Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس واحد محیط زیست، سلامت و ایمنی( HSE) شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه خلیج فارس گفت: هم‌چنین در یک اقدام فوری تمامی سطوح تماس کارکنان از جمله اتاق ها، رایانه ها، میزها و کلیه تجهیزات محیط کار و رستوران‌های مرکزهای انتقال نفت گندزدایی شد.

مسعود انصاری روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا وسایل حفاظت فردی ماسک، دستکش مواد ضد عفونی کننده دست‌ها در اختیار تمامی کارکنارن شرکت قرار داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: هم‌چنین در راستای اهمیت موضوع رعایت و اصول بهداشت فردی توسط HSE و پزشکیاران مرکزها به پرسنل آموزش‌های لازم ارائه شد.

ویروس کرونا جزو خانواده بزرگی از ویروس‌ها است و از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری سارس را شامل می‌شود و در معمولی‌ترین حالت، باعث سرماخوردگی می‌شود اما در مواردی باعث سندروم حاد تنفسی یا همان سارس می‌شود که نشانه‌های ابتلا به آن تب، سرفه و تنگی نفس است.

این ویروس که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در چین شروع شد، علاوه بر ۳۰ استان و منطقه چین، به شماری دیگر از کشورها از جمله آمریکا، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا، فرانسه و امارات متحده عربی نیز سرایت کرده است.

دوره نهفتگی نسبت طولانی این بیماری تنفسی مرگ‌ بار از چند روز تا دو هفته متغیر است و همین امر موجب می‌شود مبتلایان تا پیش از بروز علایمی چون تب و تنگی نفس به مراکز درمانی مراجعه نکنند.

درحال حاضر ۳۰۵ نفر به دلیل بیماری حاد تنفسی در استان هرمزگان بستری شده‌اند که  از این تعداد ۱۰۷ نفر  مشکوک به کرونا هستند.

از این تعداد ۹ نفر مثبت و ۶۹ نمونه منفی اعلام شده است و ۱۹۲ نفر نیز ترخیص شدند.

از ۹ مورد مثبت اعلام شده، ۸ مورد با بهبود وضعیت ترخیص یافتند و یک مورد دیگر به علت تصادفی که رخ داده و به بیمارستان مراجعه کرده بستری است.

برچسب‌ها ویروس کرونا شرکت ملی مناطق نفت‌ خیز جنوب هرمزگان خلیج فارس بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب هرمزگان خلیج فارس بهداشت و سلامت آمریکا مالزی کره جنوبی ژاپن کانادا فرانسه امارات ویروس کرونا شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب هرمزگان خلیج فارس بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۵۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح آبرسانی به روستای کم رضوان بندرلنگه

عبدالحمید حمزه‌پور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با اشاره به آغاز آبسانی به روستای کم رضوان گفت: اکنون ساخت مخزن ۱۰۰ متر مکعبی این روستا با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال به پایان رسیده است.

وی افزود: با تخصیص ۵۵ میلیارد ریال دیگر، عملیات یازده و نیم کیلومتر خط انتقال آب نیز آغاز شده و نیاز آبی این روستا از آب شیرین کن لمزان تامین می‌شود.

روستای کم رضوان بخش مهران شهرستان بندرلنگه در حال حاضر بدون شبکه آبرسانی و خط انتقال آب است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تاثیر تغییرات هوایی بر بیماری‌های عفونی / افزایش انگل‌های روده‌ای با مصرف آب غیربهداشتی
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • علت افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران چیست؟
  • روز جهانی آسم ۱۴۰۳ + تاریخچه، شعار و پوستر World Asthma Day
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • آغاز طرح آبرسانی به روستای کم رضوان بندرلنگه
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • بیش از ۳۵۰ میلیون نفر از علایم تنفسی آسم رنج می‌برند/ هزینه ۳۰ میلیون تومانی درمان هر بیمار در سال
  • «آموزش، کنترل آسم را بهبود می‌دهد»؛ شعار راهبردی روز جهانی آسم در سال ۲۰۲۴