Web Analytics Made Easy - Statcounter

کشتی‌گیر آسیب نخاعی کشورمان پس از شیوع کرونا دچار مشکلات بیشتری شده است. پدر میثم درخواست کرده از نظر پزشکی کمک‌شان کنند تا او زودتر به زندگی عادی برگردد. ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بعد از شیوع ویروس کرونا در کشور برخی بیمارستان‌ها، بیمارانی که کمتر به امکانات و تجهیزات بیمارستانی احتیاج داشتند را مرخص کردند که میثم زارع نیز یکی از همین بیماران بود، کشتی‌گیر جوانی که چندی پیش به علت تصادف، دچار ضایعه نخاعی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن زمان و بعد از رسانه‌ای شدن وضعیت وخیم دارنده مدال برنز کشتی آزاد نوجوانان جهان و نقره آسیا پس از تصادف در استان کرمانشاه، وی به بیمارستان رفیده تهران منتقل شد.
پزشک معالج برای انجام کارهای توانبخشی و جراحی زخم بستر این جوان، سه دوره 21 روزه در بیمارستان رفیده را تجویز کرد که وضعیت زارع رو به بهبود پیش رفت. پس از آن نیز بیمارستان با اضافه شدن یک دوره 21 روزه دیگر موافقت کرد. چرا که با توجه به سکونت خانواده زارع در یکی از روستاهای اطراف استان کرمانشاه، امکانات و شرایط لازم برای ادامه درمان او وجود نداشت.

میثم در حال گذراندن دوره چهارم بازتوانی و توانبخشی بود که بیمارستان به وی اعلام کرد به دلیل شیوع کرونا، باید بیمارستان را ترک کند. همان وقت پدر میثم زارع به خبرنگار تسنیم گفت که به دلیل وضعیتی که منزلشان در روستا دارد و شرایطی که میثم با آن روبه‌روست نمی‌تواند پسرش را به کرمانشاه منتقل کند و به زحمت در شهر اندیشه خانه‌ای اجاره کردند.

این روزها اما کرونا بیش از سایر مردم برای خانواده زارع دردسر و نگرانی و اضطراب ایجاد کرده است. میثم به خاطر زخم بسترش تحت درمان بود و فقط می‌تواند روی شکمش بخوابد.

پدر زارع در این باره به تسنیم گفت: روز شنبه بود که میثم را از بیمارستان خارج کردیم. گفتند با شما در مورد آینده کار درمانی‌اش در ارتباط هستیم. سرویس بهداشتی خانه ما در روستا، در حیاط است و عملا نمی‌شد میثم را آنجا برد. به همین دلیل به زحمت پولی تهیه و خانه‌ای در اندیشه اجاره کردیم. خانه رطوبت دارد، از پنجره‌هایش باد شدید می‌آید و به زحمت با چند پتو میثم را گرم می‌کنیم. خانه 12 پله دارد و من باید او را برای جابه جایی بغل کنم. پول‌مان نرسید خانه بهتری اجاره کنیم.

پدر این کشتی‌گیر آسیب‌دیده اظهار داشت: به خیلی ها زنگ زدم که برایش یک ویلچر بگیرم، اما هیچ کدام از آنها به من پاسخی ندادند. میثم تمام مدت روی شکم خوابیده و روحیه‌اش خراب شده است. می‌گوید کاش لااقل بتوانم روی ویلچر بنشینم. همسرم گفت به بهزیستی برو، شاید از آنجا بتوانی ویلچر تهیه کنی.

زارع با گریه ادامه داد: من غیرت دارم و پولی از کسی نمی‌خواهم. در کرمانشاه با کامیون مردم کار می‌کردم و خرج زن و بچه‌ام را درمی‌آوردم، اما حالا به خاطر اتفاقی که برای میثم افتاده کارم را هم از دست داده‌ام. دو بچه کوچکترم را هم به اندیشه آورده‌ایم. میثم مدال جهانی دارد اما دفترچه درمانی ندارد. یک دفترچه روستایی دارد که هیچ جا قبول نمی‌کند. من چیزی از کسی نمی‌خواهم فقط بچه‌ام اگر ورزش را ادامه دهد، دوباره راه می‌افتد. این بچه 20 سال بیشتر ندارد، دلم می‌سوزد که ببینم گوشه خانه افتاده، در حالی که می‌تواند دوباره راه برود. دکتر گفته بود اگر فیزیوتراپی و توانبخشی را ادامه دهد، می‌تواند دوباره به زندگی طبیعی برگردد اما نمی‌دانم چطور و کجا باید او را ببرم که از این امکانات استفاده کند، خصوصا در این روزها. خیلی برایم سخت است که این حرف‌ها را بزنم، فقط شرایطی ایجاد کنند که بتوانم میثم را به مراکز درمانی و فیزیوتراپی ببرم.

میثم زارع در بیمارستان رفیده ماندنی شد/ ادامه بحث درمانی در دوره 21 روزه چهارم



انتهای پیام/

R1015135/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی میثم زارع کشتی گیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۵۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت سیل و تگرگ به مزارع کازرون

حمید رشیدی در گفت و گو با  خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، گفت: در پی فعالیت سامانه بارشی و بارش تگرگ روز جمعه ۱۴ اردیبهشت در این شهرستان مزارع گندم، سبز‌ی و صیفی و جاده‌های بین مزارع دچار آسیب‌های شدید شده اند.

او تصریح کرد: بر اساس بررسی کارشناسان جهاد کشاورزی ۶ هزار هکتار گندم آبی، ۱۵ هزار و ۵۰۰ هکتار گندم دیم ، ۸۰۰ هکتار گوجه فرنگی، ۱۷۰ هکتار هندوانه، ۱۵۶ هکتار احمدی،  ۵۰۷ هکتار سایر سبزیجات و صیفی جات، ۱۷۰ هکتار  مرکبات،۸۴ هکتار  انار، ۱۷ هکتار زیتون آسیب دیده است.

مدیر جهاد کشاورزی کازرون گفت: همچنین ۳ کیلومتر جاده بین مزارع، ۶ کیلومتر کانال آبرسانی و ۹۰۰ متر قنات بین ۵۰ تا ۱۰۰ درصد خسارت دیده است.

 

دیگر خبرها

  • بازدید معاونان بنیاد مسکن از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم(ع)
  • احتمال برگزاری انتخابی بین یزدانی و قاسمپور/ شروع تمرینات زارع
  • خسارت سیل و تگرگ به مزارع کازرون
  • تاکید البخیتی بر آمادگی نیروهای مسلح یمن
  • تعمیر و تعویض لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • آغاز نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم
  • دوری قهرمان نامدار کشتی ایران از تمرینات +عکس
  • دلیل دوری ستاره کشتی ایران از تمرینات مشخص شد
  • عفونت چشم کار دست زارع داد/آخرین وضعیت یزدانی برای حضور در المپیک