Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@12:34:42 GMT

افتتاح سفارت لیبی در دمشق پس از ۸ سال

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۲۷۴۰۴

افتتاح سفارت لیبی در دمشق پس از ۸ سال

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، سفارت لیبی در دمشق با حضور وزیر خارجه دولت موقت لیبی و معاون وزیر خارجه سوریه بازگشایی شد.

در پی بحران سوریه، لیبی سفارت خود در دمشق را در سال ۲۰۱۸ تعطیل کرد.

روز یکشنبه در پی سفر هیئتی از دولت شرق لیبی به دمشق، وزیران خارجه سوریه و لیبی در دیدار خود در دمشق یادداشت تفاهمی برای افتتاح مقر‌های دیپلماتیک امضا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه، در دیدار با هیئت دیپلماتیک لیبی تاکید کرد جنگ علیه تروریسم سرنوشت منطقه را در مقابله با طرح‌هایی تعیین می‌کند که برخی کشور‌ها از طریق مزدورانشان به دنبال اجرای آن هستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تحولات سوریه تحولات لیبی مبارزه با تروریسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۷۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزرای خارجه ایران و بنگلادش دیدار کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه روز کاری شلوغ خود در گامبیا پس از سخنرانی در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی با وزیر امور خارجه بنگلادش ملاقات و گفت و گو کرد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از صبح امروز با سامح شکری وزیر خارجه مصر، رنتو مارسودی وزیر خارجه اندونزی، فیصل بن فرحان وزیر خارجه پادشاهی عربستان سعودی و هاکان فیدان وزیر امور خارجه ترکیه دیدار کرد.

کد خبر 6096688 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • دیدار گروسی با وزیر خارجه ایران
  • فیدان: تنش بین اسرائیل و ایران با حمله به سفارت آغاز شد
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق فردا برگزار می‌شود
  • مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش فردا برگزار می‌شود
  • تلاش روسیه برای افتتاح کنسولگری در بنغازی
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در قبال مقاومت و فلسطین
  • امیرعبداللهیان: باید رژیم اشغالگر آپارتاید اسرائیل را متوقف کنیم/ نحوه برخورد دولت‌های مسلمان با بحران غزه در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد/ دیدار گسترده وزیر خارجه با مقامات ارشد کشورهای اسلامی
  • وزرای خارجه ایران و بنگلادش دیدار کردند
  • دیدار امیرعبداللهیان با وزیر خارجه ترکیه
  • امیرعبداللهیان با هاکان فیدان دیدار و گفت‌وگو کرد