Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی قوه قضائیه گفت: در مرخصی‌های داده شده بیش از ۵۴ هزار نفر از زندانیان به مرخصی رفتند و  در تامین بهداشت و سلامت زندانیان، اقدامات بسیار خوبی با همکاری وزارت بهداشت انجام شده است. ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸ اجتماعی حقوقی و قضایی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار قضائی خبرگزاری تسنیم، غلامحسین اسماعیلی در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی که از شبکه خبر سیما پخش شد در پاسخ به سوال دیگری درباره برخورد با افرادی که در بقاع متبرکه اقدام به حرمکات موهن کردند، اظهار کرد: متاسفانه در این روزها شاهد کسانی هستیم که به انحاء مختلف احساسات مردم را جریحه‌دار می‌‌کنند؛ برخی با بزرگنمایی و برخی با شایعه‌سازی و برخی با اقداماتی که وهن مقدسات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مورد افرادی که کلیپ‌هایی از آنها در فضای مجازی منتشر شد و اقدامات نامتعارفی در مسیر زیارت اهل بیت انجام دادند که در فرایند زیارت ما اصلا این امور تعریف نشده و پخش این تصاویر موجب تشویش اذهان عمومی شده بود، هر دو مورد در مشهد و قم شناسایی و تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند.

سخنگوی قوه قضائیه همچنین در پاسخ به سوال دیگری درباره درخواست برخی وکلا برای تعطیلی رسیدگی‌ها و کاهش مراجعات مردم افزود: قبل از اینکه وکلا تقاضایی داشته باشند هم در بخشنامه هفته قبل قوه قضائیه اشاراتی شده بود و هم در بخشنامه روز گذشته تصریح شد که ضمن انجام دادرسی‌‌ها، رسیدگی‌ها تا جای ممکن به صورت غیرحضوری و با بررسی مستندات پرونده و لوایح خواهد بود و همین مسئله موجب کاهش 30 ورودی به واحدهای قضائی شده است. ضمن اینکه همکاران ما آماده ارائه خدمت به مردم هستند.

اسماعیلی در پاسخ به سوال دیگری درباره سلامت زندانیان امنیتی به ویژه افرادی همچون ضیا نبوی، ندا ناجی و نازنین زاغری اظهار داشت: در مرخصی‌های داده شده بیش از 54 هزار نفر از زندانیان به مرخصی رفتند و  در تامین بهداشت و سلامت زندانیان، اقدامات بسیار خوبی با همکاری وزارت بهداشت انجام شده است. نازنین زاغری در سلامت کامل به سر می‌برد. فضاسازی‌هایی شد و دیروز هم این فرد با خانواده خود تماس داشت. یک فضاسازی‌هایی شد و وقتی خبر سلامتی منتشر می‌شود کسی این خبرها را پوشش نمی‌دهد. برخی از این افراد اصلا در بیرون از زندان هستند و در مورد یکی از آنها نیز مقدمات اعطا مرخصی فراهم شده و سلامت همه زندانیان اعم از امنیتی و غیرامنیتی برای ما اهمیت دارد.

ارسال پرونده 11 محتکر اقلام بهداشتی به دادگاه / احتمال اعدام محتکران5 اقدام قوه قضائیه در مقابله با ویروس کرونا

انتهای پیام/

R1332/P/S2,20/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۵۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش ماما در برنامه سلامت خانواده تعریف شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین فرشیدی، در مراسم روز جهانی ماما که در سالن هتل قلب بیمارستان شهید رجایی برگزار شد، افزود: حمایت از خانواده و اجرای قوانین جوانی جمعیت، برگزاری دوره‌های آموزشی منشور کرامت بارداری، برگزاری دوره‌های آموزشی هادیان زندگی و تربیت مربی در راستای حفظ حیات جنین، ازدواج به هنگام و تشویق به فرزندآوری از اقدامات انجام شده در حوزه مامایی است.

معاون بهداشت وزارت بهداشت ادامه داد: ماماها در زمینه مشاوره فرزندآوری، سلامت دختران، ارتقای سلامت مادران و ترویج زایمان طبیعی، نقش بی بدیل دارند و در این زمینه ارائه مراقبت‌های حضوری و غیرحضوری به مادران و برگزاری جلسات مجازی برای مادران باردار نیز انجام می‌شود.

وی، مراقبت و بررسی تکامل و رشد کودکان را از دیگر اقدامات ماماها در کشور دانست و افزود: آموزش پیشگیری از رفتارهای مخاطره آمیز، غربالگری و تشخیص زودهنگام سرطان سینه و بررسی تاریخچه باروری از جمله دیگر اقدامات وزارت بهداشت با محوریت ماماها است.

فرشیدی گفت: آموزش حین ازدواج، مشاوره‌های فرزندآوری، همچنین آموزش‌های غربالگری تشخیص زودرس ناباروری از جمله اقدامات ماماها در سراسر کشور است.

وی با بیان اینکه ماماها در حفظ و ارتقای سلامت خانواده نقش دارند، اظهار کرد: خدمات بارداری و غیربارداری تحت پوشش بیمه قرار گرفته است، زیرا این قشر نقش بی بدیلی در ارتقای سلامت دختران، زنان و مادران خواهند داشت.

معاون بهداشت وزارت بهداشت تاکید کرد: در سراسر کشور بیش از ۲۰ هزار ماما مشغول به فعالیت هستند و نقش آنها در موضوع سلامت خانواده نیز تعریف شده است.

فرشیدی در پایان تاکید کرد: باید به فرهنگ جوانی جمعیت و خانواده توجه ویژه‌تری شود و در این راستا، ماماها نقش مهم و کلیدی در حوزه جوانی جمعیت دارند.

کد خبر 6099747 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • نقش ماما در برنامه سلامت خانواده تعریف شده است
  • چگونگی نشان‌دار شدن بیماران صعب‌العلاج
  • کمک ۱۲۴۰ میلیارد تومان به بیماران خاص و صعب العلاج در استان تهران
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان از امروز
  • ارتباط بیماری‌های دهان و دندان با افت عملکرد قلب، مغز و بروز برخی سرطان‌ها
  • چشم‌ها را با چای بشوییم یا نه؟/ یک توصیه‌ به کسانی که زیاد با نمایشگر کار می‌کنند
  • پویش سلامت دهان و دندان
  • وارد آمدن خسارت به ۱۰۰۰ کیلومتر از راه‌های عشایری استان ایلام
  • پیش بینی غربالگری ۵ هزار دانش آموز مقطع ابتدایی در لردگان
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی