Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@18:18:39 GMT

راه ارتباطی 7 روستا در پلدختر همچنان قطع است

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۲۶۲۸۱

راه ارتباطی 7 روستا در پلدختر همچنان قطع است

بر اثر وقوع باران های سیلابی و طغیان رودخانه کشکان درهفته گذشته راه ارتباطی هفت روستای این بخش همچنان قطع است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مرتضی کاییدی روز سه شنبه گفت: راه های ارتباطی روستاهای پران پرویز، لیلان چم، دراشکفت، چم رستمیان، کول چپ، کلک بیشه و چم مهر با گذشت ۹ روز از جریان وقوع سیل همچنان مسدود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عوامل راهداری و شرکت سامان محیط در تلاش هستند راه ارتباطی روستای چم مهر را برقرار کنند.

بخشدار مرکزی پلدختر گفت: عوامل راهداری همچنان در تلاش برای برقراری راه ارتباطی دیگر روستاهای این بخش است که احتمال می رود ظرف امروز و فردا این راههای روستایی بازگشایی شوند.

سیل هفته گذشته بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان به شهر و روستاهای مختلف لرستان خسارت وارد کرده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلدختر راه ارتباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۶۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین آب کامل شهر توپ آغاج بیجار با اجرای ۴ کیلومتر خط انتقال آب

محمد فرهاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی جلسه‌ای که با زندیان نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس برگزار شد، قرار است اجرای چهار کیلومتر لوله کشی انتقال آب آشامیدنی از مجتمع قشلاق به توپ آغاج انجام شود.

وی افزود: با این اقدام علاوه بر تأمین آب شهر توپ آغاج به طور کامل، آب شرب روستاهای چغور قشلاق، سید حسین، کهیل، حسین آباد، بیانلو، شیرین بلاغ و قراجلو نیز تأمین خواهد شد.

وی تصریح کرد: اجرای تصفیه خانه بخش چنگ الماس از محل سد تالوار نیز در دستور کار است که پس از اجرای آن آب آشامیدنی روستاهای بخش چنگ الماس به طور کامل و پایدار تأمین می‌شود.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: تأمین موقت آب آشامیدنی روستاهای بخش چنگ الماس (حسن تیمور، زینل، چپغلو، جعفرآباد، چنگ الماس، فتح آباد، همایون) از طریق چاه عمیق در روستای چولجه که مطالعات آن به زودی آغاز شده انجام خواهد شد؛ ضمن اینکه با احداث چاه عمیق روستای گل تپه طغامین، آب مورد نیاز این روستا و روستای آغبلاغ به مرحله اجرا می‌رسد.

فرهاد اضافه کرد: از طریق مجتمع اوباتو آب شرب روستاهای کچه گنبد، کوتان، قزلبلاغ، خوشمقام، جعفر آباد تأمین و عملیات اجرایی آن در نیمه نخست سال جاری آغاز می‌شود.

کد خبر 6094467

دیگر خبرها

  • شوراها پل ارتباطی میان مردم و مسوولان هستند
  • واکنش حزب‌الله به حمله‌های رژیم صهیونیستی علیه روستاهای لبنانی
  • احتمال ریزش بهمن در گردنه تته/ مردم از تردد پرهیز کنند
  • تأمین آب کامل شهر توپ آغاج بیجار با اجرای ۴ کیلومتر خط انتقال آب
  • رفع مشکلات ارتباطی روستای گنجگان با نصب سایت جدید
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • ۲۳ کیلومتر شبکه فیبر نوری منازل در پلدختر اجرا شد