Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،لقمان خسروپور سرپرست فرمانداری بوکان در نشست تودیع و معارفه رئیس کمیته امداد این شهرستان، با بیان اینکه مسئولیت در بوکان سنگین‌تر از دیگر شهر‌ها است، گفت: بوکان مدیران پشت میز نشین نمی‌خواهد.

او وضعیت بیکاری، حاشیه نشینی و فقر در این شهرستان را حادتر عنوان کرد و افزود: مدیران در بوکان نباید شب و روز بشناسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خسروپور، درویشی رئیس سابقه کمیته امداد را مدیری توانمند و عملگرا معرفی کرد و اظهار امیدواری کرد که رئیس جدید نیز نهایت تعامل را با مردم، خیرین، رسانه‌ها و افراد تحت پوشش داشته باشد و همچنین نگاه ویژه‌ای که مسئولان استانی کمیته امداد نسبت به بوکان دارند، تداوم پیدا کند.

سرپرست فرمانداری بوکان در پایان، تجدید نظر در برخی قوانین کمیته امداد را ضروری برشمرد و تصریح کرد: توانمند سازی افراد تحت پوشش ساکن در مناطق حاشیه شهر خصوصا زنان، نیازی ضروری و مبرم است.

در پایان این نشست که با حضور سرپرست فرمانداری بوکان، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان و منتخب مردم بوکان برگزار شد، قادر درویشی تودیع و سعدی خزمه به عنوان رئیس کمیته امداد بوکان منصوب شد.

سعدی خزمه دارای مدرک کارشناسی ارشد و ۲۰ سابقه‌ی کاری می‌باشد و پیشتر در پست‌های معاون اداری، مالی و ذیحسابی در میاندوآب و معاون کمیته امداد بوکان فعالیت کرده است.

همچنین سید محسن حسینی نیز به عنوان معاون و مسئول امور توانمندی کمیته امداد بوکان معرفی شد.

 

انتهای پیام/ ن م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد حاشیه نشینی بیکاری کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۵۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاوت فرمانداری ویژه با فرمانداری عادی چیست؟

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمدرضا دشتی اردکانی در ارتباط زنده با خبر ۲۰ شبکه یزد گفت: اختیارات فرمانداری ویژه بیشتر از فرمانداری عادی و کمتر از استانداری است. سمت فرماندار ویژه، معاون استاندار است و می‌تواند در جلسات معاونان استاندار شرکت کند

وی افزود: سطح مدیران ادارات اردکان مثل مسکن و شهرسازی، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، راه و ترابری، امور اقتصاد و دارایی، کار و امور اجتماعی، اطلاعات و بازرگانی به معاونت اداره کل ارتقا می‌یابد. بقیه ادارات با تشخیص وزیر کشور می‌توانند به این مساله ارتقا یابند.

نماینده اردکان در مجلس ادامه داد: این مساله امروز از سوی معاون اول رئیس جمهور به وزارت کشور ابلاغ شده و امیدواریم فرمانداری ویژه اردکان در خردادماه افتتاح شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تفاوت فرمانداری ویژه با فرمانداری عادی چیست؟
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • ۱۱۲ آموزگار مدارس شاهداستان در کارگاه توانمند سازی شرکت کردند
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه