Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@12:14:34 GMT

فروش مرغ فله‌ای در نهاوند ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۲۵۰۰۶

فروش مرغ فله‌ای در نهاوند ممنوع شد

رئیس اداره تعزیرات حکومتی نهاوند گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، به مرغ‌فروشی‌های سطح شهر اعلام شده که از فروش و عرضه مرغ به صورت فله‌ای خودداری کنند.

قاسم بازدار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، به مرغ‌فروشی‌های سطح شهر اعلام شده که از فروش و عرضه مرغ به صورت فله ای خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مرغ فروشی‌ها موظف شده‌اند هنگام فروش مرغ را به صورت بسته بندی و سالم در اختیار مشتری قرار داده و علاوه بر آن از تکه کردن مرغ‌ها خودداری کنند.

رئیس تعزیرات حکومتی نهاوند افزود: با توجه اکیپ فعال با شرکت ادارات تعزیرات، بهداشت و درمان، دامپزشکی، اتاق اصناف و صنعت و معدن در جهت کنترل بازار مصرف، بر مو نظارت لازم به عمل آمده که در صورت مشاهده تخلف با متخلفین برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

وی از انجام گشت‌های مشترک به منطور کنترل بازار و جلوگیری از گرانفروشی تا پایان سال خبر داد و افزود: گشت‌های مشترک اکیپ نظارتی به صورت ویژه همه روزه تا پایان سال جاری و بعد از ان تا ۱۵ فروردین سال آینده به طور مستمر از ساعت ۱۰ صبح انجام شده و از صنوف مختلف بازدید به عمل می آید.

 بازدار از مردم خواست با توجه به شرایط کنونی در صورت مشاهده احتکار ماسک، دستکش و وسایل ضد عفونی کننده مراتب را به شماره تلفن ۳۳۲۳۰۹۰۹ اداره تعزیرات حکومتی نهاوند و یا شماره تلفن ۳۳۲۳۷۴۲۵ اداره صمت نهاوند گزارش نمایند تا بازرسان ما کمتر از نیم ساعت در محل یاد شده حضور یابند.

وی در پایان افزود: هدف عمده ما از گشتهای نظارتی علاوه بر کنترل بازار ، نظارت ویژه بر مایحتاج عمومی و کالاهای مورد نیاز با توجه به شیوع ویروس کرونا و همچنین ایام پایانی سال است که مانع از سوء استفاده افراد سود جو از وضعیت پیش‌آمده شود.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس همدان عرضه مرغ نهاوند کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۵۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گران فروشی در نمایندگی فروش خودرو، گران تمام شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، غلامرضا سالاری گفت: پرونده یک نمایندگی فروش خودرو پیرامون گرانفروشی یک دستگاه خودرو با ارزش تخلف یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز و متهم را به پرداخت ۱۹ میلیارد ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش کالا محکوم کرد.
سالاری گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال معادل اضافه دریافتی و همچنین هزینه کارشناسی در حق شاکی محکوم کرد.
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش این تخلف را با ثبت شکایت مشتری دریافت و برای رسیدگی به شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • بررسی پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • رسیدگی به پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی
  • دستگاه های اجرایی البرز به حالت آماده باش درآمدند
  • تکمیل ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در یزد/ خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع
  • توصیه‌های ایمنی برای هشدار نارنجی بارندگی
  • گران فروشی در نمایندگی فروش خودرو، گران تمام شد
  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران
  • ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد