Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان  در بازدید از ستاد کرونا سیستان و بلوچستان اظهار داشت: تمامی اتباع بیگانه که بصورت غیر مجاز وارد استان شوند با تمهیداتی از همان نقطه به کشورشان برگشت داده می‌شوند و به آنان اجازه ورود داده نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوگفت: گروهی از اتباع کشور‌های همسایه به قصد زیارت از طریق مرز‌های رسمی سیستان و بلوچستان وارد می‌شوند که پیش‌بینی شده با مدیریت نیروی انتظامی به سمت استان‌های دیگر هدایت شوند و با توجه به وضعیت کرونا در داخل شهر زاهدان تردد نداشته باشند.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: روز بازارها، مراسمات مختلف در تالار‌ها هر چه سریعتر توسط شهرداری و سایر سازمان‌ها باید مدیریت و در صورت امکان تعطیل شود و شهرداری زاهدان نسبت به جمع‌آوری متکدیان از سطح شهر اقدام کند.

او تاکید کرد: گندزدایی محیط در سطح گسترده‌ای برای کاهش میزان آلودگی در سیستان و بلوچستان آغاز شده که لازم است همه سازمان‌ها با کمک دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نسبت به گندزدایی محیط کار ادارات و محیط‌های پرتردد اقدام کنند.

موهبتی افزود: در منطقه سیب و سوران که بیمارستان راه‌اندازی نشده در صورت نیاز بیمارستان مدیریت بحران استانداری برای این امر در نظر گرفته شده که باید تجهیزات موردنیاز بیشتر به این مکان منتقل و برای ارائه خدمت آماده شود.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری ویروس کرونا سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۶۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)

به گزارش صدای ایران از ایسنا،پس از باران‌های سیل‌آسا چند هفته اخیر در استان سیستان و بلوچستان و فروکش کردن آب در بیشتر مناطق، ساکنان روستا‌های آسیب دیده با خسارات پس از سیل از جمله بسته بودن راه‌های ارتباطی، آب گرفتگی منازل و غیر قابل استفاده شدن وسایل خانه دست و پنجه نرم می‌کنند؛ روستای پزم تیاب از توابع بخش مرکزی کنارک این استان، یکی از مناطقی است که هنوز با تبعات سیل دست و پنجه نرم می‌کند.

دیگر خبرها

  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • زنده گیری و رهاسازی سه سر تمساح در جنوب سیستان و بلوچستان
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • اجرای نمادین مناسک حج تمتع در سیستان و بلوچستان
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت