Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@11:06:52 GMT

شماره جدید نشریه «شیوه» منتشر شد‎

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۲۶۶۷۹

شماره جدید نشریه «شیوه» منتشر شد‎

به گزارش خبرگزاری مهر، شماره جدید نشریه «شیوه» شامل آثار و گفتاری از ابراهیم حقیقی، محمدرضا اصلانی، هوتن شکیبا، مهدی حسینی، ثمیلا امیرابراهیمی، لی جانگ دونگ و هاروکی موراکامی است.

همچنین در این شماره، به‌ مناسبت بیستمین سال تأسیس خانه هنرمندان ایران، یادداشت‌هایی از غلامحسین امیرخانی، ایرج راد، بهروز غریب‌پور، محمد سریر، محمدرضا اصلانی، محمدرضا عبدالملکیان، سیف‌الله صمدیان، سیدمحمد بهشتی، مجید جوزانی، معصومه مظفری و مجید رجبی‌معمار به چاپ رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت موازین بهداشتی و سلامت افراد، «شیوه» در بسته‌بندی‌های سلفونی، راهی کیوسک‌ها و کتاب‌فروشی‌ها شده است.

از مخاطبان خواسته شده بعد از خرید «شیوه» آن را از سلفون خارج کرده، سلفون را دور انداخته و دست‌های خود را ضدعفونی و سپس آن را مطالعه کنند.

کد خبر 4868916

منبع: مهر

کلیدواژه: خانه هنرمندان ایران نشریه شیوه ابراهیم حقیقی غلامحسین امیرخانی محمدرضا اصلانی هوتن شکیبا سیدمحمد بهشتی ویروس کرونا تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر سینمای مستند شبکه چهار سیما رادیو نمایش شبکه پنج سیما سریال ایرانی جشنواره فیلم برلین شبکه سه سیما فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۶۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترتیل صفحه 240 کلام الله مجید+ صوت

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، ترتیل صفحه 240 کلام الله مجید سوره مبارکه  یوسف 38 الی 43 در ادامه می‌آید:



https://www.taghribnews.com/images/docs/files/000633/nf00633264-1.mp3

دیگر خبرها

  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • جدیدترین شماره فیلم‌نگار با خلاصه فیلمنامه «آپاراتچی» و «آسمان غرب» منتشر شد
  • زندگی با آل‌احمد در شیوه نگارش سیمین دانشور تاثیر نداشت
  • زندگی با آل‌احمد در شیوه نگارش سیمین دانشور تاثیر نگذاشت
  • مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال
  • ترتیل صفحه 240 کلام الله مجید+ صوت
  • (ویدئو) مجید و آقا معلم سریال قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال
  • تاریخ مطبوعات ایران در برابر انظار عموم قرار گرفت
  • دفترچه سؤالات «علوم ریاضی» و «علوم انسانی» کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • دفترچه سوالات «علوم ریاضی» و «علوم انسانی» کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد