Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در استان و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان از تشدید محدودیت های تردد خودروهای سواری به جزایر قشم و کیش خبر داد، و گفت: به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا ویروس در استان به ویژه جزایر قشم و کیش، از ورود خودروهای شخصی به این جزایر از مبادی بندر پهل و چارک جلوگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به خبرگزاری برنا درهرمزگان، دکتر سعید ناجی در هفتمین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان، افزود: همچنین کنترل و محدودیت ترددی به استان تشدید خواهد شد و از همه هموطنان درخواست می‌کنیم که از سفر های غیر ضروری به هرمزگان خودداری کنند.   وی اضافه کرد: از هم استانی های عزیز نیز می خواهیم با توجه به هشدارهای جدی وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان سعی کنند به منظور حفظ سلامتی خود و عزیزانشان از تردد غیر ضروری در سطح شهرها پرهیز کنند.   ناجی با اشاره به راه اندازی واحدهای تولید ماسک و لباس های بهداشتی مراکز درمانی، افزود: تولید ماسک و لباس های بهداشتی مراکز درمانی با پیگیری و تلاش های حوزه اقتصادی و بهداشتی استان مدیریت شده که بتوان با راه اندازی واحدهای تولیدی در استان در روزهای آینده، بخشی از مشکلات در این حوزه را رفع کنند.   رئیس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان با اشاره به تشکیل ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا، گفت: در شهرستان های استان نیز ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا فعال شده و فرمانداران موارد حوزه خود را از این ستاد پیگیری می کنند و به ستاد استانی گزارش می دهند.   وی با اشاره به کاهش ساعات کاری ادارات استان، افزود: ادارات استان به منظور کاهش ارتباطات افراد و پیشگیری از شیوع بیشتر  کرونا ویروس با برنامه ریزی و هماهنگی ساعت کار خود را محدود کرده اند و حضور کارکنان با هماهنگی در بخش هایی که نیاز حضور فیزیکی کمتری دارند، کاهش خواهد یافت.   ناجی خاطرنشان کرد: دستگاه ها و اداراتی که خدمات رسانی مردم را عهده دارند، مانند گذشته موظف به انجام فعالیت های خود هستند.   رئیس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان با اشاره به حضور نیروهای نظامی و انتظامی در کنار ستاد به منظور مدیریت بیماری کرونا، بیان کرد: نیروهای نظامی و انتظامی استان اعلام آمادگی خود را به منظور استفاده از ظرفیت آنها در شرایط ضروری اعلام کرده اند.   وی اظهار امیدواری کرد؛ با تمهیدات پیش بینی شده در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا و جدی گرفتن هشدارهای وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان توسط مردم و شهروندان بتوانیم با این بیماری مقابله کنیم و این شرایط را با کمترین هزینه پشت سر بگذاریم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۴۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت سنگین بارش‌ها به بخش کشاورزی فارس

غلامرضا غلامی گفت: بارندگی شب گذشته علاوه بر اینکه رحمت به مردم فارس عنایت کرد، اما به دلیل حجم زیاد بارش‌ها برخی از راه‌های روستایی در شهرستان نورآباد ممسنی را تحت تاثیر قرار داد و سازمان راهداری و فرمانداری شهرستان در تلاش برای ترمیم این راه‌ها هستند.

او همچنین از خسارت سنگین بارش‌ها به بخش کشاورزی استان خبر داد و گفت: برخی از مزارع خوشه‌های گندم و محصولات دیگر نیز دچار خسارت شدند و برخی از اراضی کشاورزی هم به دلیل حجم و شدت بارش‌ها دچار فرشایش و آسیب شدند.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری فارس از کشاورزان خواست تا برای خسارت خود به سازمان جهاد کشاورزی و ستاد مدیریت بحران استان مراجعه کنند تا در صورت تخصیص اعتبار خسارت‌ها پرداخت شود.

غلامی بیش‌ترین میزان بارش‌ها را در شهرستان‌های اردکان سپیدان با ۵۶۰ میلی‌متر، نوآباد ممسنی با ۵۲۵ میلی‌متر و در نهایت شهرستان فیروزآباد با ۴۲۸ میلی‌متر اعلام کر و گفت: این توده هوا امروز عصر از استان خارج و شهر‌های جنوبی را در برخواهد گرفت.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری فارس در ادامه بیان کرد: بارندگی‌های اخیر برای سال زراعی جاری یک عیدی خوبی بود و امیداواریم مسئولان برای امسال برنامه‌ریزی کنند تا این بارش‌ها را با انجام کار‌های آبخیزداری از جمله ایجاد بند‌های سنگی و ملاتی، بانکت بندی و کاشت گونه‌های گیاهی کم آب‌بر نگذاریم این حجم آب از استان خارج شود.

غلامی تصریح کرد: خوشبختانه رعد وبرق دیشب تلفات جانی را در برنداشته، اما عشایران شهرستان ممسنی برنامه زمانبندی کوچ را رعایت نکردند و دچار مشکل شدند و هلال احمر استان در حال امدادرسانی به آنهاست.

او اعلام کرد: در حال حاضر تمامی جاده‌های فارس باز و تردد روان است و آبگرفتگی معابر را در سطح شهر شیراز گزارش نشده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در تهران / پیش‌بینی لغزندگی جاده‌ها و آب‌گرفتگی معابر
  • از پیشگیری آسان تا درمان مشکل
  • کمبود نیروی انسانی و بودجه پیشگیری در حوزه مدیریت بحران
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • راهی جدید برای پیشگیری و درمان بیماری‌های روده
  • محدودیت‌های ترددی در محور پرترافیک اردبیل – آستارا
  • ویتامینی که چربی کبدچرب را دفع می‌کند
  • خسارت سنگین بارش‌ها به بخش کشاورزی فارس
  • ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد