Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت باشگاه پیکان گفت: کارخانه عظیمی مثل ایرانخوردو حتما تبصره‌ای درباره استفاده از بازنشستگان پیدا کرده است.

اصغر مدیرروستا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه پیکان اظهار داشت: این انتخابی بود که مدیران باشگاه انجام دادند. آقای گرشاسبی به خاطر تجربیاتی که قبلا داشته به عنوان مدیرعامل انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم در این مسیر بتوانند موفق باشد و به تیم پیکان در این موقعیت حساس کمک کند.

وی در خصوص مباحثی که در مورد بازنشستگی گرشاسبی مطرح می‌شود، افزود: همه می‌دانند او مدیر بازنشسته است و از پرسپولیس به خاطر همین موضوع جدا شد. نمی‌توانم به این موضوع ورود و درباره‌اش صحبت کنم اما شاید از تبصره خاص استفاده کرده‌اند تا بتوانند به عنوان مدیرعامل انتخاب شوند.کارخانه بزرگ ایرانخودرو مسائلی به این بزرگی را زیرپا نمی‌گذارد، حتماً صحبت‌هایی شده و این مانع را برطرف کرده‌اند.

مدیرروستا در خصوص وضعیت تیم پیکان در لیگ برتر عنوان کرد: من احترام زیادی برای آقای شیعی قائل هستم و همچنین هیأت مدیره سابق که در آن زمان آقای گرشاسبی رئیس‌شان بود. اگر آنها تصمیمات به موقعی می‌گرفتند و در اول تعطیلات نیم فصل سرمربی جدید را انتخاب می‌کردند موقعیت بهتری برای مربی بود تا شرایط را بهتر رقم زند. این دوستان آمدند و زمان به آقای فرکی دادند و بعد از هفته اول مربی‌ را عوض کردند. این تصمیم، ‌تصمیم درستی نبود و اگر می‌خواستند تغییر سرمربی را انجام دهند باید اول تعطیلات این کار را می‌کردند. به هر حال برای آقای ویسی آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم بتواند با این تیم در لیگ بماند. امیدوارم حمایت‌های لازم از او صورت گیرد چون واقعا این تیم با این امکانات حیف است در لیگ برتر نماند.

وی در خصوص مذاکراتش با  مدیران ایرانخوردرو برای مدیرعاملی باشگاه پیکان و پیگیری های گرشاسبی گفت : من برای سمت مدیرعاملی با هیأت مدیره هیچ صحبتی نکردم. تمام مذاکراتم با مدیران ارشد ایرانخودرو بود و من به مدیران برنامه دادم. آقای گرشاسبی در این خصوص در جریان کامل بودند و با دوستان در مورد بنده صحبت کردند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ا

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر پرسپولیس پیکان ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۷۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر

دبیر شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس از تجلیل ۵ هزار معلم بازنشسته و شاغل در ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر همزمان با فرارسیدن روز معلم خبر داد. - اخبار استانها -

رضا صفایی در گفتگویی با خبرنگار تسنیم در عسلویه با گرامیداشت هفته مقام معلم اظهار داشت: در راستای تجلیل از مقام شامخ معلم، با مصوبه کمیته اجرایی شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس، از تمام معلمان بازنشسته و شاغل 4 شهرستان جنوبی استان بوشهر تجلیل می‌شود.

وی تعداد معلمان بازنشسته و شاغل 4 شهرستان جنوبی استان بوشهر شامل کنگان، دیر، جم و عسلویه را حدود 5 هزار نفر عنوان کرد.

دبیر شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس با اشاره به نقش معلم در تعلیم و تربیت و همچنین پرورش نسل آینده، تجلیل از آنان را وظیفه همه آحاد جامعه دانست.

وی با قدردانی از مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس و شرکت‌های پتروشیمی عضو شورای راهبردی، چنین اقدامی را بی‌سابقه و برای نخستین بار عنوان کرد و گفت: البته مدیران عامل عضو شورای راهبردی این اقدامات را در مقابل مقام والا و شامخ معلمان ناچیز دانست و به دنبال توسعه خدمات خود به آنان هستند.

صفایی در پایان تصریح کرد: به ازای هر یک از این عزیزان مبالغی به‌عنوان هدیه روز معلم به حساب آموزش و پرورش واریز شد تا به نحو مطلوب از تمامی معلمان بازنشسته و شاغل در هر 4 شهرستان جنوبی استان بوشهر تجلیل شایسته شود.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • آموزش رایگان معلم بازنشسته به کودکان کار
  • صادرات اقلام فروشگاهی به کوبا/ نوسازی ۱۶۰ کارخانه نیشکر در کوبا
  • ۱۵۰ مدرسه در اصفهان تحت تاثیر فرونشست / حقوق معلمان حق‌التدریس افزایش پیدا می‌کند
  • تجلیل از ۵ هزار معلم بازنشسته و شاغل در جنوب استان بوشهر
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • چگونه بهترین روش کاشت مو مناسب با خودمان را پیدا کنیم
  • قیمت محصولات ایرانخودرو دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد
  • محصولات خودروسازان شهر بم زیر آب رفت!
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط