Web Analytics Made Easy - Statcounter

 کشف مقبرهای باستانی در رم ایتالیا

بدون شک ایتالیا یکی از بهترین کشورها برای سپری کردن تعطیلات خواهد بود داشتن انواع مختلف جاذبه‎های گردشگری سبب شده تا افراد زیادی همه ساله با استفاده از تور ایتالیا و با تهیه بلیط خارجی و یا بلیط داخلی به این منطقه از جهان سفر کنند.

 رم یکی از شهرهای تاریخی و باستانی موجود در این کشور می‎باشد که از پیشینه تاریخی بسیار با ارزشی برخوردار می‎باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این شهر می‎توان انواع مختلفی از آثار و بناهای تاریخی را مشاهده کرد که از جاذبه‎های گردشگری این شهر به حساب خواهند آمد و جهانگردان بسیاری در طول سفرشان به این منطقه با استفاده از تور ایتالیا و با تهیه بلیط خارجی و یا بلیط داخلی از آنها دیدن بعمل خواهند آورد.

اخیرا در یکی از بازسازی‎هایی که در سطح این شهر در حال انجام بوده است در زمان حفاری به یک مقبره رومی دست پیدا کردند که آثار تاریخی بسیاری در آن وجود داشته است.

 

البته این موضوع یکی از رایج‎ترین مسایل در چنین مناطقی بوده است و جایی برای تعجب ندارد. اما بدلیل اینکه این مقبره کاملا دست نخورده و سالم می‎باشد بسیار مورد اهمیت قرار گرفته است و آثاری که در آن یافت شد به نمایش عموم در آمد و افراد زیادی که به این نوع جاذبه‎ها علاقه‎مند هستند برای دیدن آنها با استفاده از تور ایتالیا و با تهیه بلیط داخلی و یا بلیط خارجی به این شهر سفر کردند.

در ادامه به ارائه جزئیاتی بیشتر در رابطه با این اتفاق خواهیم پرداخت. در صورتیکه تمایل دارید به این شهر با استفاده از تور ایتالیا و با استفاده از بلیط داخلی و یا بلیط خارجی سفر کنید و از این مقبره دیدن بعمل آورید با ما در ادامه همراه باشید.

با توجه به این که این مقبره به شکلی سالم و بدون هیچ گونه آسیبی کشف شده است از ازرش فراوانی برخوردار می‎باشد زیرا از نظر منطقی این موضوع که بعد از چندین سال چنین مقبره‎ای به این شکل سالم و دست نخورده باقی بماند بسیار نادر بوده است.

در نابودی این چنین مقبره‎ها و آثار تاریخی عواملی بسیاری چون ساخت و ساز، شرایط آب و هوایی موجود در منطقه ، کشاورزی و وضعیت خاک تاثیر گذار خواهند بود. با توجه به این موضوعات کشف این منقبره به شکلی سالم بسیاری از باستان شناسان را متعجب کرده است.

 برای دیدن این مقبره افراد زیادی با استفاده از تور ایتالیا و با تهیه بلیط خارجی و بلیط داخلی به این شهر سفر کردند تا آثاری که در آن وجود دارد را از نزدیک مورد مشاهده قرار دهند.

این کشف زمانی رخ داد که یک بلدوزر در حال کندن کانالی بود که به شکلی اتفاقی به شکف این مقبره انجامید و این مقبره سر از خاک بیرون آورد. کارگرانی که در این منطقه در حال فعالیت بودند یکی از آثار باستانی موجود در این شهر را کشف کردند که امروزه با عنوان آرامگاه ورزشکار در بین جهانیان شهرت پیدا کرده است

. از آثاری که در این منطقه به کشف رسیده است جسد دست نخورده و سالم 4 مردی که بین 30 تا 50 سال سن داشتند و یک جسد که مربوط به زنی با سنی نامعلوم بوده است یافت شده. در پی حفاری این بلدوزر یک حفره در کنار تالار دفن مردگان ایجاد کرد که نتیجه آن دست‎یابی باستان شناسان به این مقبره که از ارزش تاریخی بسیاری برخوردار می‎باشد بوده است.

سرپرست نظارت‎های باستانی شهر رم در رابطه با کشف این مقبره با ارزش چنین گفته است: ما بسیار خوش شانس بوده‎ایم که توانستیم به این مقبره دسترسی پیدا کنیم. اگر ایم بلدوزر تنها 4 اینچ آنطرف‎تر را حفاری می‎کرد هرگز نمی‎توانستیم از وجود همچین مقبره‎ای اطلاع پیدا کنیم.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

آشنایی با هتل هنگینگ گاردن دربالی

جزیره‎ای زیبا و بی‎نظیر در مجموع 17 هزار جزیره‎ای که در کشور اندونزی وجود دارند به عنوان بهشت روی زمین در بین جهانیان شهرت پیدا کرده و آن را جزیره بالی می‎نامند. این جزیره که از جاذبه‎های گردشگری بسیاری بهره می‎برد همه ساله مقصد هزاران مسافری است که با استفاده از تور بالی به این منطقه از جهان دیدن بعمل می‎آورند.

با توجه به توریستی بودن این منطقه هتل‎های زیادی در این جزیره ساخته شده‎اند که یکی از آنها هتل 5 ستاره هنگینگ گاردن می‎باشد که در این جزیره در حال ارائه خدمات هتلداری به گردشگرانی است که با استفاده از تور بالی  و با تهیه بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی برای دیدن جاذبه‎های گردشگری موجود در این منطقه به این جزیره سفر کرده‎اند.

 در ادامه به معرفی بیشتر این هتل 5 ستاره که یکی از بهترین هتل‎های موجود در این جزیره می‎باشد خواهیم پرداخت تا در صورتیکه با استفاده از تور بالی و با تهیه بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی راهی این جزیره شدید در صورت تمایل برای اقامتتان از این هتل استفاده کنید.

 

خدمه این هتل که به شکلی 24 ساعته در حال فعالیت هستند به زبان‎های ژاپنی، فرانسوی، اندونزیایی، انگلیسی، آلمانی و عربی قادر به صحبت کردن می‎باشند و با استفاده از هرکدام از این زبان‎ها می‎توانید با آنها ارتباط برقرار کنید و نیازتان را به آنها بگویید.

 در صورتیکه می‎خواهید در این هتل 3 ستاره اقامت داشته باشید می‎توانید برای دریافت اتاق از ساعت 14 به بعد اقدام کنید و برای تحویل اتاق در پایان سفرتان باید ساعت 12 از اتاقتان خارج شده و آن را تحویل دهید.

امکاناتی که در این هتل برای مسافرانی که با استفاده از تور بالی و با تهیه بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به این جزیره سفر کرده‎اند ارائه می‎شود بسیار متنوع و با کیفیت می‎باشد. یکی از جذابترین و پرطرفدارترین تفریحاتی که مسافران می‎توانند در این هتل از آن استفاده کنند شنا کردن در استخر روبازی است که در این هتل وجود دارد و واقعا لذت بخش می‎باشد.

استخری که در این هتل وجود دارد یکی از منحصربفردترین استخرها در جهان می‎باشد که احتمالا تصاویر زیادی را از آن در فضای اینترنت دیده‎اید. این استخر به عنوان بهترین استخر شنا جهان توسط یکی از مجله‎های مشهور انتخاب شده است.

برای طراحی این استخر بی‎نمظیر از معماری متخصص و مجرب استفاده شده است که واقعا یک اثر خارق‎العاده بوجود آورده است که چشم اندازی بی‎نظیر به جنکل‎های اندونزی نیز دارد. پیشنهاد می‎شود در صورتیکه با استفاده از تور بالی و تهیه بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به این شهر سفر کردید حتما برای اقامتتان از این هتل استفاده کنید.

 باغ‎هایی در اطراف این هتل قرار دارد که می‎توانید در آنها به قدم زدن بپردازید و سفارش دهید تا تجهیزات باربیکیویی که در این فضا موجود می‎باشد را برایتان آماده کنند تا شما بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید. در صورتیکه می‎خواهید از این امکانات استفاده کنید باید هزینه جداگانه پرداخت نمایید.

علاوه‎بر این می‎توانید از تفریحات دیگری که در این هتل در اختیار گردشگرانی که با استفاده از بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به این منطقه سفر کرده‎اند قرار داده می‎شود نیز استفاده کنید تفریحاتی چون:

دوچرخه سواری در فضای سبز موجود دراین هتل که به شکلی رایگان در اختیار مسافران قرار داده خواهد شد، اسب سواری که باید برای انجام آن هزینه‎ای اضافه پرداخت شود، طبیعت گردی با استفاده از تورهایی که توسط این هتل انجام و ارائه می‎شوند و استفاده از کتابخانه که به شکلی رایگان در اختیار گردشگران قرار خواهد گرفته شد. این هتل را به جرعت می‎توان بهترین هال موجود در این منطقه دانست.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

مالدیو و حقایقی جالب در رابطه با آن

مالدیو را می‎توان به جرعت یکی از زیباترین جزایر موجود در اقیانوس هند دانست که همه ساله افراد زیادی با استفاده از تور مالدیو و با تهیه بلیط داخلی و یا بلیط خارجی به این منطقه از جهان سفر می‎کنند و از جاذبه‎های گردشگری موجود در آن دیدن بعمل می‎آورند.

در رابطه با این جزیره کوچک و زیبا حقایق و نکات جالبی وجود دارد که دانستن آنها می‎تواند خالی از لطف نیاشد و شما در شناخت بهتر و بیشتر این منطقه کمک کند.

 این منطقه یکی از توریست‎پذیرترین مناطق جهان می‎باشد و همه ساله هزاران گردشگر از سراسر جهان برای دیدن آن با استفاده از تور مالدیو با تهیه بلیط خارجی و یا بلیط داخلی به این جزیره زیبا سفر می‎کنند. در ادامه به ارائه نکات جالب در رابطه با این جزیره خواهیم پرداخت.

 

شکل گیری نالدیو توسط یک شاهزاده تبعیدی

این کشور در مسیر کشتی‎های تجاری قرار دارد و از این لحاظ همیشه مورد توجه افراد زیادی قرار داشته است. اولین افرادی که این منطقه را کشف کردند و آن را مورد استعمار خود قرار دادند هندی‎ها بودند البته تاریخ مشخصی از این رویداد در دست نمی‎باشد اما تاریخ حدودی این موضوع به 269 سال قبل از میلاد مسیح باز خواهد گشت.

با توجه به افسانه‎ها در آن زمان هیچ دولتی وجود نداشته است. تنها افرادی که به دنبال صلح بودند و به پرستش و عبادت خورشید و آب مشغول بودند در این مککان در حال زندگی بودند. با توجه به گفته‎ها اولین امپراطوری در این منطقه توسط شاهزادهاز هند با نام سری سوروداسارونا آدیتیا تاسیس شده بود.

در آن زمان پادشاه هند از دست پسر خود به شدت عصبانی می‎شود و وی را به این منطقه از جهان تبعید می‎کند. برای دیدن این منطقه از جهان می‎توانید با استفاده از تور مالدیو و با تهیه بلیط داخلی و یا بلیط خارجی به این جزیره سفر کنید و از جاذبه‎های گردشگری موجود در آن دیدن بعمل آورید. در آن زمان این جزایر با نام dheeva maari شناخته می‎شدند.

 این شاهزاده تبعید شده پادشاهی آدیتا را در این منطقه از جهان تاسیس کرد که با نام پادشاه خورشید نیز شناخته می‎شد. این امپراطوری با ازدواج ملکه پادشاهی خورشید با شاهزاده‎ای از پادشاهی قمری که از قبیله کالینگا بود به اتمام رسید. آثار و بقایای این امپراطوری هنوز در این منطقه از جهان دیده می‎شود که با استفاده از تور مالدیو  و با تهیه بلیط خارجی و بلیط داخلی می‎توانید به این جزیره سفر کنید و از انها دیدن بعمل آورید.

پول و سکه در این منطقه

همانطور که گفته شد مالدیو یک کشوری است که بیش از 99 درصد از آن را آب اقیانوس تشکیل می‎دهد با توجه به این موضوع در دوران قرون وسطا از صدف به عنوان ارز در این منطقه استفاده می‎شده. امروزه نیز در بسیاری از سکه‎ها و اسکناس‎های این منطقه همچنان تصاویری از صدف را مشاهده خواهید کرد که برای ادای احترام به آن از این تصاویر در پول خود استفاده می‎کنند.

این کشور دارای زیبایی‎های منحصربفردی می‎باشد که می‎توانید با سفر به این منطقه با تور مالدیو و تهیه بلیط داخلی و یا بلیط خارجی آنها را از نزدیک مورد مشاهده قرار دهید و لحظات لذت‎بخشی را سپری کنید. امروزه استفاده از صدف به عنوان واحد پولی منسوخ شده است و برای سفر به این منطقه نیاز از از واحد پولی رایج در این کشور استفاده کنید.

 البته این نکته نیز قابل توجه می‎باشد که در آن زمان که از صدف استفاده می‎شد به عنوان واحد پولی از صدف‎هایی خاص و کمیاب در این رابطه استفاده می‎شده است که تهیه آنها کاری دشوار به حساب می‎آمد.

 

منبع: اتاق خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۴۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون سیاسی وزیر امور خارجه: ریشه ناآرامی‌ها در منطقه در دخالت خارجی است

به گزارش قدس آنلاین، علی باقری، معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه نشست معاونان وزیران امور خارجه و نمایندگان ویژه کشورهای عضو گروه اقتصادهای نوظهور موسوم به بریکس در مسکو در جمعه خبرنگاران در خصوص این نشست گفت: مجموعه بریکس یه نقش بسیار جدی و موثری در تحقق چندجانبه گرایی در عرصه مناسبات بین المللی دارد.

وی افزود: نشست امروز نخستین نشست در سطح خودش از چند جهت مهم بود؛ نخستین نشستی بود که مجموعه بریکس در موضوع مهم فلسطین و سایر مسائل مهم غرب آسیا برگزار کرد و مسئولان عالی وزارت خارجه های کشورهای عضو بریکس در این نشست مواضع و دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.

باقری با اشاره به اهمیت این نشست اظهار داشت: همه اعضا به اتفاق بر توقف جنایت و نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه تاکید داشتند و اراده خودشان را برای ایفای نقش در جهت کمک به مردم فلسطین به ویژه دسترسی مردم فلسطین به کمک‌های انساندوستانه ابراز کردند.

معاون سیاسی وزیر خارجه همچنین گفت: در این چارچوب ایران با تاکید بر مواضع اصولی خود، تصریح کرد تا زمانی که ریشه مسئله فلسطین که همانا در تجاوز و اشغالگری رژیم صهیونیستی است حل نشود، قطعا اقدامات دیگر جنبه تسکینی دارد و نمی‌تواند مسئله را حل کند. به همین جهت است که در طول 75 سال گذشته هیچ نسخه‌ای به نتیجه نرسیده، زیرا معطوف به این ریشه و موضوع اصلی که تجاوزگری و اشغالگری رژیم صهیونیستی است پرداخته نشده است.

وی با اشاره به اینکه درباره موضوعات دیگر منطقه و تنش‌ها بحث شد، ادامه داد: این نکته مورد تاکید طرف ایرانی بود که وقتی به ناآرامی‌ها در کشورهای منطقه مانند عراق، سوریه و یمن نگاه می‌کنیم،  می‌بینیم که ریشه این‌ها در دخالت خارجی است. اگر این اختیار به ملت‌های منطقه داده شود که خودشان برای آینده تصمیم بگیرند و بیگانگان بر اساس منافع نامشروع خودشان در منطقه دخالت نکنند، زودتر می‌توانیم به ثبات و پایداری در منطقه دست پیدا کنیم.

باقری افزود: نکته مهم دیگر این است که ایران در این نشست به طور جدی تاکید کرد که حاضر است از همه ظرفیت‌های خود برای تحکیم ثبات و بسترسازی برای توسعه کشورهای منطقه و تامین رفاه ملت‌های منطقه استفاده کند و این اراده جدی را حاضر است با دیگر اعضای بریکس به اشتراک بگذارد.

وی با بیان اینکه این نشست از این جهت که اولین نشست بود که ایران به طور رسمی در یک موضوع بسیار مهم در منطقه و جهان در میان اعضای بریکس قرار گرفته بود، شرکت کرد، گفت:  در این جلسه مسئله حمله و تجاوز رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق مورد توجه قرار گرفت و رییس جلسه به طور صریح این اقدام تجاوزکارانه را محکوم کرد و این اقدام صهیونیست‌ها را هم در امتداد رویکرد و سرشت تجاوزگری صهیونیست‌ها برشمرد.

باقری خاطر نشان کرد: ما در این جلسه تاکید کردیم که پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی در دمشق حق قانونی ایران بوده و در چارچوب اقدام متقابل و ایران در قبال هرگونه تعدی و تعرض به سرزمین، منافع و شهروندانش به طور جدی، صریح و بسیار سخت پاسخ خواهد داد.

معاون سیاسی وزیر خارجه افزود: ما نشان دادیم در پاسخ قاطعی که به جنایت و تجاوز صهیونیست‌ها انجام دادیم، راه حل صیانت از ثبات و پایداری منطقه سرجای خودش نشاندن متجاوز است. تا زمانی که متجاوز برای تجاوزگری پاداش دریافت کند یا سکوت ببیند، ما نباید امید به ثبات در منطقه داشته باشیم. 

وی در آخر تصریح کرد: اقدام ایران در پاسخ به جنایت رژیم در سوریه علاوه بر اینکه حق قانونی ایران بود، نشان دهنده اراده ایران برای تحکیم ثبات در منطقه بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • تصویب بیش از ۵۰ مصوبه برای توسعه شرق شهرستان اصفهان
  • اصفهان موفق‌ترین استان در اجرای مأموریت ساماندهی اتباع خارجی است
  • معاون سیاسی وزیر امور خارجه: ریشه ناآرامی‌ها در منطقه در دخالت خارجی است
  • باقری: ریشه ناآرامی‌ها در منطقه در دخالت خارجی است
  • پاکستان: سفر ابراهیم رئیسی موفقیت‌آمیز بود/ مخالفت‌های خارجی اهمیتی ندارد
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • بازدید معاون مدیر منطقه ای برنامه جهانی غذا از یزد
  • پاکستان: سفر ابراهیم رئیسی موفقیت‌آمیز بود/مخالفت‌های خارجی اهمیتی ندارد
  • پاکستان: سفر آیت‌الله رئیسی موفقیت‌آمیز بود/ مخالفت‌های خارجی اهمیتی ندارد
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند