Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه مردم به شایعات توجه نکنند، گفت: هیچ شرایط فوق‌العاده‌ای برای کاشان و آران و بیدگل اعلام نشده است. ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها -

سیدعلیرضا مروجی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به تصمیمات اخیر ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان کاشان اظهار داشت: شهروندان کاشانی یقین داشته باشند تا خادمان آن‌ها در مجموعه بهداشت و درمان تمام تلاش خود را برای حفظ و ارتقاء سلامت و تامین منافع آنان به کار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هیچ گونه قرنطینه‌ای برای شهرهای کشور و یا اعلام شرایط فوق العاده برای شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در نظر گرفته نشده است، افزود: با وجود آنکه موضوع قرنطینه در دستور کار نیست اما محدودیت‌های تردد اعمال می‌شود شهروندان تمامی اخبار را از مراجع رسمی دریافت کنند و به به شایعات هیچ توجهی نداشته باشند.

رعایت بهداشت فردی بهترین راه مقابله با کرونا؛ مردم به شایعات استر‌س‌زا توجه نکنندگزارش ویدیویی تسنیم| شایعات را رها کنید؛ مردم توصیه‌های پزشکی را جدی بگیرند+ فیلمبیمار مبتلا به کرونا‌ تاکنون در بهبهان شناسایی نشده است / مردم به شایعات توجه نکنند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان کاشان با بیان اینکه با عاملانی که موجب تشویش اذهان عمومی می‌شوند، برخورد می‌شود، ابراز داشت: ساعات اداری شهرستان کاشان تا اطلاع ثانوی 8 تا 12 بوده و افرادی که دارای بیماری زمینه‌ای هستند، ملزم هستند تا روسا زمینه دورکاری کارمندان خود را مهیا کنند.

وی با بیان اینکه اسکان و پذیرش افراد غیر بومی در مراکز اقامتی رسمی و منازل شخصی تا اطلاع ثانوی ممنوع است، گفت: شهروندان می‌توانند موارد تخلف در این خصوص را از طریق شماره تماس 55228739 به حوزه حراست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان گزارش دهند.

انتهای پیام/801/ش

R7760/P/S6,1369/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۵۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین های مسابقه فوتسال مهاجران آران وبیدگل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ این مسابقات باحضور ۲۴ تیم که از دی ماه سال گذشته به رقابت پرداختندآغاز ودر ۱۲ اردیبهشت سال جاری اختتامیه آن درسالن شهدای فرهنگی شهرستان آران وبیدگل برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


این مسابقات بایادونام شهدای مدافع حرم برگزارودرپایان ازتیم هاونفرات برترتجلیل شد.

دیگر خبرها

  • ثبت روز «روز گل محمدی و گلاب» در ضمیمه تقویم ملی
  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • ثبت وقف جدید ۲۰۰ میلیاردی در کاشان
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید کارگر و فرهنگی آران و بیدگل
  • بازدید بی‌سابقه گردشگران از باغ جهانی فین کاشان
  • بازدید بی‌سابقه گردشگران از باغ جهانی فین
  • معرفی برترین های مسابقه فوتسال مهاجران آران وبیدگل