Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، وحید طالب پور، معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه با همکاری این سازمان، دادستان انزلی و گمرک بندرانزلی، و سرمایه گذار بخش خصوصی خارجی، ۲۵۰ هزار جفت دستکش و ۱۰۰ هزار عدد ماسک به دانشگاه علوم پزشکی گیلان تحویل داده شد، اظهار داشت: کالاهای صادرات مجددی که یک سرمایه گذار خارجی از مبدأ ترکیه به این منطقه وارد کرده تا به کشور قزاقستان صادرات کند، بعد از گذشت چند ماه، با رایزنی ها و همکاری های صورت گرفته از سوی معاونت های مختلف این سازمان و ارگان‌هایی همچون سپاه پاسداران ناحیه شهرستان بندرانزلی، گمرک و دادستان شهرستان و همراهی سرمایه گذار فوق، بخشی از این کالاها و ملزمات پزشکی که مشتمل بر دستکش و ماسک بودند جهت توزیع در شهرهای بندر انزلی و رشت از انبارها بیرون آمده و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به اینکه نمایندگان معاونت غذا و دارو و پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور در انبار کالاهای پزشکی موصوف، نسبت به تهیه لیست اقلام مورد نیاز جهت خرید از طریق تأمین اعتبار اقدام نمودند،تصریح کرد: توزیع دست کش ها و ماسک های اشاره شده، بامدیریت دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت استان خواهد بود و براساس توافقات انجام شده در سطح داروخانه ها و مراکز بهداشتی توزیع می شود.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد انزلی بابیان اینکه براساس هماهنگی های صورت گرفته این توزیع اولیه بوده و در روزهای آتی محموله های دیگری نیز توسط دیگر سرمایه گذاران وارد و توزیع می شود، اضافه کرد: صاحب کالاهای فوق آمادگی خود را برای تأمین تجهیزات مورد نیاز احداث یک بیمارستان صحرایی که به منظور صادرات به کشور قزاقستان خریداری کرده،جهت بهره برداری به این سازمان و دانشگاه علوم پزشکی استان اعلام کرده و موضوع در حال رایزنی است.

وی با بیان اینکه سازمان منطقه آزاد انزلی با تداوم ارائه تسهیلات و معافیت های متنوع،راهبرد افزایش روند واردات مواد اولیه و کالاهای پزشکی-سلامت جهت توزیع در سطح منطقه، استان و تولید ملزومات مورد نیاز مقابله با بیماوری ویروس کرونا را در دستور کار قرار داده؛ افزود: در این مسیر، بازرگانان و تولیدکنندگان منطقه در کنار جهادگران سلامت استان و کشور، تضمین تأمین ملزومات مورد نیاز پزشکی را اولویت کاری خود قرار داده اند.

بنابه گفته معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد انزلی همکاران معاونت های بندری و اقتصادی سازمان بهمراه نمایندگان دادگستری،سرمایه گذار،سپاه پاسداران،نیروی انتظامی،دانشگاه علوم پزشکی گیلان و گمرک تا پاسی از شب گذشته اقدام به انجام امور مربوط به تفکیک و خروج هرچه زودتر ملزومات پزشکی-بهداشتی موجود در انبار نموده و این مسیر طی روز جاری و روزهای آتی نیز تداوم خواهد داشت، موضوعی که براساس دستور دادستان محترم بندرانزلی،گمرک نیز با کمترین تشریفات گمرکی در جهت ترخیص سریع کالاها همکاری لازم را انجام می دهد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی سرمایه سرمایه گذاری گمرک ماسک سازمان منطقه آزاد انزلی دانشگاه علوم پزشکی گیلان سرمایه گذار مورد نیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۴۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

 حبیب غزنوی رییس دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: گسترش فرهنگ قرآن و اهل‌بیت (ع) باید سرلوحه تمامی امور قرار گیرد و با نور ایمان و نور قرآن حرکت کرده و جامعه‌ای سعادتمند بسازیم.
 
 وی ادامه داد: تمسک به قرآن راه نجات و رستگاری انسان است، خداوند راه‌های نجات و رستگاری فراوانی برای انسان قرار داده است، یکی از راه‌های رسیدن به سعادت، تزکیه نفس است.
 
حبیب غزنوی گفت: انسان هر وقت آیه‌های قرآن را تلاوت می‌کند برای آن تازگی دارد چرا که هر آیه قرآن یک معجزه الهی است.
 
  محمد هادی عباسی، معاون دانشجویی و امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز گفت: مراسم تقدیر از برگزیدگان بخش آوایی، بخش معارفی و سایر بخش‌های بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت (ع) دانشگاه در بخش کارکنان، دانشجویان و اساتید در مسجد فاطمه الزهرا (س) برگزار شد.
 
وی ادامه داد: فعالیت‌های مرتبط با قرآن و عترت در صدر اولویت‌های معاونت دانشجویی و امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان است.
 
 عباسی ادامه داد: همه ساله جشنواره قرآن و عترت ویژه کارکنان، اساتید و دانشجویان رشته‌های پزشکی و تابع وزارت بهداشت در بخش‌های مختلف و به همت کانون قرآن و عترت شهید فیروزی برگزار می‌گردد و امسال هم شاهد افرایش درصد مشارکت ثبت نام کنندگان در رقابت‌های اولیه این جشنواره بودیم.
 
وی افزود: به لطف خدا و به همت همکارانمان در مرکز قرآن و عترت شهید فیروزی جزو نخستین دانشگاه‌هایی هستیم که مراسم تقدیر از برگزیدگان مرحله نخست بیست و هشتمین دوره مسابقات را برگزار کرده ایم.
 
 عباسی گفت: نتایج دیگر بخش‌های این جشنواره در مرحله داوری کشوری است که پس از اعلام، به اطلاع دانشجویان عزیز، کارکنان گرامی و اعضا محترم هیئت علمی خواهد رسید.
 
وی عنوان کرد: در این دوره از مسابقات شاهد ثبت نام اولیه ۶۵۰ نفر از اعضاء خانواده دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بودیم.
 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • بهترین اتوماسیون اداری برای دانشگاه های علوم پزشکی چیست؟
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رتبه بندی جهانی موضوعی
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان، از امروز
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رایگان شد
  • بیمارستان نیایش به ابر بیمارستان تبدیل خواهد شد