Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@19:15:22 GMT

تجهیزات آزمایشگاهی و فروش تجهیزات آزمایشگاهی

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۲۵۴۲۳

تجهیزات آزمایشگاهی و فروش تجهیزات آزمایشگاهی

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، تجهیزات آزمایشگاهی از مهمترین بخش‌های یک آزمایشگاه است به طوری که انجام یک آزمایش بدون وجود لوازم مورد نیاز آن عملاً غیر ممکن می‌باشد. از این رو شرکت‌های زیادی وجود دارد که در زمینه تولید لوازم آزمایشگاهی با کیفیت و مطابق با تکنولوژی‌های روز دنیا با یک دیگر به رقابت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در زمان خرید لوازم آزمایشگاهی توجه به برخی از نکات ضروری می‌باشد که با مطالعه این مقاله با انواع تجهیزات و همچنین نکات مورد توجه برای خرید آنها آشنا خواهید شد.

منظور از تجهیزات آزمایشگاهی چیست؟

تجهیزات آزمایشگاهی به مجموعه‌ای از ابزار و لوازم مورد استفاده در آزمایشگاه‌ها گفته می‌شود که وجود آن برای دانشمندان و محققین ضروری می‌باشد. تجهیزات موجود در هر آزمایشگاه با توجه به نوع کاربری آن ممکن است که با تجهیزات سایر آزمایشگاه‌ها تفاوت داشته باشد. اما به طور کلی هود آزمایشگاهی، دستگاه‌های آزمایشگاهی، سینک، سکوبندی، شیرآلات، دوش و چشم شوی از جمله لوازمی هستند که باید در هر آزمایشگاهی وجود داشته باشد.

مجهز کردن آزمایشگاه‌ها با تجهیزات آزمایشگاهی با کیفیت و مطابق با استانداردهای معتبر امری بسیار مهم و ضروری می‌باشد، چرا که با این کار کیفیت ارائه خدمات به جامعه تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا می‌کند و نقش بسیار مهمی در بالا بردن سطح ایمنی در جامعه دارد.‌

عوامل تاثیرگذار بر خرید تجهیزات آزمایشگاهی

از آنجایی که امروزه در زمینه تولید تجهیزات آزمایشگاهی رقابت‌های بسیار تنگاتنگی وجود دارد، تمام شرکت‌های تولید کننده سعی می‌کنند تا با بهره گیری از روش‌های علمی نوین و استفاده از بهترین و با کیفیت مواد اولیه تجهیزاتی را تولید کنند که بتوانند نظر مشتریان بیشتری را به خود جلب نمایند.

مهمترین عواملی که باعث می‌شود محققین و پژوهشگران برای خرید انواع تجهیزات ازمایشگاهی دچار شک و تردید شوند، معیارهایی است که برای خرید این تجهیزات وجود دارد. از جمله مهمترین معیارهایی که تأثیر مستقیمی در خرید انواع تجهیزات آزمایشگاهی دارد، قیمت تجهیزات، کیفیت، خدمات پس از فروش و ارائه تسهیلات می‌باشد.

محققان و پژوهشگران قبل از خرید تجهیزات آزمایشگاهی مورد نظر خود می‌توانند از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های دقیق تیم فنی شرکت‌های تولید کننده لوازم آزمایشگاهی بهره مند شود. چرا که این راهنمایی‌ها باعث می‌شود که بهترین و مناسب‌ترین تجهیزات را خریداری کرده و از خریدشان رضایت بیشتری داشته باشند.

علاوه بر این، مراجعه مشتریان به مشاوران و کارشناسان شرکت‌های تولید کننده لوازم آزمایشگاهی باعث می‌شود که آنها با نیازهای مشتریان خود بیشتر آشنا شوند و شوق و انگیزه بیشتری برای تولید تجهیزاتی پیدا کنند که نیاز به خلاقیت و ایده پردازی‌های نوین دارد. شرکت دانشور شیمی آمادگی ارائه هر گونه خدمات در خصوص تجهیزات آزمایشگاهی و لوازم آزمایشگاهی از جمله خرید و فروش تجهیزات آزمایشگاهی و سکوبندی آزمایشگاه را داشته و مشاوره رایگان در اختیار خریداران قرار خواهد داد.

تجهیزات آزمایشگاه نفت

یکی از مهمترین لوازم آزمایشگاهی که توسط شرکت‌های تولید کننده وسایل آزمایشگاهی تولید می‌شود، تجهیزات مورد استفاده در آزمایشگاه‌های نفت و گاز و پتروشیمی می‌باشد. تجهیزات مورد نیاز در این آزمایشگاه‌ها باید به نحوی تولید شوند که به راحتی بتوانند اجزای تشکیل دهنده محصولاتی مانند نفت خام را تست نمایند.‌

تجهیزات آزمایشگاه صنایع غذایی

یکی دیگر از آزمایشگاه‌های بسیار مهمی که در هر کشوری وجود دارد، آزمایشگاه صنایع غذایی می‌باشد. در این آزمایشگاه‌ها معمولاً کارشناسان و پژوهشگران نمونه‌های غذایی مایع و جامد را از نظر کیفیت و یکنواختی مورد ارزیابی و بررسی قرار می‌دهند.

موضوع امنیت و سلامت مواد غذایی از مهمترین موضوعاتی است که در هر جامعه‌ای به آن پرداخته می‌شود که آینده امنیت غذایی در آزمایشگاه‌های صنایع غذایی آزمایش می‌شود.

به دلیل اهمیتی که امنیت مواد غذایی برای سلامت اعضای یک جامعه و آینده آن دارد، بنابراین تجهیزات مورد استفاده در آزمایشگاه‌های صنایع غذایی باید از بهترین کیفیت‌ها و تکنولوژی‌ها بهره مند باشند.

اگر بخواهیم که مهمترین کاربردهای تجهیزات آزمایشگاه صنایع غذایی را برایتان شرح دهیم، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

· آنالیز شیمی مواد غذایی که شامل آنالیز میزان رطوبت، پروتئین، نمک، مواد معدنی، قند، چربی، آلاینده‌ها و… می‌شود.

· آنالیز میکروبیولوژی مواد غذایی که عبارتند از: سالمونلا، سودوموناس، لاکتو باسیلوس، مخمر، کپک، اشرشیاکلی، لیستریا و...

· بررسی محتوای غذایی مواد خوراکی

· آزمایش آلرژن مواد غذایی؛ مانند تخم مرغ، سبوس، بادام زمینی و آلرژن های دیگر

· بررسی مدت زمان مفید مصرف ماده غذایی

· مشخص کردن کنترل کیفی مواد غذایی

فروش لوازم آزمایشگاهی

ما در این شرکت تمام تلاش خود را کرده ایم تا بهترین و با کیفیت لوازم آزمایشگاهی را تولید کنیم که پژوهشگران بتوانند به راحتی آزمایشگاه‌های مورد نظر خود را انجام دهند بدون اینکه تجهیزات آزمایشگاهی در روند کاری آنها خللی وارد نماید. به همین دلیل در این سایت مجموعه کاملی از لوازم آزمایشگاهی، مانند انواع مواد شیمیایی، شیشه‌های آزمایشگاهی و… را با نازل‌ترین قیمت را عرضه کرده ایم.

علاوه بر این، مشتریان ما در صورتی که لوازم آزمایشگاهی مورد نظر خود را در سایت ما پیدا نکردند می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی گفته شده با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایند و محصول مورد نظر خود را سفارش دهند.

شما عزیزان بعد از سفارش و خرید لوازم آزمایشگاهی آن را بعد از مدت کوتاهی و در بسته بندی‌های بسیار شیک و ایمنی تحویل خواهید گرفت.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.
 

کد خبر 4868745

منبع: مهر

کلیدواژه: آزمایشگاه استاندارد پتروشیمی صنایع غذایی گروه خودروسازی سایپا کسب و کار ویروس کرونا صنعت خودروسازی رپرتاژ آگهی ایران کیش بیمه همراه اول قیمت دلار فروشگاه اینترنتی سیستم گرمایشی صنعت ساختمان خرید اینترنتی لوازم خانگی شرکت های تولید کننده تجهیزات آزمایشگاهی تجهیزات آزمایشگاه لوازم آزمایشگاهی آزمایشگاه ها مورد نظر خود صنایع غذایی مواد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۵۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد

به گزارش خبرآنلاین البرز ؛ سردار "حمید هداوند" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس بیان داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر انتقال میزان قابل توجهی مواد اولیه تولید لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق به یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی اشتهارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: در ادامه ماموران با هماهنگی مقام قضائی به واحد صنعتی مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن موفق به کشف ۲۰ تن روغن نارگیل فله ای و ۵ تن سایر مواد اولیه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق شدند.
فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شد.
سردار هداوند در پایان خاطرنشان کرد: کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای کشف شده را حدود ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.
این مقام ارشد انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: شماره تلفن‌های ۱۱۰ و ۰۹۶۳۰۰ به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان وظیفه شناس در حوزه قاچاق کالا است

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899802

دیگر خبرها

  • تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی
  • نحوه نظارت بر صحت نتایج آزمایش‌ها در آزمایشگاه‌های پزشکی
  • رئیس انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران : آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند
  • ورود هوش مصنوعی به تشخیص‌‌های آزمایشگاهی/ لزوم آشنایی دانش‌آموزان با علوم آزمایشگاهی
  • راهنمای تشخیص کالای اصل از تقلبی | کدام کالاها بیشتر در معرض تقلب هستند؟
  • آزمایشگاه‌های هوشمند آینده پزشکی را متحول می‌کنند؟
  • متخصص حوزه انفورماتیک سلامت بیان کرد؛ نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها
  • نقش آزمایشگاه‌های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری‌ها
  • نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها
  • سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد