Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم فوتبال تراکتور گفت: در بدترین زمان ممکن شکست خوردیم و باید تلاش کنیم که در دو دیدار بعدی امتیازهای کامل را کسب کنیم. ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

ایمان سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست یک بر صفر تراکتور برابر پارس‌جنوبی گفت: این هفته با توجه به اینکه تیم‌های مدعی امتیاز از دست داده بودند، بهترین فرصت را داشتیم تا از لحاظ امتیازی شرایط خودمان را در جدول بهتر کنیم ولی شکست خوردیم و این باخت بدموقع بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر بازی‌ها واقعا سخت شده، خصوصا بازی برابر تیم‌های پایین جدول که به سختی امتیاز از دست می‌دهند و می‌خواهند خودشان را از منطقه سقوط دور کنند.

وی در ارتباط با اعتراض بازیکنان و کادر فنی تراکتور به داوری این مسابقه عنوان کرد: نوع سوت زدن داور اذیت‌کننده بود. گاهی اوقات صحنه‌ها طوری است که نمی‌توانیم قضاوت مطمئن داشته باشیم و البته کیفیت تلویزیونی هم ممکن است طوری باشد که نتوانیم در مورد صحنه‌ها دقیق نظر بدهیم. با این حال اعتقاد من است که باید از داوران با تجربه و کم اشتباه استفاده شود، به ویژه در دیدارهایی که تیم‌ها برای قهرمانی، کسب سهمیه یا سقوط نکردن می‌جنگند.

مدافع تراکتور در پاسخ به این پرسش که «آیا این تیم شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارد؟» خاطرنشان کرد: در هفته‌های گذشته نتایج خیلی خوبی گرفتیم و اگر این بازی را می‌بردیم اختلاف‌مان با تیم صدرنشین به هفت امتیاز می‌رسید اما هنوز هم ناامید نیستیم. امسال در دو جام شانس قهرمانی داریم و برای موفقیت در این دو جام و خوشحال کردن هواداران تراکتور، تا آخرین توان تلاش خواهیم کرد. باید بجنگیم و ناامید نشویم. دو بازی بعدی ما در تبریز است که باید از این دو بازی شش امتیاز بگیریم.

نامه باشگاه تراکتور به رئیس صداوسیما: مانع ورود دوربین‌ها به ورزشگاه می‌شویم/ دنبال جام فلزی نیستیم

 

انتهای پیام/ 

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال تراکتور تبریز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال تراکتور تبریز فوتبال تراکتور تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۶۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال استقلال تهران روز چهارشنبه در حالی به مصاف تراکتور خواهد رفت که این تیم حالا یک سرمربی پرسپولیسی را روی نیمکت خود دارد. حمید مطهری در روزهای غیبت یحیی گل محمدی قرار است به عنوان سرمربی تی‌تی‌ها آنها را مقابل استقلال هدایت کند.
مطهری اگرچه به عنوان کمک مربی و دستیار یحیی هیچ وقت با پرسپولیس برابر استقلال شکست نخورده بود اما به عنوان سرمربی آماری متفاوت دارد؛ حمید مطهری تحت عنوان سرمربی سه بار تیمش را به مصاف استقلال فرستاده است. او اواخر بهار سال ۱۴۰۱ به عنوان سرمربی نساجی مازندران انتخاب شد و تابستان همان سال در چهارچوب لیگ بیست و دوم با نتیجه ۳ بر ۱ بازی را به استقلالی‌ها واگذار کرد. چند ماه بعد، استقلال و نساجی سوپرجام باشگاه‌های کشور را نیز برگزار کردند که دوباره سهم نساجی ناکامی شد تا استقلال با ریکاردو ساپینتو به واسطه پیروزی در آن بازی تنها جام خودش  در فصل قبل را بگیرد. این دو تیم اسفند ماه سال ۱۴۰۱ بازی برگشت لیگ بیست و دوم را نیز انجام دادند که با نتیجه مساوی یک-یک خاتمه یافت.

به این ترتیب حمید مطهری در مقام سرمربی تاکنون موفق به شکست دادن استقلال در یک بازی رسمی نشده و اگر چهارشنبه با تراکتور به استقلال ببازد، علاوه بر تداوم روند ناکامی خودش به عنوان سرمربی برابر آبی‌های تهرانی، شاید عملاً راه برای اینکه استقلالی‌ها به واسطه پیروزی مقابل تیم‌های تحت هدایت او یک جام دیگر نیز علاوه بر سوپرجام سال ۱۴۰۱ را هم بگیرند، هموار شود. البته اگر حمید بتواند با تراکتور استقلال را ببرد، با کمکی که به پرسپولیس کرده، تمامی شکست‌هایش را برابر این تیم فراموش خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • فرصت ویژه برای پورحمیدی/ دروازه بان تراکتور صدرنشین می شود؟
  • تردید بزرگ رئال: جشن قهرمانی بگیریم یا نه!
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم