Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@15:41:00 GMT

محسن هاشمی افراد خیر را به مبارزه علیه کرونا فراخواند

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۲۵۱۴۳

«محسن هاشمی» امروز سه شنبه در دویست و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت:  خیرین و چهره های شاخص فرهنگی، ورزشی و هنری کشور همواره در سوانح طبیعی نظیر سیل و زلزله یا رخدادهای مذهبی مانند اربعین در کمک رسانی به هموطنان نقش آفرینی کرده اند. آنها باید بدانند نیاز بخشی از جامعه به کمک در این شرایط سخت، کمتر از سوانح طبیعی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قطعا، اجر معنوی مشارکت در این کار نیز در پیشگاه خداوند و اهل بیت (ع) کمتر از مراسم مذهبی نخواهد بود.

رییس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران و ستاد سازمانهای مردم نهاد (سمن)  شورای شهر نیز باید بطور فعالانه از ظرفیت های مردمی برای مبارزه علیه ویروس کرونا استفاده کنند.

هاشمی گفت: امیدواریم مسئولان هم در آزمون خدمت به مردم در اپیدمی کرونا، سرافراز باشند و بتوانند از هموطنان دستگیری کنند.

وی تاکید کرد که در همین راستا، همه امکانات مدیریت شهری پایتخت باید برای مبارزه با کرونا بسیج شود.

در کنار مردم هستیم

رییس شورای شهر تهران گفت: طی ده روز گذشته، کشور رسما وارد چالش جدی ایپدمی کرونا شده است. شاید از ابتدا می شد بهتر و سریعتر این موضوع را مدیریت کرد اما در مقطع فعلی، تضعیف روحیه عمومی و دامن زدن به شایعات وناامیدی با مصالح جامعه در تضادی آشکار قرار دارد.

وی افزود: شهروندان از مدیریت شهری انتظار دارند در این شرایط بحرانی، در کنارشان باشد و براین اساس، شورای شهر و شهرداری تهران، امکانات و منابع خود را جهت مبارزه با ایپدمی کرونا و پیامدهای آن بسیج کرده است.

هاشمی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه افق زمانی پایان این بحران در جامعه بصورت دقیق مشخص نیست، تا پایان سال به حضور جدی عوامل شهرداری در حوزه های مختلف نیاز است.

رئیس شورای شهر تهران گفت: در این زمینه، تجهیزات و نیروهای باتجربه سازمان آتش نشانی و نیروهای خدمات شهری برای ضدعفونی کردن شهر تهران، سازمان حمل و نقل برای مبارزه با ویروس در وسایل حمل و نقل عمومی، معاونت فرهنگی اجتماعی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای کمک به پیشگیری و مددرسانی به خانواده های محروم یا آسیب دیده در قالب برنامه ای فشرده در خدمت شهروندان خواهند بود.

براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکنون یکهزار و ۵۰۱ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و ۶۶ نفر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

همچنین ۲۹۱ نفر از مبتلایان بهبود یافته‌اند.

بنا به گزارشها، تاکنون ۱۷۰ نفر در تهران به کرونا مبتلا شده اند.

تعامل اعضای شورا با شهرداری در انتصابات 

محسن هاشمی همچنین پیش از آغاز جلسه امروز، در جمع خبرنگاران درباره برگزاری جلسه هم‌اندیشی صبح امروز اعضای شورای اسلامی شهر تهران با شهردار تهران توضیحاتی داد.

 وی گفت: در این جلسه، پیروز حناچی شهردار تهران درباره مسئله انتصابات با اعضای شورا صحبت کرد زیرا همیشه انتصابات یک مسئله مهم بین شهردار و اعضای شورا است.

هاشمی افزود: آقای حناچی در جلسه امروز عنوان کرد یکی از مسائلی که او را آزار می‌دهد موضوع انتصابات است و خواستار همراهی بیشتر اعضای شورای شهر در این موضوع بود.

 رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: اعضای شورای شهر تهران هم مسائلی داشتند که آن را مطرح کردند.

وی تصریح کرد: معتقدیم ساختار شهرداری نیاز دارد که ما تعامل بیشتری را در انتصابات با شهرداری تهران داشته باشیم.

هاشمی جزییات بیشتری از موضوع انتصابات و تغییرات احتمالی در مدیریت شهرداری پایتخت ، سازمانها و مناطق تابعه آن ارایه نکرد.

برچسب‌ها پیروز حناچی شورای اسلامی شهر تهران شهر تهران محسن هاشمی پروندهٔ خبری پرونده | پیشنهادهایی برای پیشگیری از کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیروز حناچی شورای اسلامی شهر تهران شهر تهران محسن هاشمی پیروز حناچی شورای اسلامی شهر تهران شهر تهران محسن هاشمی شورای اسلامی شهر تهران شهرداری تهران محسن هاشمی شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۵۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی /جزییات این طرح چیست؟

احمد احمدی صدر در این باره گفت: در طرح مشارکتی بین سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی و سازمان پسماند شهرداری تهران مقرر شده معتادان متجاهر بهبود یافته و افراد آسیب دیده با هدف خروج از چرخه آسیب و بازگشت به خانواده و جامعه در حوزه پاکبانی فعالیت کنند که در این راستا بخشی از این افراد جامعه پذیر مشغول به کار شدند و بخش دیگر در حال ثبت نام و ارزیابی قرار دارند.

او افزود: عوامل این سازمان و سازمان پسماند به شکل دوره‌ای در تمامی ۲۰ مددسرا حضور پیدا می‌کنند و پس از تمایل این افراد و نام نویسی مورد پایش قرار می‌گیرند و در یک بازه زمانی کوتاه مشغول به کار می‌شوند.

احمدی صدر ادامه داد: حقوق و مزایای این افراد مطابق با قانون وزارت کار است که از سوی پیمانکاران سازمان پسماند با نظارت مدیریت شهری پرداخت می‌شود.

منبع: خبرگزاری شهر

tags # شهرداری تهران سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • تنش در جلسه شورای شهر تهران؛ ترک جلسه برخی اعضا موقع سخنرانی زاکانی
  • اعضای شورای شهر و روستا در تحقق شعار امسال همت مضاعف داشته باشند   
  • ادعا درباره اشکال در مفاد قرارداد‌ حمل‌و‌نقلی چین مردود است
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال گذشته
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی /جزییات این طرح چیست؟
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری