Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@03:19:16 GMT

۲ شایعه‌پرداز کرونایی در دیلم بوشهر دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۲۴۵۹۰

۲ شایعه‌پرداز کرونایی در دیلم بوشهر دستگیر شدند

سیدحسین مسلم نژاد روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این افراد درپی انتشار اخباری کذب و دروغین در ارتباط با مبتلا شدن ۲ نفر از شهروندان دیلمی به ویروس کرونا و ایجاد استرس و فشار روانی بر جامعه بازداشت شدند.

وی اظهارداشت:  در صورت مشاهده هر نوع موارد محتوایی شامل فیلم، خبر، عکس که حاوی مطالب شایعه و کذب و غیرمستند به قصد ایجاد تشویش اذهان عمومی و افزایش نگرانی در شهرستان را تشدید کند، موضوع  به صورت قانونی مورد پیگیری و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از شهروندان خواست  ضمن رعایت خونسردی و آرامش خود اخبار صحیح را از منابع رسمی دریافت کنند.

روز گذشته یک فایل صوتی در فضای مجازی شهرستان دیلم توسط فردی ناشناس انتشار یافت که در آن ابراز داشته بود با برقراری تماس تلفنی با یک دکتر بیمارستان این شهر  اعلام کرده‌است که  چهار مورد بیمار مشکوک و ۲ مورد مثبت ۱۰۰ درصد به ابتلای به ویروس کرونا در این شهرستان وجود دارد. 

نشر دهنده این فایل صوتی غیر واقعی اظهار داشته بود دختر یک خانواده دیلمی که در قم ساکن بوده به همراه مادرش که از این شهر برگشته‌اند ۱۰۰ درصد مبتلا به کرونا مبتلا و مابقی خانواده مشکوک و ناقل آن هستند.

در این فایل صوتی نشردهنده حتی به اسم خانواده‌های دیلمی نیز اشاره کرده‌است. 

شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا بندردیلم انتظامی بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بندردیلم انتظامی بهداشت و سلامت ویروس کرونا بندردیلم انتظامی بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۴۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاد مطهری شهید راه تدبیر و تفکر است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی ظهر چهارشنبه در دیدار با مدیر و معلمان مدرسه شبانه روزی سعادت شهرستان دیلم به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم با تبریک این هفته و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری گفت: استاد شهید مرتضی مطهری شهید راه تدبر و تفکر است و هر مطلبی که این شهید در گذشته نگاشته است امروزه نیز در همه محافل و مدارس مورد بحث و گفتگو قرار می‌گیرد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان دیلم منزلت و جایگاه معلم در اجتماع را رفیع خواند و اظهار داشت: شما عهده دار مسئولیتی هستید که هم می‌تواند خانواده و هم اجتماع را تحت تأثیر قرار دهد و مسئولیت سنگین‌تری که بر دوش شما قرار دارد تقویت باورهای دینی و ارزشهای اسلامی در دانش آموزان است.

فرماندار دیلم خاطر نشان کرد: رسالت شما معلمان بسیار مهم و تأثیر گذار است و آموزش و پرورش از مهمترین نهادهایی است که تعالی، رشد و توسعه هر جامعه در گرو آن است.

وی در پایان با بیان اینکه فرهنگیان بزرگترین خدمت را نسبت به اجتماع خود انجام می‌دهند یادآور شد: معلمان با تلاش و زحمت خالصانه نسل جدید و کادر آینده انقلاب را تربیت می‌کنند و همه ما مسئولان قدردان آنها هستیم.

کد خبر 6094205

دیگر خبرها

  • عوارض اختلال افسردگی مزمن چیست؟/ راهکارهای درمان را بشناسید
  • استاد مطهری شهید راه تدبیر و تفکر است
  • خط انتقال آبرسانی دیلم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم
  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • رویداد جامعه‌پرداز برای شناسایی و ارتباط گیری با کنشگران حوزه خانواده
  • رویداد جامعه‌پرداز با موضوع خانواده و جمعیت در البرز برگزار می‌شود
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد