Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@06:45:16 GMT

معاون ترامپ: داروی کرونا تا تابستان آماده می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۲۶۱۰۹

معاون ترامپ: داروی کرونا تا تابستان آماده می‌شود

معاون رئیس جمهور آمریکا گفته است داروی بیماری نوظهور کرونا تا تابستان آینده آماده خواهد شد. ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزار گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از یورونیوز، مایک پنس، معاون رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا و مسئول مدیریت بحران کرونا در این کشور گفت داروی بیماری نوظهور کرونا تا تابستان آینده آماده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مایک پنس روز دوشنبه دوم مارس (12 اسفند) در جریان یک نشست خبری در این زمینه گفت: «روش‌های درمانی برای بهبود حال افرادی که به کرونا دچار می‌شوند احتمالا تا تابستان یا حداکثر تا اوایل پاییز آینده آماده خواهد شد.»

وی همچنین با اعلام این که نخستین آزمایش‌های بالینی به منظور تهیه واکسن برای این بیماری «طی شش هفته آینده» انجام می‌شود، گفت که با این حال تهیه این واکسن ممکن است تا پایان سال جاری یا ابتدای سال آتی میلادی طول بکشد.

هم اکنون در آمریکا و فرانسه برای درمان بیماران مبتلا به کرونا از یک داروی ضد ویروس به نام «رمدسیویر» ساخت شرکت آمریکایی «گیلید» استفاده می‌شود.

پژوهشگران این دارو را در میانه ماه فوریه برای تزریق داخل وریدی برای یک بیمار در فرانسه تجویز کردند و او بهبود یافت. آنها در تحقیقات خود به این نتیجه رسیدند که این دارو مؤثر است زیرا مانع تکثیر ویروس کووید 19 در بدن انسان می‌شود.

کرونا 11 مدرسه را در ایالت واشنگتن تعطیل کردآمار قربانیان کرونا در ایالت واشنگتن آمریکا به 6 نفر رسیدواشنگتن پست: احتمال شیوع انفجاری کرونا در آمریکا وجود دارد/ پنهان کاری دولت ترامپ

 

انتهای پیام/

R36447/P/S8,1128/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا اخبار "آمریکا" دونالد ترامپ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا اخبار آمریکا دونالد ترامپ ویروس کرونا اخبار آمریکا دونالد ترامپ تا تابستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۶۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنگونی دومین پهپاد ۳۲ میلیون دلاری آمریکا در سواحل یمن

آمریکا رسما به سرنگونی دومین پهپاد گران قیمت خود از نوع ام کیو ۹ در سواحل یمن اعتراف کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، یک مقام آمریکایی از متلاشی شدن یک پهپاد ام کیو9 متعلق به ارتش آمریکا در سواحل یمن خبر داد.

در ادامه یک مسئول دیگر دولت آمریکا اعتراف کرد که احتمالا یمنی‌ها پهپاد ام کیو 9 ارتش آمریکا را سرنگون کرده‌اند و مسئله در دست بررسی است.

پهپاد ام کیو 9 ساخت شرکت جنرال اتمیکس است که ارزش آن، 32 میلیون دلار برآورد شده است.

خاطر نشان می شود نیروهای مسلح یمن در ماه نوامبر هم یک پهپاد دیگر از همین نوع را سرنگون کرده بودند.

انگلیس از حمله موشکی به یک کشتی در سواحل یمن خبر داد

سازمان تجارت دریایی انگلیس اعلام کرد: یک کشتی در 14 مایل دریایی واقع در جنوب غربی المخا یمن هدف دو موشک قرار گرفت و خسارتهایی به آن وارد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • سرنگونی دومین پهپاد ۳۲ میلیون دلاری آمریکا در سواحل یمن
  • آماده‌سازی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری برق در تابستان
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • آماده‌سازی تمامی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری در تابستان/ تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان خواهد یافت
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم