Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@18:10:38 GMT

‍ پلمب دو واحد تولیدی فوم پلی استایرن در ایلام

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۲۶۰۳۶

‍ پلمب دو واحد تولیدی فوم پلی استایرن در ایلام

مدیر کل استاندارد ایلام گفت: طی بازرسی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان استاندارد استان از واحدهای تولید پلی‌ استایرن، دو واحد مختلف از این تولیدی‌ها به دلیل عدم اخذ پروانه کاربرد علامت استاندارد پلمب شد.

مهناز همتی مدیر کل استاندارد ایلام ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ایلام، گفت: دو واحد متخلف تولید فوم پلی استایرن به دلیل عدم اخذ پروانه کاربرد علامت استاندارد و تولید بی کیفیت در استان ایلام پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: دو واحد تولید کننده فوم پلی استایرن در ایلام به دلیل عدم اخذ پروانه کاربرد علامت استاندارد و تولید بی کیفیت و فاقد استاندارد، طی بازرسی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان استاندارد ایلام، شناسایی و پلمب شد.

مهناز همتی با اشاره به اینکه توجه به روند روز افزون در استفاده از قالب‌های پلی استایرن از سوی سازندگان ساختمان، اهمیت نظارت کامل بر نحوه و کیفیت تولیدی این نوع از مصالح و نحوه اجرای آن بسیار حائز اهمیت می باشد، افزود: پیرو اجباری بودن استاندارد مصالح ساختمانی و نقش برجسته‌ی انواع قالب‌های پلی استایرن در کیفیت، استحکام و مرغوبیت ساختمان‌ها، اداره کل استاندارد استان ایلام نظارت مستمر و ویژه‌ای را بر واحدهای تولیدکننده بلوک‌های پلی استایرین اعمال کرده و با توجه به وضعیت تامل برانگیز استاندارد سازی مصالح ساختمانی در استان ایلام، حجم نظارت‌ها و بازرسی‌های لازم را گسترش داده است.

 

انتها‌ی پیام/9807

منبع: فارس

کلیدواژه: ایلام استاندارد پلی استایرن تولید پلی استایرن دو واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۶۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بوئین و میاندشت گفت: این واحد صنفی فروش دخانیات به دلیل پافشاری بر ارتکاب تخلف تقلب و تداخل صنفی به دستور رئیس شعبه ویژه گشت سیار مهروموم شد.
رحمان صبوحی افزود: پرونده تقلب این واحد صنفی درشعبه اول بدوی شهرستان بوئین و میاندشت رسیدگی شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • گندمکاران یزد نگرانی بابت تحویل گندم نخواهند داشت
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • اقدامی مهم در استاندارد که زمینه تحقق شعار سال را فراهم کرده است
  • خواسته‌های بحق جامعه کارگری، تشکیل تشکلات کارگری در واحد‌های تولیدی
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین