Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، بررسی میدانی ملاحظات و تمهیدات ترافیکی و ایمنی لازم برای اجرای مرحله نهایی انحراف ترافیک در تقاطع بزرگراه‌های شهید نجفی رستگار و آزادگان با حضور صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران و سرهنگ موسی‌پور معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ صورت گرفت.

در این بازدید میدانی، تاکید شد که فضای کارگاهی لازم برای احداث بخش‌های باقی‌مانده تقاطع بزرگراه‌های شهید نجفی رستگار و آزادگان با لحاظ عدم اختلال ترافیک در رینگ اصلی جنوب شهر تهران در اختیار مجریان پروژه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقاطع بزرگراه آزادگان که غربی‌ترین تقاطع موجود در پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار به شمار می‌آید شامل یک پل روگذر جنوب به غرب و یک مسیر زیرگذر در امتداد تندروی غرب به شرق بزرگراه است و تکمیل عملیات اجرایی آن همزمان با تکمیل فاز دوم پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار ادامه دارد.

همزمان با اتمام فاز دوم پروژه شهید نجفی رستگار، رینگ بزرگراهی جنوب شهر تهران تکمیل شده و حرکت خودروهای عبوری که قصد سفر از استان‌های شرقی به سمت استان‌های غربی و بالعکس دارند، تسهیل می‌شود.

فاز اول بزرگراه شهید نجفی رستگار در منطقه ۱۵ تهران، شانزدهم آذر ماه ۹۹ با حضور پیروز حناچی شهردار تهران و محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران به بهره‌برداری رسید.

پیروز حناچی شهردار تهران در آیین بهره‌برداری از فاز اول این پروژه گفته بود: پروژه بزرگراه شهید نجفی رستگار در ضلع جنوب شرقی تهران هدایت ترافیک سنگین را برای افرادی که به داخل شهر وارد نمی‌شوند و تنها می‌خواهند از شهر عبور کنند، بر عهده دارد. این بزرگراه از منطقه‌ای عبور می‌کند که پرتراکم و پرجمعیت است؛ طبق سیاست‌های شهرداری تهران اجرای پروژه در نقاطی که تراکم نفرات در هکتار بالا است، در اولویت بیشتری قرار دارد، هر چند ما وظیفه داریم برای تمام شهروندان شرایط مناسب را مهیا کنیم.

عملیات احداث زیرگذر بزرگراه آزادگان (مسیر غرب به شرق) در ناحیه تقاطع غیرهمسطح بزرگراه آزادگان با بزرگراه شهید نجفی رستگار که با انتقال ترافیک بزرگراه آزادگان به زیرگذر احداثی، جبهه کاری جدید در جهت اتصال بزرگراه شهید نجفی رستگار (شرق به غرب) به بزرگراه آزادگان را ممکن می‌کند، رو به اتمام است.

عمليات عمراني در تقاطع آزادگان - شهید رستگار عمليات عمراني در تقاطع آزادگان - شهید رستگار عمليات عمراني در تقاطع آزادگان - شهید رستگار عمليات عمراني در تقاطع آزادگان - شهید رستگار عمليات عمراني در تقاطع آزادگان - شهید رستگار کد خبر 488941 برچسب‌ها شهرداری تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شهرداری تهران بزرگراه شهید نجفی رستگار بزرگراه آزادگان شهید رستگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۷۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۷ اردیبهشت

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ زندی فر افزود: ترافیک در آزادراه کرج-تهران از کرج تا کیلومتر بیست و پنج این محور، سنگین؛ از این نقطه تا عوارضی قدیم تهران، نیمه سنگین و از این نقطه تا تهران، نیز به همین صورت است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در آزادراه کرج-قزوین از ترمینال شهید کلانتری تا گلشهر، نیمه سنگین و عکس آن نیز به همین شکل گزارش شده است.

به گفته زندی فر: ترافیک در آزادراه تهران-کرج از پایتخت تا عوارضی قدیم این شهر، نیمه سنگین؛ از این نقطه تا کیلومتر ۲۵ آزادراه، نیمه سنگین و از این نقطه تا کرج نیز به همین شکل گزارش شده است.

همچنین ترافیک در مسیر رفت و برگشت بین آبیک و طالقان روان است.

ترافیک از آدران تا سد امیرکبیر در جاده کرج-چالوس، روان گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۷ اردیبهشت
  • یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار در بزرگراه آزادگان | تغییرات جدید در این بزرگراه مهم
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جنوب تهران
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • آخرین وضعیت ساخت بزرگراه شوشتری در تهران | ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این بزرگراه خریداری شد
  • ترافیک پرحجم ولی در حال حرکت و بدون مشکل در تهران