Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله رجبعلی رضازاده گفت: در شرایط کنونی تشرف حضوری به حرم مطهر رضوی جهت زیارت مضجع منورحضرت رضا(ع) به هیچ عنوان ضرورتی ندارد. ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس به نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد؛ رئیس سازمان فرهنگی،حجت‌الاسلام سیدمحمود مرویان حسینی؛ مدیرعامل بنیاد پژوهش‌های اسلامی به همراه جمعی از مدیران آستان قدس رضوی ضمن حضور در بیت آیت‌الله رجبعلی رضازاده ، با ایشان دیدار و گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله رجبعلی‌ رضازاده در این دیدار با بیان اینکه در شرایط کنونی جامعه، تشرف حضوری به حرم مطهر رضوی جهت زیارت مضجع منور حضرت رضا(ع) به هیچ عنوان ضرورتی ندارد، اظهار داشت: زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) با قرائت زیارتنامه حضرت رضا(ع) می‌توانند فیض زیارت حضوری این امام همام(ع) را در درگاه الهی کسب کنند تا ان‌شاءالله با توسل به حضرت رضا(ع) این خطر رفع شود.

مساجد نماز جماعت را کوتاه و بدون انجام مستحبات برگزار کننداماکن متبرکه حرم رضوی به صورت دائم ضدعفونی می‌شودبازدید تولیت آستان قدس از پروژه‌های عمرانی حرم رضوی

وی اضافه کرد: توجه به مسائل بهداشتی و پزشکی باید در اولویت مردم قرار گیرد و در صورت ابتلاء به این بیماری برای درمان و جلوگیری از شیوع آن اقدامات و دستورات متخصصان امر که همان پزشکان باشند لازم است.

حجت‌الاسلام گنابادی‌نژاد؛ رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی در ابتدای این دیدار گزارشی درباره‌ مجموعه اقدامات آستان قدس رضوی در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در حرم مطهر رضوی به آیت‌الله رجبعلی رضازاده ارائه و در ادامه یک مجموعه 5 جلدی با محوریت فقه امام کاظم(ع) خدمت وی اهداء شد.

انتهای پیام/282/ش

R41347/P/S6,1188/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حرم مطهر رضوی حضرت رضا ع آستان قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۶۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«با شما سربلندیم» شعار محوری دهه کرامت شد

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) خبر داد: شعار محوری دهه کرامت امسال عبارت "با شما سربلندیم" انتخاب شده ست.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مشرف -معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) - امروز در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد، گفت: هر ساله دهه کرامت با یک شعار محوری و عناوین مشخصی اعلام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شعار محوری دهه کرامت امسال عبارت «با شما سربلندیم» است، عنوان کرد: برای سایر روزهای دهه کرامت نیز عناوینی ازجمله «حضرت فاطمه معصومه(س)، بهترین دختر دنیا، الگوی عفاف و حجاب»، «زیست عفیفانه به دست بانوی کرامت و مهربانی»، «شهر مقدس قم حرم اهل بیت(ع)، خواستگاه انقلاب اسلامی» انتخاب شده‌اند.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) ابراز کرد: «خدمت کریمانه، مشارکت مردمی، اقتدارمردمی»، «امامزادگان پرچمداران جهاد تبیین ومعرفت افزایی»، «امین ولایت، عزیز برادر»، «مساجد تراز اسلامی، خواستگاه والدین ولایی، شهیدان خدایی»، «مبارزه با ظالم، دفاع از مظلوم، زمینه‌ساز ظهور منجی»، «ماه امید، نشاط معنوی، زیارت عارفانه» و «خاندان موسی بن جعفر(ع)، الگوی خانواده ایمانی» از دیگر عناوین انتخاب شده برای روزهای دهه کرامت هستند.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه جشن‌های ویژه دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت‌ماه در قم آغاز خواهد شد، تصریح کرد: تلاش کرده‌ایم محوریت این جشن‌ها دختران و بانوان باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «با شما سربلندیم» شعار محوری دهه کرامت شد
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • جشن تکلیف ۴ هزار دختر در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت (ع)
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • برپایی نمایشگاه «در آستان بقیع»/ تصاویری از حرم‌های مطهر ائمه(ع) قبل و بعد از تخریب
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • بازدید ۷۰ هزار نفر از موزه‌ های حرم مطهر رضوی
  • ۷۰ هزار نفر از موزه‌های حرم مطهر رضوی دیدن کردند