Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@16:18:31 GMT

کشف موادضدعفونی کننده وبهداشتی در لرستان

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۲۵۰۹۷

کشف موادضدعفونی کننده وبهداشتی در لرستان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مهدیان نسب فرمانده انتظامی لرستان فرمانده انتظامی لرستان  گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با فروش و عرضه خارج از شبکه کالا و مواد بهداشتی و پزشکی با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا ماموران انتظامی استان طی گشت زنی و کنترل‌های نامحسوس از احتکار مقادیر زیادی محصولات بهداشتی مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این رابطه ماموران انتظامی شهرستان‌های بروجرد، کوهدشت و دلفان تعداد ۱۲ هزار جفت دستکش لاتکس و همچنین مقدار ۹۰۰ لیتر الکل کشف و ضبط نمودند.

این مقام انتظامی گفت:در این خصوص ۳ نفر دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته این محصولات بهداشتی به زودی در شبکه توزیع قرار گرفته و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

مهدیان نسب در ادامه یادآور شد: خادمان مردم در نیروی انتظامی با محتکران مواد بهداشتی که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند بشدت برخورد خواهد کرد.

سردار مهدیان نسب از هموطنان خواست: در صورت مواجهه با موارد مشکوک همچون حمل و فروش محصولات بهداشتی و ضد عفونی به خصوص در شرایطی که مردم نیاز به این کالا‌ها دارند طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ موضوع را اطلاع دهند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی اخبار سلامت علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۵۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور به موقع پلیس، مانع از خودسوزی یکی از شهروندان شد

‌به گزارش خبرگزاری مهر، فرمانده انتظامی رشت گفت: در پی تماس شهروندی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام اقدام به خودسوزی خانمی حدوداً ۵۰ ساله در بلوار امام خمینی (ره)، بلافاصله، نزدیک‌ترین گشت انتظامی، جهت بررسی موضوع در محل حاضر شد و با همراهی و همکاری مردم، مانع از خودسوزی وی شده و دو بطری حاوی بنزین و الکل در اختیار را از وی دور کردند.

فرمانده انتظامی رشت افزود: برابر بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد این خانم، در گذشته نیز، به دلیل مشکلات شخصی، چندین مورد اقدام به خودسوزی نافرجام نموده است. وی، به منظور بررسی زوایای بیشتر برای، به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6100845

دیگر خبرها

  • حضور به موقع پلیس، مانع از خودسوزی یکی از شهروندان شد
  • دستگیری ۵۶۰ قاچاقچی و خرده‌فروش مواد مخدر در لرستان
  • کشف بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر در لرستان
  • سراب سفره کوه سلسله
  • ۵۶۰ قاچاقچی و خرده‌فروش مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • جمع آوری ۱۰ هزار تن اقلام بهداشتی و درمانی برای مردم غزه
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم
  • حمایت جبهه فرهنگی یزد از اجرای طرح نور