Web Analytics Made Easy - Statcounter

به تازگی شایعه ای به نقل از رئیس اتحادیه پوشاک شیراز در فضای مجازی منتشر شده که طی آن از شهروندان خواسته است از خرید پوشاک به دلیل واردات از چین خودداری کنند و حتی از اتاق پرو مغازه ها نیز استفاده نکنند.

رئیس اتحادیه صنف پوشاک شیراز در گفت و گو با خبرنگار فارس در شیراز با تکذیب این خبر گفت: این شایعه صحت ندارد و قابل پیگیری و برخورد قانونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدابخش رضایی از فروش فوق العاده و تخفیف های ویژه پوشاک در شیراز خبر داد و اظهار داشت: از امروز 10 اسفند لغایت 15 فروردین سال آینده واحد های صنفی تحت پوشش این اتحادیه با اعمال تخفیف و شرایط ویژه فروش خدمات رسانی می کنند.

وی با تاکید بر اینکه پوشاک در آستانه نوروز افزایش قیمت ندارد، اضافه کرد: پوشاک به اندازه نیاز استان با قیمت مناسب در بازار موجود است و جای هیچگونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

رضایی ادامه داد: نگرانی از ویروس کرونا موجب شده است که مردم کمتر برای خرید شب عید به خیابان بیایند، اما امیدواریم از هفته آینده آرامش به جامعه و وضعیت بازار به روال عادی بازگردد.

وی با اعلام اینکه بر قیمت پوشاک نظارت ویژه می شود، گفت: بیشتر مغازه های این صنف برای سلامت فروشندگان و شهروندان ضدعفونی شده است.

انتهای پیام/981008

منبع: فارس

کلیدواژه: شیراز فضای مجازی چین افزایش قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۵۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «نقش ما» وارد بازار نشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «نقش ما» با موضوع واکاوی جهش تولید با مشارکت مردم نوشته امیرحسین طالب علی به‌تازگی توسط منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان منتشر و روانه بازار نشر شده است.

نویسنده در این کتاب تلاش کرده به بررسی مفهوم جهش تولید در حوزه‌های مختلف، نقش مردم در پیشبرد آن و راهکارها و راهبردهای مختلف برای افزایش جهش تولید در کشور بپردازد.

کتاب مورد اشاره ۵ فصل را درباره مفهوم جهش تولید با مشارکت مردم، اهمیت جهش تولید در توسعه اقتصادی کشور، تحولات اقتصادی و اجتماعی مؤثر بر جهش تولید، فرصت‌ها و چالش‌های جهش تولید در ایران و نقش مناطق ویژه اقتصادی ایران در جهش تولید شامل می‌شود.

این‌کتاب در ۸۰ صفحه چاپ شده است.

کد خبر 6091109 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • کتاب «نقش ما» وارد بازار نشر شد
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • بارش‌های رگباری و بهاری از بعد از ظهر امروز در فارس
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • نظارت بر بازار پوشاک یک ضرورت‌ است
  • ‌بازار دائمی صادرات ۱۵ میلیون قطعه‌ای مرغ
  • واکنش شاعرانه محمد مهدی عبداللهی به شعر رهبر انقلاب
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • گواردیولا: منچسترسیتی و آرسنال از وضعیت لیورپول در امان نیستند