Web Analytics Made Easy - Statcounter



سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته روسیه که به همراه تیمش عازم رقابت های لیگ جهانی اتریش شده بود، علی رغم اینکه ۳ ماه است به ایران نیامده، به بهانه مبارزه با کرونا اجازه ورود به مسکو را دریافت نکرد و ساعت‌هاست در اتاقی در فرودگاه مسکو بسر می برد.

حسین روحانی در گفتگو با ایسنا، در اینباره اظهار کرد: با پایان رقابت های لیگ جهانی در اتریش عازم مسکو شدیم اما ماموران فرودگاه مسکو از ورود من جلوگیری کردند و در حال حاضر بیش از ۱۰ ساعت است که در یک محیط ۳۰ متری در فرودگاه بدون هیچ آب و غذایی قرنطینه شده ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*هر چه می گویم ۳ ماه است به ایران نرفته ام گوششان بدهکار نیست

سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته روسیه افزود: من ۳ ماه است که اصلا به ایران نیامده ام و آن موقع که ایران بودم هیچ بحثی درباره ویروس کرونا نبود. در این ۳ ماه در روسیه بودم اما هر چه به آن ها می گویم قبول نمی کنند.

* روس ها می گویند ورود ایرانی ها از هر کجای دنیا ممنوع!

مربی سابق تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: روس ها می گویند به ما گفته اند به هیچ ایرانی از هر کجای دنیا اجازه ورود به خاک روسیه را ندهید. برای آن ها جان شهروندانشان بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد و اصلا با اینگونه موارد شوخی ندارند و توصیه پذیر هم نیستند. شانس آوردم من را به ایران دیپورت نکردند و به من گفتند می توانی از همان اتریش که به مسکو آمدی به همانجا یا هر کجای دیگه بروی اما اجازه ورود به روسیه را نداری.

*حتی غذا هم به من نمی دهند!

وی درباره شرایطش در فرودگاه مسکو نیز گفت: الان بیش از ۱۰ ساعت است که در یک فضای حدودا ۳۰ متری من را نگه داشته اند. به آن ها گفتم ۱۲ ساعت است هیچ چیزی نخورده ام و خیلی گرسنه هستم اما اصلا توجهی نمی کنند و هیچگونه خدماتی ارائه نمی کنند. اینجا هیچ چیز در دسترس نیست. در حقیقت بدون آب و غذا گیر افتاده ام و فعلا بلاتکلیف هستم.

* برای استفاده از سرویس بهداشتی هم مامور همراهیم می کند

روحانی افزود: شرایط بگونه ای است که حتی وقتی می خواهم از سرویس بهداشتی هم استفاده کنم یک مامور من را همراهی می کند. یک ایرانی دیگر نیز مثل من اجازه ورود نداشت و ۳ شبانه روز در فرودگاه مسکو گیر افتاده بود تا اینکه دقایقی قبل مجبور شد به قرقیزستان برود.

*اینجا قانون حرف اول و آخر را می زند

روحانی در ادامه گفتگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان فدراسیون کاراته روسیه اقدامی برای حل این مشکل انجام داده اند یا خیر، گفت: رییس فدراسیون کاراته روسیه فردی بسیار با نفوذ در این کشور محسوب می شود تا جاییکه رابطه بسیار نزدیکی نیز با ولادیمیر پوتین دارد اما اینجا قانون بالاتر از هر چیزی است و نمی توان با پارتی بازی کاری را پیش برد. رییس فدراسیون شخصا با من تماس گرفت و از اتفاق پیش آمده اظهار تاسف و عذرخواهی کرد و گفت چاره ای برای حل این مشکل پیدا خواهد کرد.

*به احتمال زیاد به استونی می روم

سرمربی تیم ملی کاراته روسیه در پاسخ به این سوال که با این اوصاف چه برنامه ای دارد، گفت: به احتمال زیاد به استونی می روم و فدراسیون روسیه در تلاش است تا بلیط سفر به استونی را برایم بگیرد، چرا که قصد داریم از چند روز دیگر در این کشور اردوی خود را برگزار کنیم و از آنجا عازم رقابت های قهرمانی اروپا در آذربایجان شویم. اگر بلیط برای سفر به استونی مهیا نشود به اتریش بازمی گردم. از آنجا که شانسی برای کسب سهمیه المپیک از طریق رنکینگ نداریم به آخرین مرحله رقابت های کسب سهمیه در مراکش حضور نخواهیم داشت و خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی اروپا آماده می کنیم. هدف ما کسب سهمیه از رقابت های پاریس در اردیبهشت ماه سال آینده است.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۴۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور وزیر دفاع روسیه به ارتش برای اختصاص تسلیحات بیشتر در جنگ اوکراین

به گزارش قدس آنلاین، درجریان نشستی با فرماندهان ارتش نظامی روسیه درمورد جنگ اوکراین، «والری گراسیموف» (Valery Gerasimov) مسئول عملیات این جنگ، گزارشی به سرگئی شویگو ارائه کرد.

وزیر دفاع روسیه نیز طی بیانیه‌ای اعلام کرد: به منظور حفظ سرعت مورد نیاز ( در عملیات) تهاجمی، لازم است تا حجم و کیفیت تسلیحات و تجهیزات نظامی ارائه شده به نیروها افزایش یابد.

روسیه تاکنون یک پنجم از خاک اوکراین را تحت کنترل خود دارد و طی هفته های اخیر پیشرفت هایی در مناطق شرق اوکراین داشته است.

گفتنی است؛ درحالی وزارت دفاع روسیه از صدور دستور افزایش تسلیحات نظامی به جبهه های جنگ با اوکراین خبر می دهد که طی هفته های اخیر کنگره و کاخ سفید بسته کمک های نظامی ۶۱ میلیارد دلاری به کی یف را تصویب کرده و پنتاگون نیز از کمک جداگانه ۶ میلیارد دلاری دیگر به اوکراین خبر می دهد.

ر ئیس جمهوری روسیه ۲۱ فوریه ۲۰۲۲ (دوم اسفند ۱۴۰۰) با انتقاد از بی‌توجهی غرب به نگرانی‌های امنیتی مسکو، استقلال جمهوری‌های خلق دونتسک و لوهانسک را در منطقه دونباس به رسمیت شناخت.

ولادیمیر پوتین سه روز پس از آن، پنجشنبه ۲۴ فوریه (پنجم اسفند ۱۴۰۰) عملیاتی نظامی که آن را «عملیات ویژه» خواند، علیه اوکراین آغاز کرد و به این ترتیب روابط پرتنش مسکو - کی‌یف به رویارویی نظامی تبدیل شد.

آمریکا و کشورهای غربی در پاسخ به این اقدام روسیه، تاکنون تحریم‌های گسترده‌ای را علیه مسکو اعمال و میلیاردها دلار تسلیحات و تجهیزات نظامی به کی‌یف ارسال کرده‌اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • دستور وزیر دفاع روسیه به ارتش برای اختصاص تسلیحات بیشتر در جنگ اوکراین
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • پهپاد جدید ایران؛ «هیرو» یا «لانست»؟
  • حمله پهپادی اوکراین به مناطقی در روسیه
  • رئال مادرید اجازه نداد آب خوش از گلوی بایرن مونیخ پایین برود
  • واکنش تهیه‌کننده «نون خ» به اعتراض یک خواننده درباره استفاده بی‌اجازه از آثارش +فیلم
  • شکایت رسمی علیه سعید آقاخانی و سریال نون خ
  • نمایش تسلیحات غنیمتی روس ها در «پارک پیروزی» مسکو | ویدئو
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیروهای امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • پشت‌ پرده مذاکرات مسکو و کی یف / توافق روسیه و اوکراین چطور از دست رفت؟