Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ گفت: به اتحادیه برخی صنوف پرتردد اجازه داده شد، تا اطلاع ثانوی در  ساعت کمتری به فعالیت شغلی ادامه دهند. ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ نادر مرادی با اعلام خبر کاهش ساعت کاری برخی صنوف پر تردد در پایتخت درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و  درخواست متصدیان برخی از صنوف خاص و پر تردد شهر تهران مبنی بر ساماندهی نحوه فعالیتشان در این ایام، صبح روز گذشته دوازدهم اسفند ماه جلسه‌ای پیرامون این موضوع با حضور اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف، رؤسای اتحادیه‌های صنفی، نماینده دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و برخی نهادهای تصمیم‌گیر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به اینکه به اتحادیه برخی صنوف پرتردد اجازه داده شد، تا اطلاع ثانوی در  ساعت کمتری به فعالیت شغلی ادامه دهند، گفت: صنوف مشمول این بخشنامه، توسط اتاق اصناف بررسی خواهد شد و نتیجه آن ازطریق اتحادیه‌ها به واحدهای صنفی ابلاغ می‌شود.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مقرر شد کلاسهای آموزشی برای رؤسای اتحادیه‌ها پیرامون رعایت بهداشت فردی و راه‌های مقابله با بیماری کرونا برگزار شود، افزود: این کلاسها از روز سه‌شنبه 13 اسفندماه در سالن جلسات اتاق اصناف برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: رؤسای اتحادیه‌ها نیز موظف هستند هر کدام به صورت جداگانه این کلاسها را برای تمام صنوف خود در طول چند مرحله برگزار کنند.

مرادی با تأکید بر اینکه رعایت ساعت کاری برای صنوف تمام رسته‌های شغلی الزامی است، تصریح کرد: مشارکت اصناف با پلیس در ارتقاء و توسعه امنیت می‌تواند بخش مهمی از جرایم را در حوزه صنفی کاهش دهد.

جزئیات ممنوعیت استفاده از قلیان/ پلمب در انتظار متخلفان

انتهای پیام/

انتهای پ

R1370/P/S2,21,25/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا پلیس امنیت پلیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا پلیس امنیت پلیس ویروس کرونا پلیس امنیت پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۷۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته فنی هوای پاک برای ممنوعیت سوزاندن بقایای کشت گندم برگزار شد 

فرهاد قلی نژاد معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: خوزستان یکی از استانهای درگیر با موضوع آلودگی هوا بر اثر سوزاند بقایای کشاورزی است و هر ساله پس از برداشت محصول گندم ،سوزاندن بقایای کشت گندم در مزارع علاوه بر آسیب جدی به بافت خاک موجب ایجاد آلودگی هوا در استان خوزستان می شود .

او می‌گوید: وفق ماده ۲۰ قانون هوای پاک سوزاندن بقایای کشت ممنوع است و باید با برنامه ریزی لازم بویژه آموزش و اطلاع رسانی و با معرفی روش های جایگزین همانند بازیافت و استفاده مجدد از کاه و کلش گندم از سوزاندن بقایای کشت خودداری شود .

قلی نژاد معرفی روشها و تجهیزات که می تواند بقایای کشاورزی را جمع آوری و استفاده از مشوق های تاثیر گذار برای کشاورزانی که از سوزاندن مزارع خوداری کرده اند می تواند از راهکارهای موثر در کاهش این پدیده باشد .

در این نشست مجموعه اقدامات آموزشی،اطلاع رسانی و همچنین روش های جایگزین امحای بقایای کشت بررسی و جهت پیگیری مصوب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • منتظر کاهش بیشتر قیمت‌ طلا باشیم؟
  • اتخاد تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران
  • اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران
  • اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران‌
  • کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت
  • کمیته فنی هوای پاک برای ممنوعیت سوزاندن بقایای کشت گندم برگزار شد 
  • افزایش توجه به امنیت کارگران در فضای مجازی
  • دور دوم انتخابات با صلابت و امنیت برگزار شود
  • تجهیز تمامی خودروهای داخلی به ردیاب
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان