Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@14:48:47 GMT

شمار مبتلایان به کرونا در کره جنوبی ۴۸۱۲ نفر رسید

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۲۳۹۹۴

شمار مبتلایان به کرونا در کره جنوبی ۴۸۱۲ نفر رسید

همزمان که شیوع ویروس کرونا در کره جنوبی روندی صعودی به خود گرفته رئیس جمهور این کشور علیه این ویروس خطرناک اعلام جنگ کرد. ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مقامات بهداشتی کروه جنوبی اعلام کرد، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور تا امروز (سه شنبه)  به 4812 نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«مرکز پیشگیری و کنترل بیماری کره جنوبی» تاکید کرد، تنها در روز دوشنبه ابتلای 600 نفر به ویروس کرونا تشخیص داده شد. تاکنون 28 نفر نیز بر اثر ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

مبدا اصلی شیوع ویروس کرونا در کره جنوبی یک کلیسا در شهر داگو است. این شهر با دو و نیم میلیون جمعیت در 300 کیلومتری جنوب سئول قرار دارد.

مقامات بهداشتی کره جنوبی اعلام کردند آزمایش از شهروندان عادی در شهر داگو تشدید خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «یونهاپ»، «مون جائه» رئیس جمهور کره جنوبی در جریان نشست کابینه دولت گفته است : « بحران در داگو و استان چیونگسانگ به اوج خود رسیده است و تمامی کشور علیه این بیماری وارد جنگ شده است.»

بنا بر این گزارش، مون به تمامی سازمان‌های دولتی دستور داد که به صورت 24 ساعته برای مقابله با این ویرس و اتخاذ اقدامات اقتصادی  آماده باشند.

علاوه بر داگو در سایر شهرها و استان‌های کره جنوبی تعداد بیشتاری ابتلا به ویروس کرونا گزارش شده است.

واردات نفت کره جنوبی 13.9 درصد کاهش یافتکمپین سلبریتی‌های کره جنوبی برای خرید ماسک و اهدا به مردم+تصاویرتایید 376 مورد جدید ابتلا به کرونا در کره جنوبیکره جنوبی: تعداد مبتلایان به کرونا افزایش خواهد یافت

انتهای پیام/

 

R1016169/P/S8,87/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا کره جنوبی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا کره جنوبی ویروس کرونا کره جنوبی کرونا در کره جنوبی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۳۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، احمد باهوش در این باره توضیح داد: با کاهش دوره تعمیرات اساسی از معادل ۱۵ روز توقف کامل مجتمع به حدود ۹ روز در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱، که همسو با برداشت حداکثری از مخزن مشترک پارس جنوبی انجام شد، بیش از ۴ میلیارد مترمکعب به خوراک مجتمع و تولید گاز افزوده شد.

وی افزود: تولید و تزریق گاز شیرین سراسر پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی به خطوط سراسری در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال پیش از آن، بیش از ۳ درصد افزایش تولید داشت که این موضوع با انجام اقدام‌های نوآورانه، استفاده ۹۰ درصدی از کالاهای ایرانی و تلاش و مجاهدت کارکنان و متخصصان ثبت شد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: تولید گوگرد مرغوب دانه‌بندی‌شده پارسال در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه بیش از ۶۴۰ هزار تن بود که این مقدار، افزایش ۱۰ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ داشت.

به گزارش این گزارش، پارسال بیش از ۲۲۵ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی از سکوهای سرچاهی میدان مشترک پارس جنوبی دریافت شد که با استفاده از توان، دانش و نوآوری کارگران و متخصصان خط مقدم جبهه اقتصادی، بیش از ۱۹۶ میلیارد و ۱۰۹ میلیون مترمکعب در مجتمع پارس جنوبی شیرین‌سازی و به خطوط سراسری تزریق شد.

کد خبر 6096828 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • «پل طبیعت» امشب قرمز رنگ می‌شود
  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • افزایش شمار تلفات نظامی صهیونیست‌ها در حمله به پایگاه کرم ابوسالم
  • شمار شهدای رسانه در غزه به ۱۴۲ نفر رسید
  • جزئیات جدید از عملیات دو مرحله‌ای قسام علیه پایگاه کرم ابوسالم
  • آژیر خطر در کریات شمونا به صدا درآمد
  • آژیر خطر در کریات شمونا به صدا درآمد/ افزایش شمار شهدای میس الجبل
  • شمار کشته‌شدگان سیل در برزیل به ۵۷ نفر رسید
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی