Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@23:33:11 GMT

قهرمانی: خراسان رضوی می‌تواند در تکبال موفق باشد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۲۷۸۳۲

قهرمانی: خراسان رضوی می‌تواند در تکبال موفق باشد

ایسنا/خراسان رضوی رییس هیأت انجمن‌های ورزشی خراسان رضوی گفت: با توجه به ظرفیت فوتبال و فوتسال استان٬ می‌توان روی تکبال سرمایه‌گذاری کرد.

محسن قهرمانی در  گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آغاز به کار رشته جدید تکبال اظهار کرد: این رشته کمتر از یک ماه است که به مجموعه فدراسیون انجمن‌های ورزشی اضافه شده است. بعضا فوتبالیست‌ها قبل از بازی برای گرم کردن با پا والیبال بازی می‌کنند، تکبال مشابه همین حرکات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چیزی که به آن اضافه می‌شود، تلفیق سر و پا و بازی روی میز پینگ‌پنگ است.

وی ادامه داد: این بازی برای بازیکنان با تکنیک فوتبال و فوتسال بسیار جذاب و مناسب است. رونالدینیو از فوتبالیست‌هایی است که این بازی را در سطح جهانی انجام می‌دهد.

قهرمانی در خصوص پتانسیل استان در این رشته ورزشی بیان کرد: یک هفته است که تازه رییس انجمن کشوری مشخص شده و نامه ابلاغ این رشته هنوز به استان‌ها نرسیده است اما با توجه به پتانسیل و استعدادهای موجود در فوتبال و فوتسال استان، می‌توان روی آن سرمایه‌گذاری کرد.

رییس هیأت انجمن‌های ‌ورزشی استان درباره شرایط انجمن موی‌تای نیز تصریح کرد: در طول سه هفته٬ هفت یا هشت جلسه برگزار کردیم و برای  احسان فدایی یک ابلاغ سرپرستی به مدت سه ماه زدیم، چون بیش از آن نباید بحث به درازا می‌کشید. اکنون هم انجمن موی‌تای در بستری آرام و با ثبات در حال فعالیت است. هر فعل و انفعالی در موی‌تای استان تنها از سوی فدایی مدیریت می‌شود. 

قهرمانی درخصوص پارکور نیز اظهار کرد: محمد ذوقی تقریبا دو هفته است کار خود را به عنوان رییس انجمن پارکور آغاز کرده و جلسات متعددی نیز برگزار کرده است. به زودی دفتر شمال‌شرق کشور نیز در مشهد راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محسن قهرمانی استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۷۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ خدابنده لو گفت: امروزه افراد دارای معلولیت در فعالیت‌های اجتماعی و مسابقات زیادی شرکت و توانمندی‌های خود را به جامعه ثابت می‌کنند.

وی افزود: در این راستا اولین جشنواره ورزش‌های بومی، محلی در سه شهرستان زنجان، ابهر، خدابنده در سال گذشته برگزار شد که استقبال گروه‌های هدف را به دنبال داشت.

مدیرکل بهزیستی استان ادامه داد: فعالیت‌های ورزشی برای افراد دارای معلولیت از ۲ جنبه درمانی که هدف آن تأمین سلامتی و پیشگیری از مبتلا شدن به بیماری‌های ثانویه است حائز اهمیت می‌باشد.

خدابنده لو گفت: ورزش نه تنها اعتماد به نفس را در فرد تقویت می‌کند بلکه نگرش جامعه را نسبت به معلولین دگرگون کرده و از نظر جسمی، روحی، فردی و اجتماعی آنها اثر قطعی و تعیین کننده‌ای دارد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان همچنین به اجرای طرح آموزشی آگاه سازی پیشگیری از معلولیت‌ها در دوره سالمندی اشاره کرد و گفت: این طرح با موضوعات سکته مغزی، بیماری قلبی- عروقی، استئوپروز، آرتروز، دیابت، سقوط و دمانس (آلزایمر) است که در سال گذشته ۲ هزارو ۷۲۷ در سطح استان شهری و روستایی تحت پوشش قرار گرفتند.

به گفته وی، آشنایی با بیماری استئو آرتریت، سقوط- بیماری دیابت - بیماری قلبی و عروقی -پوکی استخوان - سکته مغزی و آشنایی با بیماری دمانس از جمله موضوعاتی است که برای سالمندان جامعه هدف بهزیستی و افراد محلی در ۲ گروه سنی میانسالان با رده سنی ۶۵ الی ۴۵ و گروه سالمندی با رده سنی ۸۵ الی ۶۵ برای هر ۲ جنس آموزش داده می‌شود.

دیگر خبرها

  • شناگران خراسان رضوی قهرمان مسابقات قهرمانی شنای جانبازان کشور شدند 
  • سند آمایش سرزمینی ورزش استان ایلام تدوین شده است
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • نفرات برتر شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • تلویزیون درام ورزشی می‌سازد/ چرا آثار کمدی کمتر به آنتن می‌رسد؟
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز پایان یافت
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد