Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرمجتمع ندامتگاه تهران بزرگ گفت: پس از بررسی درخواست آزادی مشروط تمامی مددجویان، ۱۴۴۰ درخواست که واجد شرایط استفاده از آزادی مشروط بود به مراجع قضایی ذی‌صلاح جهت سیر مراحل قانونی ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، چهارمحالی در این باره اظهار کرد: به دنبال بازدید دادستان تهران از مجتمع و دیدار با مددجویان و با تاکیدشان مبنی بر کاهش جمعیت کیفری و اعطای آزادی مشروط به مددجویان واجد شرایط، کلیه درخواست های مددجویان از سطح اندرزگاه‌ها جمع آوری و پس از بررسی حدود ۲۱۵۰ درخواست رسیده، درخواست ۱۴۴۰ نفر از واجدین شرایط استفاده از آزادی مشروط و همچنین ۱۸۱ درخواست پابند الکترونیکی به مراجع قضایی ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  آزادی مشروط فرصتی است که پیش از پایان دوره محکومیت، به محکومان به حبس داده می‌شود تا چنانچه در طول مدتی که دادگاه تعیین می‌کند، از خود رفتاری پسندیده نشان دهند و دستورهای دادگاه را اجرا کنند، از آزادی مطلق برخوردار شوند

مدیر مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ ادامه داد: این اقدام در جهت اصلاح مددجویان و آماده ساختنشان برای بازگشت به زندگی اجتماعی صورت می‌گیرد و اعطای آزادی مشروط زندانیان را تشویق می‌کند که در مدت مجازات به طور مستمر از خود حسن اخلاق و رفتار نشان دهند.

وی  همچنین در باره طرح پابند الکترونیک گفت: اجرای طرح پابند الکترونیکی نقش به سزایی در کاهش جمعیت کیفری خواهد داشت که علاوه‌ بر این امر نیز باعث می‌شود تا زندانی در کنار خانواده دوران محکومیت خود را سپری کرده و دیگر خانواده‌های آنها از آسیب‌هایی متعدد در امان باشند. امیدوارم مراجع ذی صلاح با قبول تقاضای آزادی مشروط زمینه آزادی این مددجویان را فراهم نماید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آزادی دادستان تهران تهران زندانیان آزادی مشروط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۳۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ کلاهبردار در دیواندره دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی آزادی صبح سه شنبه به خبرنگاران رسانه‌های استان اعلام کرد: با مراجعه تعدادی مال باخته به پلیس فتا دیواندره مبنی بر اینکه ۲ نفر از طریق کانال‌های تلگرامی و پیج‌های اینستاگرامی با جلب اعتماد، مبالغ قابل توجهی از آنان با عنوان اخذ گواهی نامه رانندگی، مدرک تحصیلی و غیره کلاهبرداری کرده‌اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: واموران پلیس فتا دیواندره با اشراف اطلاعاتی، اقدامات فنی و هوشمندانه پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی ۲ نفر کلاهبردار را شناسایی و در یک عملیات ضربتی در یکی از استان‌های همجوار دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده از متهمان به ۲۰۰ ملیاردریال کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کردند، گفت: در این رابطه ۱۹ نفر شاکی شناسایی شده است.

سردار آزادی در ادامه با بیان اینکه پلیس قاطعانه با مخلان امنیت و آرامش مردم در فضای حقیقی و مجازی برابر قانون برخورد خواهد کرد، افزود: متهم به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

کد خبر 6092724

دیگر خبرها

  • کمک۱۳میلیارد تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • کمک های خیرین زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ۳۸ درصد رشد یافت
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • شرط آزادی مشروط بابک زنجانی چیست؟/ بازخوانی روند پرونده
  • زندانیان شاغل در روز کارگر هدیه گرفتند
  • این شهر بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • امکان آزادی مشروط بابک زنجانی وجود دارد
  • بابک زنجانی امکان استفاده از آزادی مشروط را دارد
  • آزادی مشروط در انتظار بابک زنجانی؟
  • ۲ کلاهبردار در دیواندره دستگیر شدند