Web Analytics Made Easy - Statcounter

با تعطیلی و لغو دیدارهای لیگ برتر استقلال این فرصت را دارد تا در ادامه بازی‌های حساس لیگ شیخ دیاباته را در اختیار داشته باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یکی از بازیکنانی که عمیقاً دوست دارد لیگ ایران به تعویق بیفتد و حتی بعد از ایام نوروز برگزار شود، شیخ دیاباته است. مهاجمی که نقشی فرا کلیدی در استقلال ایفا کرده و با گلزنی‌های پی‌درپی حتی در جدول گلزنان لیگ نیز جایگاه خوبی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصور کنید شیخ مصدوم نمی‌شد؛ آنگاه او در جدول گلزنان چه وضعیتی داشت؟ آیا با آن شتابی که او تا قبل از مصدومیت گرفته بود کسی را جلودار خود می‌دید؟ بی‌شک این مصدومیت موجب شده تا شیخ از قافله مدعیان آقای گلی قدری عقب بماند و اگر او با کشیدگی در ناحیه زانو مواجه نمی‌شد اکنون با اختلاف چشمگیر بالاتر از همه رقبا قرار داشت.

بازگشت شیخ دیاباته با توجه به عمق مصدومیت تا یک ماه دیگر میسر نیست و این بازیکن نمی‌تواند در خط آتش استقلال قرار بگیرد و در کنار قائدی و مطهری یک ۳ ضلعی رعب‌آور را پدید آورد. این مصدومیت اما برای استقلال ابدی نخواهد بود و شیخ یک ماه دیگر به میادین باز‌می‌گردد.

اخیراً نیز مربیان استقلال پیگیر وضعیت دیاباته بودند و فرهاد مجیدی با دکتر ستوده پیرامون زمان بازگشت این مهاجم حرف‌هایی زده است. طبق آنچه گفته شده دیاباته تا یک ماه دیگر آماده بازی است و اگر تصور کنیم لیگ بعد از بازی با سایپا به تعویق بیفتد دیاباته می‌تواند از بازی با پارس‌جم که یک هفته بعد از بازی با سایپا (پنجشنبه همین هفته) برگزار می‌شود در ترکیب استقلال قرار بگیرد.

اگر بخواهیم به اصطلاح هفته‌ای به برنامه لیگ نگاه کنیم شیخ یک هفته بعد از بازی با سایپا در ترکیب استقلال خواهد بود و از بازی بعد مقابل سایپا خط حمله تیمش را دوباره نو‌ نوار خواهد کرد.

دیاباته نیز از این موضوع کاملاً آگاه است و این روزها با شتاب و انگیزه بیشتری تمرین می‌کند. او که از احتمال تعویق لیگ سود برده حتی خودش را برای بازگشت به صدر جدول گلزنان لیگ آماده کرده است.

دیاباته با توجه به توانمندی‌های منحصر به فرد و وضعیت بدنی فوق‌العاده می‌تواند گره‌گشای استقلال در بازی‌های آتی لیگ باشد. گرچه فاصله استقلال با پرسپولیس قدری زیاد و شاید دست‌نیافتنی به نظر می‌رسد اما سابقه نشان داده نتایج لیگ همواره در هفته‌های پایانی مشخص می‌شود و استقلال نیز با بهره‌برداری از تمام نیروهایش که شیخ یکی از برجسته‌ترین آنها است می‌تواند شانس خود را تا پایان لیگ زنده نگه ‌دارد.

البته در جام حذفی نیز استقلال روزهای مهمی پیش‌رو دارد و اگر بازی‌ها بعد از عید برگزار شود و شیخ نیز به سلامت کامل برسد، در آن بازی‌ها نیز می‌تواند عنصر مهمی برای استقلال باشد.

به هرحال این تعویق لیگ است که می‌تواند استقلال را برای دستیابی به نتایج بهتر و حتی رسیدن به جام امیدوار نگه دارد و شاید راه دیگری اکنون وجود نداشته باشد. راهی که شیخ نیز به آن فکر می‌کند و برایش برنامه‌ها ریخته است.

ایلنا

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دیاباته استقلال شیخ دیاباته اخبار استقلال استقلال دیاباته شیخ دیاباته مصدومیت دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۴۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام استقلالی‌ها را تعطیل کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و پنجم رقابنهای لیگ برتر به مصاف تراکتورسازی خواهد رفت.

به گزارش ایسنا، با توچه به اینکه امروز مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی برگزار خواهد شد و استقلال در همان دور اول از این رقابتها حذف شد، با تصمیم کادر فنی آبی‌پوشان، تمرین امروز این تیم تعطیل شد و بازیکنان به استراحت خواهند پرداخت.

دور جدید تمرینات استقلال از فردا استارت خواهد خورد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899799

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا
  • آزمون احتمالی یک مهارت مهم در گلر جوان پرسپولیس
  • نکونام استقلالی‌ها را تعطیل کرد
  • خوشحالی ستاره سیتی: همه باید از ما بترسند
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!
  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟