Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@04:57:42 GMT

نرخ طرح ترافیک با تغییر ساعت ادارات چقدر می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۲۵۹۴۸

نرخ طرح ترافیک با تغییر ساعت ادارات چقدر می‌شود؟

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی شهرداری تهران گفت: نرخ طرح ترافیک در صورتی که ورود به طرح قبل از ساعت ۸ و خروج پیش از ساعت 13:30 انجام شود حدود 14 هزار تومان است.

عمار سعیدیان‌فر مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره مطالبه برخی از مخاطبان فارس‌ من مبنی بر چرایی رایی تناقص در ساعت پایان طرح ترافیک و ساعات تعطیلی ادارات در ایام کرونا، اظهار داشت: تغییر در ساعت طرح ترافیک به تصمیم شورای ترافیک تهران که نمایندگانی از شهرداری، استانداری، پلیس راهور و دستگاه‌های دیگر مربوطه گرفته شده است و اگر بخواهیم تغییری در این زمینه داشته باشیم این مسأله لازم است که در همین شورا مطرح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته باید توجه داشت که ساعت کاری ادارات از 8 صبح به 13 تغییر یافته و در صورتی که شهروندان قبل از ساعت 8 وارد طرح شوند هیچ مبلغی از آنها برای ورود به طرح دریافت نمی‌شود.

سعیدیان‌فر افزود: از طرفی اگر شهروندان ساعت 13 تا 13:30 از طرح خارج شوند به دلیل اینکه در ساعت غیراوج ترافیک وارد طرح شده هزینه طرح برای آنها بسیار کمتر خواهد بود.

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی شهرداری تهران ادامه داد: بنابر این در صورت ورود به طرح قبل از ساعت 8 و خروج قبل از ساعت 13:30 در صورت داشتن معاینه فنی برتر نرخ طرح ترافیک آن 14490 و بدون معاینه فنی 19320 تومان است.

سعیدیان فر گفت: این در حالی است که در همین شرایط ورود به طرح ترافیک و خروج از آن نرخ نیم‌بها نسبت به حلقه اول یا همان طرح ترافیک اصلی دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری تهران طرح ترافیک پلیس راهور ساماندهی ورود به طرح قبل از ساعت طرح ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۵۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود شخصيت جديد «غرغر» به باغ شادونه

در قسمت جديد از برنامه، شخصیت جدیدی به نام «غرغر خان» وارد باغ شادونه می‌شود و لحظات شیرینی را به همراه خاله شادونه و بقیه شخصیت‌های باغ شادونه برای کودکان رقم می‌زند. 

گفتنیست در هر قسمت از «باغ شادونه» ماجرا‌های جدیدی اتفاق می‌افتد که مهارت‌های کودکانه و مفاهیم اخلاقی، دینی، فرهنگی و اجتماعی را در قالب داستان‌هایی شاد و هیجان‌انگیز به بچه‌ها آموزش می‌دهد. 

«باغ شادونه» کاری است از گروه کودک و نوجوان شبکه دو به تهیه‌کنندگی محسن مناجاتی، کارگردانی علی مختارزاده و اجرای ملیکا زارعی که جدیدترین قسمت آن پنجشنبه ۶ اردیبهشت حوالی ساعت ۱۷:۱۵ پخش و جمعه در همان ساعت تکرار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرایی نمی شود
  • برنامه‌های شهرداری تهران برای کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان
  • افتتاح فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال/ حل معضل بزرگ ترافیکی در غرب تهران
  • لزوم تشکیل کارگروه مشترک برای ایجاد تغییر در طرح ترافیک
  • نظر رئیس پلیس راهور درباره تغییر طرح ترافیک تهران | این سه بزرگراه نیاز شدید به بهسازی آسفالت دارند
  • ورود شخصيت جديد «غرغر» به باغ شادونه
  • ۵۰ میلیارد تومان دیگر به حل مشکلات پسماند گیلان اختصاص یافت