Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- «زن‌ها فرشته اند۲» به تهیه‌کنندگی محمدحسین فرحبخش، کارگردانی آرش معیریان ادامه ای بر نسخه اول این فیلم سینمایی است که برای اکران نوروزی امسال انتخاب شده است، البته شاید پیش از اعلام اسامی آثار نوروزی کمتر کسی حتی اسمی از نسخه دوم این فیلم شنیده بود اما این اثر در کمال تعجب به اکران نوروز رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ انتشار: 11:30 - 13 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۱۸۰۹

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، چندی پیش رئیس شورای صنفی نمایش اسامی آثار منتخب برای اکران نوروزی ۹۹ را اعلام کرد تا مخاطبان سینما بتوانند در میان ۷ فیلم اعلام شده به سلیقه خود به تماشای آثار بنشینند.

«شنای پروانه» محمد کارت، «لامینور» داریوش مهرجویی، «لاله» اسداالله نیک‌نژاد، «بازیوو» امیرحسین قهرایی، «پسرکشی» محمد هادی کریمی، «زن‌ها فرشته‌اند ۲» حسین فرحبخش و «فیلم خوب، بد جلف ۲» از پیمان قاسمخانی آثار اکران نوروزی سال ۹۹ را تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

«زن‌ها فرشته اند۲» به تهیه‌کنندگی محمدحسین فرحبخش، کارگردانی آرش معیریان ادامه ای بر نسخه اول این فیلم سینمایی است که برای اکران نوروزی امسال انتخاب شده است، البته شاید پیش از اعلام اسامی آثار نوروزی کمتر کسی حتی اسمی از نسخه دوم این فیلم شنیده بود اما این اثر در کمال تعجب به اکران نوروز رسید.

«زن‌ها فرشته اند۲» اثری است که بنا به ترکیب بازیگران مشخصا برای گیشه ساخته شده و شاید بتوان این فیلم را یکی از کم کیفیت ترین آثار پیش بینی کرد، این فیلم از دسته آثار ملقب به سوپرمارکتی بوده که در زمان کم و با بودجه ای محدود به دنبال گیشه است. 

براساس عکس های منتشر شده از این فیلم نیوشا ضیغمی، محمدرضا شریفی نیا و سیروس همتی از جمله بازیگرانی هستند که در نسخه دوم فیلم سینمایی «زنها فرشته اند» به ایفای نقش پرداخته است. 

نسخه نخست زن‌ها فرشته اند به کارگردانی شهرام شاه حسینی سال ۱۳۸۶ تولید و اکران شد، نیکی کریمی، امین حیایی، مهتاب کرامتی، علی مردانه، لادن طباطبایی، لیلا اوتادی، محمدرضا شریفی نیا بازیگران آن فیلم بودند، در این میان تنها نام محمدرضا شریفی نیا در نسخه دوم آمده است.

فیلم حول محور خیانت و کلیشه زن پولدار و مرد فقیر و آس و پاس می گردد. زنی پولدار که عاشق شوهرش هست و نمایشگاه و خانه اش را به نام شوهرش کرده است، در یک مسافرت که انجام نمی شود پی به خیانت همسرش پی می برد.

سینمایی از این دست مدتهاست در سینمای ایران از میان رفته اما هر از چند گاهی آرش معیریان به عنوان کارگردان صاحب سبک چنین آثاری فیلمی را راهی چرخه اکران می کند، شاید این آثار در دهه هشتاد مخاطب داشت اما دهه نود این آثار را کاملا به دست فراموشی سپرده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار سینما سینمای ایران زن ها فرشته اند اکران نوروزی نسخه دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۵۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«اخلاق و درام» راهی بازار نشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، کتاب «اخلاق و درام» نوشته نصرت الله تابش از انتشارات بنیاد سینمایی فارابی وارد بازار نشر شد.

نویسنده کتاب «اخلاق و درام» در این کتاب با تحلیل آثار دراماتیک نظیر «رومئو و ژولیت»، «مکبث» و «هملت» از ویلیام شکسپیر، «آناکارنینا» و «مرگ ایوان ایلیچ» از لئو تولستوی، «تصویر دوریان گری» از اسکار وایلد، «بینوایان» از ویکتور هوگو، «فاوست» از ولفگانگ گوته، «سریر خون» کوراساوا، «کشتن مرغ مقلد» رابرت مالیگمن، «معصومیت از دست رفته» داود میرباقری، «چشمه‌ باکره» اینگمار برگمن، «گلادیاتور» ریدلی اسکات، «پدرخوانده» کاپولا و آثار بسیار دیگر، در جست‌وجوی پاسخ به این پرسش است که آیا مفاهیم اخلاقی، صرفاً توصیه‌ای به هنرمند است یا بدون مفاهیم اخلاقی، اثری دراماتیک خلق نمی‌شود؟

این کتاب در شش فصل و از منظر پیرنگی به موضوع اخلاق و پیوند آن با درام به همراه مثال‌های متعدد سینمایی پرداخته است؛ اخلاق و درام با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه در ۳۳۶ صفحه با قیمت ۲۹۰ هزار تومان منتشر و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

انتشارات بنیاد سینمایی فارابی نیز امسال با یکصد عنوان کتاب و فصلنامه در غرفه بنیاد فارابی در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به ۲ شکل حضوری و مجازی پذیرای دانشجویان، پژوهشگران، اساتید و عموم علاقه‌مندان سینما است.

کد خبر 6090674

دیگر خبرها

  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • ۳ فیلم در راه اکران
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • «اخلاق و درام» راهی بازار نشر شد
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه»
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • پیش‌تولید سریال پایتخت ۷ آغاز شد
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه» شد
  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت