Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-04@11:23:14 GMT

تولید ماسک و لباس پزشکی در منطقه آزاد انزلی

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۲۴۵۱۹

به‌گزارش ایلنا از بندرانزلی، براساس پیگیری‌های بعمل آمده‌ از سوی معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد انزلی و در راستای تأمین نیاز استان به محصولات پزشکی، شرکت لوتوس تجارت و شرکت افرنگ تاج منطقه آزاد انزلی از تولیدکنندگان پوشاک با تغییر خط تولید اقدام به تولید ماسک و لباس پزشکی کرده‌اند.

وحید طالب پور عضو هیات مدیره و معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد انزلی بیان کرد: طبق سفارشات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی این واحدها در دو شیفت کاری مشغول به تولید محصولات مورد نیاز بوده و شرکت لوتوس تجارت با ۱۰۰ نفر پرسنل روزانه ۱۰ هزار عدد ماسک و ۱۰۰۰ عدد لباس پزشکی تولید و شرکت افرنگ تاج نیز با ۴۰ نفر پرسنل روزانه ۵ هزار عدد ماسک را تولید می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به اینکه دو واحد تولیدی مذکور از واحدهای فعال در حوزه پوشاک در شهرک صنعتی شماره یک منطقه آزاد انزلی بوده‌اند که در جهت برنامه های سازمان به منظور مقابله با ویروس کرونا با همکاری وزارت بهداشت، اقدام به تغییر محصول تولیدی خود کرده‌اند افزود: با پیگیری های بعمل آمده و همکاری واحدهای تولیدی و تأمین مواد اولیه شامل پارچه، نخ و الکل به زودی به تعداد واحدهای تولیدی محصولات بهداشتی و ضدعفونی در منطقه افزوده خواهد شد.

گفتنی است مواد اولیه این کالاها توسط وزارت بهداشت،درمان و علوم پزشکی تأمین شده و اقلام تولید شده با نظارت این وزارتخانه توزیع می شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سرمایه گذاری ماسک وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس معاون اقتصادی منطقه آزاد انزلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۴۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    یازدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به رياست جواد کرمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی برگزار شد.

در این جلسه مشکلات ۸ واحد تولیدی مرتبط با راه و شهرسازی، منابع طبیعی و بانک‌های عامل مورد بررسی قرار گرفت.

 برای حل مشکلات این واحدها    مصوباتی به تصویب اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان رسید.

 

 

دیگر خبرها

  • ابتکار ناسا به المپیک پاریس می‌رود!
  • مفاهیم جان‌بخش اسلامی از مرزها بیرون رفته است
  • شرکت در انتخابات هم حق است هم وظیفه
  • برپایی نمایشگاه کارآفرینی و صنایع‌دستی در دانشگاه آزاد کهنوج
  • ۱۶۲ کارگر و کارفرمای نمونه در منطقه ازاد چابهار تجلیل شدند
  • در دیدار ‌صنعتگران ‌هرمزگان با رئیس قوه قضائیه چه گذشت؟
  • رقابت ۱۲۰۰۰ داوطلب در آزمون دستیاری/ اعلام حقوق دستیاران
  • غول جدید ماهواره‌ای به رقابت با ایلان ماسک می‌رود
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • 3 پیشنهاد برای بهینه‌سازی عملیات توزیع در حوزه لجستیک و تجارت الکترونیک