Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@07:11:26 GMT

آب شرب سالم به دهستان چایباسار جنوبی ماکو می‌رسد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۲۵۰۴۵

آب شرب سالم به دهستان چایباسار جنوبی ماکو می‌رسد

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: ۲۱ روستای دهستان چایباسار جنوبی در نیمه نخست سال آینده از آب شرب سالم بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی حجازی‌فر در گفت‌و‌گو با خبرنگار اروم‌نیوز، ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس مطالعات صورت گرفته بر روی آب شرب دهستان چایباسار جنوبی ماکو توسط متخصصان قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه شهداء، دریافتیم کیفیت آب در این دهستان بسیار پایین بوده و از هیچ یک از استاندارد‌های لازم برخوردار نمی‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته تامین منبع مناسب برای تزریق آب سالم و باکیفیت به مخازن آب شرب این منطقه در دستور کار قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قرار گرفت.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه شهدای آذربایجان غربی، با اشاره به نقش سازنده سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی ماکو و شرکت آب و فاضلاب استان در این طرح بزرگ، عنوان کرد: آب شرب این ۲۱ روستا با بیش از ۱۵۳۰ خانوار که قبلا با استفاده از منابع زیر زمینی و سطحی تامین می‌شد، از کیفیت بسیار پایینی برخوردار بود که بر اساس هماهنگی‌های انجام شده، بنا شد با همکاری ارگان‌های متولی در ۶ ماهه نخست سال آینده، آب شرب سالم و مطابق استاندارد‌های بین‌المللی از محل تصفیه‌خانه شهر ماکو جایگزین آب فعلی روستاهای منطقه شود.

وی، با تاکید بر فعالیت‌های فنی کارگروه‌های پنج‌گانه قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه شهداء در این دهستان، اظهار داشت: طرح‌های دیگری همچون طرح رستا جهت ارتقاء سطح درآمد سرانه خانوار، احیای سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی، طرح نهضت ارتقای دانش و مهارت برای ارتقاء علمی و مهارتی دانش آموزان و فعالیت‌های عمرانی برای تامین زیرساخت‌های حیاتی در این روستاها، در حال اجرا است که با مشارکت مردمی به‌زودی شاهد تحول بزرگی در این دهستان و دهستان‌های دیگر تحت پوشش قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی خواهیم بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۵۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم

ایسنا/سیستان و بلوچستان قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه اعلام کرد چند نفر از عوامل تامین و پشتیبانی کننده عملیات‌های تروریستی اخیر سیستان و بلوچستان بازداشت شدند.

به گزارش ایسنا، در اطلاعیه روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: به اطلاع امت شهیدپرور ایران اسلامی می‌رساند بامداد امروز (شنبه) رزمندگان قرارگاه قدس در یک عملیات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی با اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان چند نفر از عوامل تامین و پشتیبانی کننده که نقش محوری در ۲ عملیات گروهک تروریستی جیش الظلم در تاریخ‌های ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین سال جاری در سپاه شهرستان راسک را داشته و در مدرسه دینی انوارالحرمین روستای پشامگ از توابع این شهرستان مخفی شده بودند را با همکاری مردم شریف منطقه شناسایی و دستگیر کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عوامل پشتیبانی گروهک جیش الظلم در راسک بازداشت شدند
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌ الظلم
  • سپاه: بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم
  • بازداشت عوامل پشتیبانی گروهک جیش الظلم در راسک
  • عملیات موفق دستگیری عوامل جیش‌الظلم در راسک + جزئیات
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم
  • عوامل پشتیبانی جیش العدل در راسک بازداشت شدند
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش الظلم
  • بازداشت عوامل جیش الظلم در یک مدرسه دینی در راسک
  • قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود