Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@14:27:06 GMT

کرایه تاکسی و اتوبوس ۲۵ درصد گران شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۲۶۸۳۶

کرایه تاکسی و اتوبوس ۲۵ درصد گران شد

به گزارش ایرنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران امروز سه‌شنبه در دویست و سومین جلسه خود با بررسی لایحه تعیین نرخ کرایه تاکسی، اتوبوس و بلیت مترو در سال ۹۹ تصویب کردند: نرخ کرایه تاکسی تا سقف ۲۵ درصد نسبت به سال جاری و نرخ پایه افزایش پیدا کند.

این افزایش برای کرایه تاکسی از ساعت ۲۲ شب تا  ۶ صبح ۲۰ درصد خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تصویب شورای شهر، همچنین نرخ کرایه ناوگان تاکسیرانی که خدمات ویژه به شهروندان ارایه می‌کنند تا ۸۰ درصد افزایش یافت.

بر اساس این مصوبه، نرخ کرایه سرویس مدارس نیز در سال ۹۹ نسبت به سال جاری تا سقف ۲۵ درصد افزایش می یابد.

اعضای شورای شهر تهران همچنین به شهرداری تهران اجازه دادند نرخ کرایه اتوبوس های شرکت واحد را در سال آینده ۲۵ درصد بالا ببرد.

بلیت مترو

شورای اسلامی شهر تهران همچنین تصویب کرد نرخ بلیت تک سفره شهری مترو از ۱۲۰۰ تومان در سال ۹۸ به ۱۵۰۰ تومان در سال ۹۹ افزایش یابد.

با این مصوبه،  نرخ بلیت تک سفره حومه تهران از ۱۵۰۰ به ۱۷۰۰ تومان در سال آینده رسید و بلیت تک سفره هشتگرد هم ۵ هزار تومان تعیین شد.

بلیت تک سفره مترو فرودگاه امام خمینی (ره) نیز همانند سال گذشته بدون افزایش و با مبلغ ۹ هزار تومان باقی ماند.

همچنین اعضای شورای شهر تهران بیشترین تخفیف کارت بلیت مترو را متناسب با سفر ۵۰ درصد بهای بلیت تک سفره تعیین کردند.

برچسب‌ها شورای اسلامی شهر تهران شهر تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر تهران شهر تهران شورای اسلامی شهر تهران شهر تهران بلیت تک سفره کرایه تاکسی شهر تهران نرخ کرایه ۲۵ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۶۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ درصد نانوایی های استان سمنان باید دوگانه سوز شوند

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی بعد از ظهر سه شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار سمنان به میزبانی استانداری، بر ضرورت نظارت‌ها بر بازار به منظور جلوگیری از ایجاد تنش و یا گران فروشی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه افزایش رضایتمندی در بین آحاد اقشار جامعه یکی از محورهای تشدید نظارت بر اصناف در استان سمنان است، تاکید کرد: نظارت‌ها بر بازار بیش از پیش تقویت شود.

استاندار سمنان با بیان اینکه گران‌فروشی در استان سمنان به هیچ عنوان پذیرفته نیست، بیان کرد: با تخلفاتی از این دست که موجب نارضایتی مردم می‌شود به شدت برخورد خواهیم کرد.

هاشمی همچنین گفت: برپایی نمایشگاه‌های فصلی در سطح استان امری مطلوب است، اما ضرورت دارد تا در اجرای نمایشگاه‌ها از ظرفیت بازاریان، اصناف و کسبه هر شهرستان استفاده شود.

وی افزود: طبق دستورالعمل جدید سازمان پدافند غیرعامل وزارت کشور، ۳۰ درصد نانوایی‌های استان می‌بایست دوگانه سوز شده و با سوخت دوم نیز کار کنند.

استاندار سمنان درباره علت این دستورالعمل توضیح داد: مدیریت امور در مواقع بحران و اضطرار یکی از مهمترین موضوعاتی است که در زمینه دوگانه سوز کردن واحدهای تولید نان، مورد تاکید قرار گرفته است.

کد خبر 6099620

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۳۰ تاکسی ون در مناطق کم‌برخوردار اهواز
  • این خودرو یک‌دفعه ۹۰ میلیون گران شد/ جدول قیمت
  • ترجیح اتوبوس‌های برقی برای چیست؟
  • افزایش ۱۵۸ درصدی میانگین قیمت یک متر خانه در تهران/ گران‌ترین و ارزان‌ترین خانه‌ها در کدام مناطق پایتخت معامله می‌شود؟
  • ۳۰ درصد نانوایی های استان سمنان باید دوگانه سوز شوند
  • گزارش جدیداز قیمت مسکن در تهران/مسکن چقدر گران شد؟
  • ◄ متروی قم در پیچ ؛ واگن 6 میلیاردی به 51 میلیارد رسید!
  • یادی از اولین خطوط اتوبوسرانی | از بلیت فلزی تا بلیت کاغذی و باجه بلیت‌فروشی
  • کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد
  • پیشنهاد افزایش ۳۵ تا ۴۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در اهواز