Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه عضو تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران گفت: ترس از ابتلا به بیماری کرونا باعث شده تا اکثر بازیکنان دعوت شده تصمیم بگیرند در اردوی تیم ملی حضور پیدا نکنند.

مسعود ژولیده در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به دعوتش به اردوی تیم ملی جهت حضور در رقابت‌های جهانی 2020 ایتالیا، اظهارکرد: طبق اعلام فدراسیون اولین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال هفت نفره قرار است از 13 تا 18 اسفند با حضور 30 ملی پوش برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: هرچند بنا به گفته مسئولین فدراسیون، کمپ تیم ملی و محل اسکان ورزشکاران کاملا ضدعفونی شده، اما من به همراه اکثر بازیکنان دعوت شده تصمیم گرفته‌ایم تا در این اردو حضور پیدا نکنیم.

ملی پوش کرمانشاهی فوتبال هفت نفره ایران اضافه کرد: براساس اطلاعی که از بازیکنان دعوت شده از استان‌های دیگر هم دارم، نزدیک به 20 نفر از آنها به دلیل ترس از ابتلاء به کرونا تصمیم گرفته‌اند در این اردو حاضر نشوند.

وی اضافه کرد: از استان کرمانشاه علاوه بر من، مهدی بخشی، شهاب رحیمی، شمس الدین شهبازی و احسان معصوم زاده هم به اردو دعوت شده‌اند که از این تعداد احتمالا فقط یک نفر به اردو برود.

این ورزشکار ملی پوش در ادامه بابیان اینکه تاکنون این تصمیم را به فدراسیون اعلام نکرده‌اند، عنوان کرد: درصورتی که اکثر بازیکنان در این اردو حاضر نشوند، اردو کنسل خواهد شد.

ژولیده افزود: حتی اگر خودم هم بخواهم در این اردو حاضر شوم، خانواده‌ام اجازه نمی‌دهند بروم که البته به آنها حق می‌دهم.

عضو تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران یادآورشد: متاسفانه برگزاری رقابت‌های ورودی به جام جهانی 2020 هم در کشور ایتالیاست، کشوری که هم اکنون درگیر بیماری کروناست و می‌تواند این مسئله برای ما مشکل ساز باشد.

وی در پایان گفت: هرچند که می‌دانیم که تا زمان برگزاری این رقابت‌ها هم زمان زیادی باقی نمانده، اما عدم حضورم در اردوها باعث کاهش سطح آمادگی بدنم نمی‌شود، چراکه در کرمانشاه و با یکی از دوستانم روزی دو ساعت تمریناتم را انجام می‌دهم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال هفت نفره اردو كرمانشاه استانی ورزشی فوتبال هفت نفره تیم ملی فوتبال دعوت شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۷۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پینگ پنگ بازان جوان برای رقابت‌های آسیایی میانه و قهرمانی آسیا در ورزشگاه شهید عضدی تهران اردو زدند.
الینا رحیمی، ستایش ایلوخانی و فاطمه یاری تیم اعزامی به این دو رقابت هستند.
این اردو از سوم اردیبهشت آغاز شده و تا زمان اعزام ملی پوشان به آسیای میانه به میزبانی ازبکستان ادامه خواهد داشت.
مسابقات آسیایی میانه ۴ تا ۶ خرداد در قزاقستان برگزار می شود. قهرمان و نایب قهرمان این رقابت ها به مسابقات قهرمانی آسیا می‌روند. رقابت‌های قهرمانی آسیا ۱۰ تیر در چین برگزار می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟