Web Analytics Made Easy - Statcounter

میراسماعیل صدیق گفت: عملا واحد رسمی پوشاک فروشی تاناکورا در کرج وجود ندارد و مردم با توجه به شیوع ویروس کرونا نگران نباشند زیرا هیچ‌گونه مجوزی هم برای این نوع پوشاک از طرف اتحادیه صادر نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس اتحادیه پوشاک فروشان کرج با اشاره به اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا نظارت بر واحدهای صنفی پوشاک و البسه وارداتی مانند تاناکورای چینی افزایش پیدا کرده است، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: از سال های گذشته چند واحد صنفی پوشاک تاناکورا در کرج فعالیت داشتند که جمع آوری و البسه آنها با کامیون جمع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

میراسماعیل صدیق افزود: در سنوات گذشته علت جمع آوری البسه تاناکورا قاچاق آنها بود و مقوله بهداشتی مطرح نبود زیرا ثبت سفارشی برای پوشاک تاناکورا در گمرک ایران انجام نشده بود اما امروز بعد بهداشتی این اجناس نیز مد نظر است.    وی اظهار داشت: متاسفانه اجناس تاناکورا با گونی و به صورت کیلویی وارد شده و فروشندگان با فروش دانه ای انها سود کلانی به جیب می زدند زیرا قیمت پایه ای هم برای این البسه وجود نداشت، بعضا در فردیس، رجایی شهر (گوهردشت) کرج و حصارک هم فعالیت زیادی داشتند که البته جمع آوری شدند.    صدیق تصریح کرد: سال گذشته هم یک واحد عمده فروشی پوشاک تاناکورا در میانجاده کرج فعالیت داشت که آن را جمع کردیم و عملا واحد رسمی پوشاک فروشی تاناکورا در کرج وجود ندارد و مردم نگران نباشند زیرا هیچگونه مجوزی هم برای این نوع پوشاک از طرف اتحادیه صادر نشده است.   وی با اشاره به اینکه در صورت مشاهده هرگونه مرکز فروش البسه تاناکورا ابتدا اخطار داده می شود و سپس به واسطه قاچاق بودن این اجناس آن واحد جمع آوری خواهد شد، گفت: دستور العمل کشوی هم درباره این نوع پوشاک صادر و کد سیستمی آن نیز حذف شده است لذا به هیچ عنوان رسمی نیست.    صدیق افزود: با توجه به اینکه شب بازارها و روز بازارها، میادین، دستفروشان و بعضا بازارهای غیر قانونی که مجوز هم ندارند زیر نظر شهرداری فعالیت می کنند فروش البسه تاناکورا در کرج ریشه کن نشده است زیرا سود زیادی در فروش آنها وجود دارد و عده ای به جای سلامت مردم به دنیال منفعت هستند.    وی اظهار داشت: از نظر واحدهای صنفی وجوز دار هیچگونه واحد فروشی برای البسه تاناکورا در کرج وجود ندارد و ستاد مبارزه با کالای قاچاق، بازرسی اصناف و صنعت و معدن هم با این کالای قاچاق برخورد می کند اما در سطح بازار ما نمی توانیم ورود کنیم زیرا متولی آنها شهرداری است.

رئیس اتحادیه پوشاک فروشان کرج در خاتمه خاطر نشان داشت: متولی برخورد با واحدهای فروش البسه تاناکورا در سایت ها پلیس فتا بوده و برخورد با دستفروشان هم با شهرداری است اما هر آنچه ما گزارش می دهیم متاسفانه توجهی نمی شود.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: البسه تاناکورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۴۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف داروی غیرمجاز در مرغ فروشی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی فسا گفت: در پی گزارش مردمی مبنی بر نگهداری و فروش داروی غیر مجاز در واحد صنفی مرغ فروشی ، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان قرار گرفت.
فرهاد آراوند افزود: پس از تایید صحت موضوع، ماموران انتظامی در بازرسی از مغازه، هشت هزار و ۵۰ عدد انواع قرص و مقادیری دارو را که به صورت غیر اصولی و غیر بهداشتی نگهداری شده بود،  کشف کردند.
فرمانده انتظامی فسا بیان کرد: این واحد صنفی با دستور قضایی ، پلمب و ۲ نفر  پس از تشکیل پرونده  روانه زندان شدند.
شهرستان فسا در جنوب فارس و در فاصله ۱۵۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • اولین دور فروش خودرو‌های وارداتی در ۱۴۰۳ + زمان دقیق
  • جمع آوری داروهای قاچاق و دست ساز از عطاری های اردبیل
  • احداث شهرک بازیافت، گامی برای جمع‌آوری انبارهای غیرمجاز در نصف‌جهان
  • آغاز گل چینی از گلستان‌های گل محمدی کاشان
  • قاچاق چوب با پراید در تالش
  • زمان عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی اعلام شد + جزئیات
  • کشف ۲۴ میلیارد پوشاک قاچاق در رودبار
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد
  • چرا خرید عمده عطر و ادکلن وارداتی به صرفه تر است؟
  • کشف داروی غیرمجاز در مرغ فروشی