Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران با اشاره به کاهش حدود یک سوم مسافران به علت شیوع ویروس کرونا، گفت: تمامی واگن‌های قطار، ایستگاه‌ها، هندریل‌ها، پله برقی ها و گیت‌های مسافری، سه بار در روز و حتی حین مسافرگیری ضد عفونی می‌شوند. ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵ اجتماعی پزشکی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری تسنیم؛ دکتر علیرضا زالی شب گذشته با حضور در پایانه خط 2 مترو تهران، به همراه مهندس فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه و دکتر رضا کرمی، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در جریان روند ضدعفونی کردن قطارهای شهری قرار گرفت و از کادر مدیران، پرسنل و تمامی کارکنان این حوزه تقدیر و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این بازدید اظهار کرد: خوشبختانه تمامی اقدامات در این راستا طبق پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت بهداشت و به صورت استاندارد در حال انجام است. دوستان در شرکت بهره برداری مترو تهران در زمانی اندک بسیج شدند تا شرایط را برای کاهش سرایت پذیری برای صیانت از سلامت آحاد شهروندی فراهم کنند.

ضدعفونی متروها؛ 3 بار در روز

مهندس نوبخت درباره اعمال دستورالعمل‌های مرتبط با ضدعفونی کردن در تمامی خطوط متروی تهران، تصریح کرد: تمامی واگن‌های قطار، ایستگاه‌ها، هندریل‌ها، پله برقی ها، گیت‌های مسافری و مکان‌هایی که ممکن است در مجاورت دست مسافران باشد، بسته به خطوط و ساعت فاصله حرکت، به طور میانگین سه بار در روز و حتی حین مسافرگیری ضد عفونی می‌شوند.

وی افزود: سعی داریم ضمن حفظ سلامت کارکنان و مسافران، خدمت رسانی را به صورت پایدار و بدون تغییر در ساعت فاصله حرکت انجام دهیم.

به گفته مهندس نوبخت، اقدامات فرهنگی در راستای افزایش آگاهی مردم، در قالب فیلم‌های آموزشی در مانیتورهای داخل قطار پخش می‌شود و اطلاعیه‌های مرتبط نیز در دست تهیه است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اشاره به کاهش حدود یک سوم مسافران به علت شیوع ویروس کرونا خاطرنشان کرد: روزهای عادی بیش از یک میلیون و 800 هزار مسافر توسط قطارهای متروی تهران جابه جا می‌شدند که این آمار اکنون به حدود 800 هزار نفر رسیده است.

وی در ادامه ضمن توصیه به خرید نکردن از دستفروشان، از مردم خواست تا در صورت مشاهده فرد بد حال در مترو، تصویری تهیه نکنند تا موجبات نگرانی هموطنان فراهم نشود.

دکتر کرمی در پایان با اشاره به لزوم رعایت بهداشت در پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا، از مردم درخواست کرد از تجمعات بپرهیزند و تا حد امکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده نکنند.

شهرداری تهران: کمبودی در مواد ضدعفونی کننده نداریم/ مترو و اتوبوس طبق روال ضدعفونی‌ می‌شوندکاهش 70 درصدی استفاده شهروندان از مترو با توجه به شیوع ویروس کرونا

انتهای پیام/

R7573/P/S2,24/CT12 واژه های کاربردی مرتبط متروی تهران ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: متروی تهران ویروس کرونا متروی تهران ویروس کرونا شرکت بهره برداری مترو شیوع ویروس کرونا متروی تهران بار در روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۵۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند تک برگی تمامی اراضی ملی محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان، مرتضی باغبانی افزود: در حال حاضر کل وسعت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن در شهرستان زهک (محدوده و حریم شهر) بیش از ۲۸۴ هکتار هست که سند این اراضی در راستای افق شهرسازی آینده این منطقه و بر اساس ماده ۹ قانون جامع حدنگار به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن به نام دولت صادر شده است.

وی تثبیت مالکیت اراضی، کاهش دعاوی قضائی و تأمین زمین مورد نیاز برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن را از مهم‌ترین اهداف و مزایای اجرای قانون حدنگاری یا کاداستر اراضی ملی و دولتی برشمرد.

رئیس اداره راه و شهرسازی زهک خاطر نشان کرد: افزایش ضریب حفاظتی، کاهش عوامل تخریب و جلوگیری از تجاوز و تعدی به اراضی ملی، دسترسی آسان به اطلاعات مالکیت دولت و همه مالکان املاک از نظر محل و موقعیت آن، به‌روزرسانی اطلاعات نقشه‌ها و کاهش اختلافات حقوقی مردم از دیگر مزایای اجرای قانون حدنگاری یا کاداستر است.

کد خبر 6097890

دیگر خبرها

  • سند تک برگی تمامی اراضی ملی محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد
  • اخذ سند تک برگی تمامی اراضی ملی در محدوده شهر زهک
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • ببینید | قابل توجه زاکانی و دوستان؛ وضعیت خطرناک پله برقی متروی میدان ولیعصر تهران!
  • ناوگان متروی کرج به ۳۵۰ نیروی متخصص نیاز دارد
  • ورزش و کاهش وزن نخستین اقدام برای درمان کبد چرب
  • یک دزدی ١٠ میلیاردی از متروی تهران/ سارقان چه چیزهایی از مترو می‌دزدند؟
  • سرقت ۱۰ میلیارد تومانی از متروی تهران / دزدی غیرقابل باور سارقان از مترو
  • یک دزدی ١٠ میلیاردی از متروی تهران | سارقان چه چیزهایی از مترو می‌دزدند؟