Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  محمدجواد عسکری منتخب مردم داراب و زرین‌دشت در مجلس یازدهم گفت: امروز راه نجات کشور، مقاومت همه جانبه در حوزه اقتصادی است و با نظر به این رویکرد تلفیقی از مقاومت، مدیریت و تولید می‌تواند مسیر رشد اقتصادی را هموار کند.

او، بیان کرد: از ظرفیت موجود پیرامون اقتصاد مقاومتی که همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده و خروجی آن تولید و اشتغال است، بهره‌برداری کافی نشده است در حالی که این نظریه می‌تواند گره‌گشای موانع اشتغال باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 عسکری تصریح کرد: حذف موانع و بروکراسی اداری برای حضور پررنگ سرمایه‌‌گذاران و هموار شدن مسیر صادرات محصولات کشاورزی داراب از ضرورت هایی است که در زمینه آن با دولت رایزنی خواهیم کرد.

منتخب مردم داراب و زرین دشت در مجلس یازدهم ادامه داد: شهرستان داراب رشد به نسبت مناسبی داشته اما کافی نبوده و با توجه به ظرفیت های موجود در حیطه کشاورزی و گردشگری این شهرستان، باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

او، با تاکید بر لزوم شفاف‌سازی آرا به همراه ارائه ادله در مجلس شورای اسلامی، افزود: بیشتر اقدامات مجلس دهم بیشتر در قالب استفساریه و لایحه بوده نه قانون بنابراین در مجلس یازدهم باید قوانین را بازسازی و نوسازی کرد تا خروجی مناسبی داشته باشیم.

عسکری اضافه کرد: برنامه‌های خود را در قالب زمان‌بندی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و درازمدت تنظیم کرده و درصدد طراحی سامانه‌ای آنلاین هستیم که به موقع به مردم گزارش داده و بر عملکرد مسئولان نظارت داشته باشیم.

منتخب مردم داراب و زرین دشت در مجلیس یازدهم با اشاره به نقش رسانه‌ها در ارزیابی کاستی‌های موجود اظهار کرد: رسانه‌ها مسئولیت انعکاس اخبار، اطلاعات، تحلیل و انتقادات را دارند و ما با سعه صدر پذیرای انتقاد رسانه‌ها هستیم.

او، تاکید کرد: با نگاه انقلابی، محوریت جهادی و با شعار وحدت برای خدمت در انتخابات شرکت کردم که برای تحقق این شعار از ظرفیت های مختلف دو شهرستان استفاده می‌شود.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار مجلس نمایندگان مجلس دستور کار مجلس اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۶۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام موسی احمدی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با تأکید بر ضرورت مشارکت مردم در جهش تولید، گفت: باید در راستای تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب برای تحقق شعار سال، ظرفیت‌ها و فرصت‌هایی ایجاد کرد تا مردم با آشنایی با قابلیت‌ها و توانمندی‌های تولیدی کشور، در سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی کسب و کارهای جدید و آینده‌دار مشارکت کنند.

نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کشور بستری مناسب برای معرفی توانمندی‌های ایران به بازارهای جهانی و انعقاد قراردادهای تجاری با خریداران بین‌المللی فراهم کرد.

وی گفت: برگزاری رویدادهای بزرگی چون نمایشگاه اکسپو و حضور فعال شرکت‌های ایرانی و همچنین استقبال شرکت‌های خارجی در این نمایشگاه، سهم ایران در بازارهای صادراتی را افزایش خواهد داد، که این موضوع می‌تواند به ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی کشور کمک بسیاری نماید.

احمدی با اشاره به ظرفیت‌های بالای کشورمان در حوزه‌های مختلف، به خصوص صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، خاطرنشان کرد: این ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها می‌تواند برای سرمایه‌گذاران خارجی دارای جذابیت باشد، که بخشی از این قابلیت‌ها در نمایشگاه اکسپو به سرمایه‌گذاران و علاقمندان به سرمایه‌گذاری در ایران، عرضه شده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اظهار امیدواری از افزایش سهم اقتصاد ایران در تجارت بین‌الملل، گفت: بخش زیادی از سرمایه‌گذاری کشور در حوزه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در منطقه عظیم پارس جنوبی واقع در عسلویه استان بوشهر ایجاد شده است، و حضور شرکت‌های فعال صنعتی منطقه پارس در این نمایشگاه، مورد استقبال سرمایه‌گذاران و تجار خارجی قرار گرفته است.

وی عسلویه و منطقه پارس جنوبی را یکی از منابع درآمدی و ارزآوری کشور برشمرد، و افزود: سرمایه‌گذاران و فعالان صنعتی منطقه پارس از فرصت‌های عرضه و معرفی خود در صنایع نمایشگاهی و برگزاری رویدادهای بین‌المللی برای توسعه اقتصادی و تجاری خود بهره ببرند.

کد خبر 6096854

دیگر خبرها

  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • رویداد «ایده بازار» در دانشگاه برگزار شود
  • رویداد«ایده بازار» برای مشارکت مردم در اقتصاد برگزار شود
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان
  • ضرورت افزایش ظرفیت استخدام ماما در بخش بهداشت و درمان
  • نقاط قوت و ضعف مجلس یازدهم/ «نظارت» در مجلس آینده تقویت شود
  • دغدغه مردم در حوزه اشتغال است
  •  توسعه گردشگری با مشارکت مردم میسر می‌شود