Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا دستغیب سه شنبه اظهار داشت: خیرین و نیک اندیشان شیرازی برای شکست کرونا آستین همت بالا زدند و با خرید محلول ضدعفونی آن را در دو روز گذشته در بین مردم به صورت رایگان توزیع کردند.

دستغیب اظهار داشت: این محلول های ضدعفونی کننده در بین اهالی مناطق کتس بس ، حجت آباد ،کلانتری‌های سطح شهر و محله سنگ سیاه توزیع شد که این کار در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل مجمع خیرین شهرسازوفرهنگ ساز شیرازگفت: خیرین این موسسه همچنین بالغ بر ۱۲ میلیون تومان روپوش پزشکی تهیه و به مراکز اورژانس این شهر اهدا کردند.

وی بیان کرد: در ابتدای سال جاری سیل عظیمی در شیراز اتفاق افتاد و شمار قابل توجهی از مسافران و مهمانان نوروزی این شهر را غافلگیر کرد و بعضی را نیز به کام مرگ کشاند اما مردم فهیم شیراز با نیت خیر و نوع دوستی در این عرصه ورود پیدا و نام نیک خود را بر لوح زرین روزگار حک کردند و حال در این عرصه نیز با مهربانی و از خودگذشتگی ورود خواهند کرد و اجازه خودکامگی به سوداگران اقتصادی نخواهند داد.

برچسب‌ها ویروس کرونا شیراز احتکار بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا و معضل بازار لوازم پیشگیری از آن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شیراز احتکار بهداشت و سلامت ویروس کرونا شیراز احتکار بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۷۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز

امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند.

مدیرکل دفتر موسیقی: در کنسرت قربانی ما پای قانون ایستادیم

 

قرار است سمیعی به همراه مسئول دفتر سرود و برخی از کارشناسان دفتر موسیقی، در این سفر ضمن بازدید از انجمن‌های موسیقی، با گروه‌های سرود، فعالان موسیقی، مدیران ارکسترهای استانی و مدیران ادارات کل فرهنگ و ارشاد استانی دیدار کند و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل آنان قرار گیرد.

همچنین در پایان این سفر دو روزه مدیر دفتر موسیقی ضمن بازدید از روند برگزاری جشنواره موسیقی خلیج فارس با هنرمندان حاضر در این جشنواره گفت‌وگو خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان شیرازی در حمایت از خیزش دانشگاه‌های غربی
  • رژیم صهیونیستی در کف میدان شکست خورده است
  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • شوق و هیجان 15 هزارنفری برای فرار از افسردگی
  • همیاران مهربان ترافیک به مثابه مشارکت مردم در جهش تولیدات فرهنگی هستند/روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • میدان شهرت در ایران
  • سفر به سومین دیار حرم اهل بیت (ع) در ایران -  بخش نخست
  • نگاهی به آمار خیره‌کننده رئال در فصل جاری