را برای دستیابی به نتایج بهتر و حتی رسیدن به جام امیدوار نگه دارد و شاید راه دیگری اکنون وجود نداشته باشد. راهی که شیخ نیز به آن فکر می‌کند و برایش برنامه‌ها ریخته است.

لینک کوتاه: asriran.com/0030Uc

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: استقلال دیاباته بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۳۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره نیویورک نیکس در کنار بزرگان NBA

ستاره تیم بسکتبال نیویورک نیکس با رکوردی جدید، نام خود را در کنار بزرگان لیگ NBA ثبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم بسکتبال نیویورک نیکس در بازی ششم از سری یک چهارم نهایی پلی‌آف کنفرانس شرق لیگ NBA با نتیجه 118 بر 115 از سد فیلادلفیا سونی سیکسرز گذشت و راهی نیمه‌نهایی شد.

لیگ NBA| باورنکردنی از کایری اروینگ!

جیلن برانسون،‌گارد رأس نیکس در این دیدار خارج ار خانه، 41 امتیاز و 12 پاس گل برای تیمش داشت.

برانسون با ثبت این آمار،‌ نام خود را در کنار اسکار رابرتسون در تاریخ NBA جاودانه کرد. این دو، تنها بازیکنان تاریخ لیگ هستند که در 3 بازی از یک سری حذفی، بیش از 35 امتیاز و 10 پاس گل به نام خود ثبت کرده‌اند.

برانسون همچنین در کنار لبران جیمز (سال 2009) و مایکل جردن (سال‌های 1989 و 1990) تنها بازیکنان تاریخ NBA هستند که در 4 بازی متوالی از سری پلی‌آف، بیش از 35 امتیاز و 5 پاس گل به نام خود به ثبت رسانده‌اند.

نیویورک نیکس در مرحله نیمه‌نهایی کنفرانس شرق به مصاف ایندیانا پیسرز می‌رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)
  • (عکس) مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟
  • عکس| مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟
  • نکونام در کمپ حجازی مهمانان ویژه‌ای داشت
  • بوسه همسر ستاره استقلال بر دستان او + عکس
  • ستاره نیویورک نیکس در کنار بزرگان NBA
  • حمله ستاره استقلال به پیرمرد جنجالی سپاهان +عکس
  • مطهری و استفاده بهینه از ستاره استقلالی
  • صالح، ستاره‌ای برای تمام خطوط استقلال!
  • جنجال دوباره ستاره استقلالی سپاهان علیه پرسپولیس