Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان ملایر از تجهیز ۷۷ اتاق و فضا برای پذیرایی از مسافران در ایام نوروز در مدارس شهرستان ملایر خبر داد.

هادی سلگی سه شنبه ۱۳ اسفندماه در کمیته اسکان مسافران نوروزی شهرستان ملایر، افزود: علاوه بر خانه معلم، ۷۷ اتاق و فضا در ۱۰ مدرسه برای پذیرایی از مهمانان و مسافران در ایام نوروز پیش رو آماده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه جهانی بودن شهر ملایر در دو عرصه مبل منبت و انگور همه ساله در ایام تعطیلات مسافران زیادی را به خود جذب می کند، خاطرنشان کرد: ستاد اسکان آموزش و پرورش ملایر با استفاده از تمام ظرفیت خود پذیرای مهمانان و مسافران است.

مدیر آموزش و پرورش ملایر با اشاره به لزوم هم افزایی دستگاه ها و ادارات، افزود: خدمت رسانی مطلوب به مسافران و استفاده بهینه از فرصت اقتصادی مناسبی که پیش روی گردشگری شهرستان است، نیازمند مساعدت و هم افزایی دستگاه های مرتبط است.

وی در ادامه از گندزدایی و ضدعفونی تمامی مدارس شهر و روستا و آمادگی آنها برای ادامه فعالیت خبر داد و گفت: در راستای پیشگیری از شیوع و مقابله با کروناویروس تمامی مدارس شهر و روستا با استفاده از آب ژاول گندزدایی و ضدعفونی شدند.

سلگی با اشاره به تعطیلی مدارس تا پایان این هفته، افزود: این تعطیلی برای آماده‌سازی مدارس و آموزش مدیران و معاونان مدارس آموزشگاه‌های شهرستان در زمینه موارد پیشگیری و جلوگیری از شیوع ویروس جدید کروناست.

مدیر آموزش و پرورش ملایر خاطرنشان کرد: با کمک مدیران آموزشگاه ها، فضای مدارس به ویژه مدارسی که جزء شعب أخذ رأی بودند، ضدعفونی و گندزدایی شد تا با فراهم آمدن محیطی سالم و عاری از ویروس ادامه فعالیت مدارس و گردهم آمدن دانش آموزان در کنار هم ممکن باشد.پ

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس نوروز آموزش و پرورش تعطیلی مدارس آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۵۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از معلمان مدرسه شهید حجه فروش همدان

در این مراسم، رسول شیدایی مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: مدرسه شهید حجه فروش در ابعاد تربیتی و آموزشی مدرسه‌ای نمونه و در بین ۱۰ مدرسه برتر استان همدان و ششمین مدرسه با رشد معدل آزمون نهایی است.

مسلم مخفی، فرماندار همدان هم توجه به هر دو مقوله آموزش و پرورش را در مدارس خواستار شد و گفت: مدارس باید به همه ابعاد تربیتی بپردازند و آینده سازان و مادران و پدرانی تکامل یافته و تربیت شده را وارد جامعه کنند.

سیدجواد حسینی، فرمانده سپاه ناحیه همدان هم گفت: تعلیم و تعلم را معلمان به عنوان یک عبادت انجام می‌دهند و لازمه این امر داشتن عشق و علاقه و پدری و مادری کردن برای نهال‌های آینده کشور است.

شهید حمید حجه فروش، ۱۲ آذر ۱۳۳۶ متولد شد، و با شروع دفاع مقدس تدریس را رها کرد و به دنبال خدمتی دیگر رفت، آموزش و پرورش نامۀ برگشت او و دیگر معلمان به محل کارشان را ارسال کرد؛ اما به حضورش در سپاه و بسیج بیشتر احساس نیاز می‌شد. با ماندنش موافقت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • قدردانی از معلمان مدرسه شهید حجه فروش همدان
  • ۳۰درصد ساختمان‌های آموزشی گناباد فرسوده است
  • اجرای طرح «روز دفتر مدرسه» در آموزش و پرورش سمنان/ کار معلم در هیچ زمانی فراز و نشیب نداشته و معلم همیشه معلم است
  • کمک ۲۳۰ میلیارد ریالی خیرین برای مدرسه سازی در گناباد
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه این استان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه در این استان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه اصفهان
  • نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در مدارس گلستان
  • هزینه ۱۰۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر