Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامحسین اسماعیلی روز سه شنبه در نشست خبری که به صورت ویدئو کنفرانس و بدون حضور خبرنگاران برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت ایام ماه رجب گفت: امروز جامعه ما متاسفانه شاهد شیوع ویروس کرونا در کشور و مبتلا شدن جمعی از شهروندان به این ویروس منحوس است.

وی ادامه داد: تلاش جامعه پزشکی و پرستاری به عنوان مدافعان سلامت جای تقدیر دارد و کار آن‌ها نمونه بارز جهاد راه خداست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیلی اضافه کرد: امروز به پاس این خدمات، عزت جامعه پزشکی بیشتر و اعتماد مردم تقویت و قطعا لطف و عنایت خداوند متعال نیز شامل حال آن‌ها بوده است.

سخنگیو قوه قضاییه اظهارداشت: برای کسانی که مبتلا شده اند آرزوی صحت و تندرستی دارم و از مردم فهیم تقاضا می کنم توصیه های پزشکی را مراعات کنند تا با کمک و همراهی هم شر این ویروس را کوتاه کنیم.

اسماعیلی گفت: امروز این نشست به لحاظ این وضعیت و مراعات صحت و سلامت یکایک افرادی که در این محفل بودند با حداقل خبرنگاران تشکیل شده است و با برطرف شدن شرایط موجود با سیاق سابق برگزار می شود.

اسماعیلی توصیه کرد: ایام مبارک ماه رجب ماه مناجات است؛ مردم به توصیه پزشکان مسافرت نکنند و زیارت ها به فرصت دیگری موکول شود.

وی افزود: می توانیم از این شرایط برای خلوت با خداوند و راز و نیاز و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت حداکثر استفاده را ببریم و هر کدام منزل و محل کار خود را به شبستان و رواق تبدیل کنیم.

سخنگیو قوه قضاییه گفت: قوه قضائیه در کنار قوای دیگر و همراه با مسئولان و ستاد ویژه در ایام اخیر اقدامات ویژه ای را در دستور کار خود قرار داده است.

وی درباره این اقدامات اظهارداشت: صدور بخشنامه مرخصی به زندانیان از سوی ریاست قوه قضاییه و اهتمام بسیار جدی برای اجرای آن، صدور بخشنامه کنترل ورودی زندانیان جدیدالورود و اهتمام قضات و دادگاه‌ها بوده که از صدور قرارهای جایگزین حبس استفاده شود و اجرای احکام قطعی جاری به سال ۹۹ موکول شود.

اسماعیلی ادامه داد: در قوه قضائیه به جهت حفظ سلامت کارکنان اداری و قضایی بخشنامه هایی صادر شده است و همچنین بخشنامه متناسب سازی فرایند رسیدگی با توجه به شرایط حاکم و دستورالعمل هایی در محیط اداری صادر شده است. به دنبال این هستیم که کار قضایی تعطیل نشود ولی عوارضی هم نداشته باشد لذا بخشنامه ای از سوی معاون اول قوه قضائیه ابلاغ شده است.

وی گفت: صدور بخشنامه متناسب سازی فرایند رسیدگی ها با شرایط امروز جامعه است.دیروز از سوی معاون اول قوه قضاییه بخشنامه ای صادر شد تا رسیدگی ها ادامه یابد همچنین در خارج از وقت اداری رسیدگی به پرونده های معوق با دورکاری انجام شود.

اسماعیلی اظهارداشت: اقدام دیگر اهتمام جدی، برخورد سریع و قاطع و برخورد بازدارنده و مناسب نسبت به پرونده های احتکار و کسانی است که با سودجویی اقلام مورد نیاز را احتکار کردند؛ در این پرونده ها بدون اغماض و در اسرع وقت به این پرونده ها رسیدگی شود.

ادامه دارد...

برچسب‌ها غلامحسین اسماعیلی ویروس کرونا قوه قضاییه پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: غلامحسین اسماعیلی ویروس کرونا قوه قضاییه غلامحسین اسماعیلی ویروس کرونا قوه قضاییه قوه قضاییه پرونده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۵۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری روند تکمیل جاده دیباج به گلوگاه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️   ️در بخش اتاق خبر صداوسیمای مرکز سمنان، تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
شما هم استانی‌های عزیز می‌توانید از سوژه ها، مشکلات و اتفاق‌های مهمی که در شهر و روستای شما رخ می‌دهد، تصویر بگیرید و به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۶۹۷ ارسال کنید.
این تصاویر در قالب بخش شهروند خبرنگار با نام شما در بخش خبری، سایت و کانال خبرگزاری صداوسیمای استان سمنان منتشر می‌شود.
مشکلاتی که از طریق شهروند خبرنگار به اطلاع ما برسد در فهرست برنامه اتاق خبر قرار گرفته و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیگیری روند توزیع بنزین سوپر در استان سمنان
  • شرط آزادی مشروط بابک زنجانی چیست؟/ بازخوانی روند پرونده
  • راه‌حل رفع مشکل پرونده‌های معوق در سند تحول قضایی
  • پیگیری روند تکمیل جاده دیباج به گلوگاه
  • یکی از روش‌های نوین در پیشگیری، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی عمومی است
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می کند
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون با آزمایش مولکولی