Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه برخورد پلیس با محتکران، گرانفروشان و افراد متقلبی که لوازم ضدعفونی و بهداشتی نامرغوب عرضه می کنند سخت و قاطعانه خواهد بود، به آن‌ها هشدار داد دست از این اقدام بردارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، جمال سلمانی اظهار داشت: چند روزی است که بیماری کرونا در کشور و به تبع آن استان کرمانشاه مردم را درگیر خود کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مهمترین راه مقابله با این بیماری رعایت نظافت شخصی و استفاده از موادضدعفونی کننده و بهداشتی است، گفت: متاسفانه عده‌ای معدود که تنها به منافع شخصی خود فکر می‌کنند دست به اقداماتی زده‌اند که ناراحتی و نگرانی شهروندان را به همراه داشته است.

جانشین رئیس پلیس استان کرمانشاه افزود: در شرایطی که همه باید پشتیبان یکدیگر بوده تا بر بیماری کرونا غلبه کنیم این دسته افراد سودجو و فرصت‌طلب با خودخواهی تنها به فکر پرکردن جیب خود بوده و سلامت و جان دیگران برایشان اهمیتی ندارد.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی از همان روزهای ابتدایی ورود بیماری کرونا به کشور و کرمانشاه فعالیت داروخانه‌ها و واحدهای صنفی عرضه کننده لوازم بهداشتی را زیر نظر داشت تا با شناسایی افراد سودجو مانع دست‌یابی آن‌ها به اهدافشان شود که خوشبختانه تا حد زیادی نیز موفق بوده‌ایم.

سلمانی گفت: در همین روزهای‌های اخیر همکاران ما در نقاط مختلف استان موفق به کشف حدود 10 هزار عدد انواع موادضدعفونی کننده و محلول‌های بهداشتی، دستکش های یکبار مصرف و ... شدند تا توسط دانشگاه علوم پزشکی در اختیار مردم قرار گیرد.

وی خاطرنشان ساخت: تعطیلی حدود 30 باشگاه ورزشی، پلمب و تعطیلی بالغ بر 250 قلیان‌سرا و قهوه‌خانه و کشف و جمع‌آوری بیش از 500 عدد قلیان از دیگر اقدامات صورت گرفته پلیس کرمانشاه در روزهای اخیر بوده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین با اشاره به دستگیری تعدادی افراد محتکر و سودجو در کرمانشاه و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی، گفت: عزم و اراده پلیس و دستگاه قضائی برای برخورد با این افراد امروز جدی‌تر از هر زمان دیگری است.

وی در پایان و با بیان اینکه پلیس کرمانشاه به عنوان مدافعان امنیت تا لحظه ریشه‌کن شدن بیماری کرونا در کنار مدافعان سلامت خواهند بود، از عموم مردم خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیرقانونی و احتکار لوازم، موضوع را از طریق سامانه 110 به پلیس گزارش کنند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: پلیس کرمانشاه سلامت نیروی انتظامی جانشین فرمانده انتظامی استان سلمانی استان کرمانشاه بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۵۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد

قهرمان شاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پرونده یک واحد صنفی قصابی به اتهام گرانفروشی و تداخل صنفی با ارزش تخلف یک میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز دانست.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه ادامه داد: شعبه مذکور متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

شاهی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از احتکار، کم‌فروشی و گران‌فروشی و… مراتب را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی یا ۱۲۴ صمت اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

کد خبر 6092086

دیگر خبرها

  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • آلودگی هوا باعث تشدید بیماری‌های زمینه‌ای می‌شود
  • گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!