Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرزین معتمدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: با توجه به تصمیمات ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا از امروز تیم‌های امدادی این جمعیت در فرودگاه، ترمینال شهید کاویانی و راه آهن کرمانشاه مستقر شدند.

او افزود: تیم‌های امدادی جمعیت استان در پایگاه‌های سلامت با توزیع بروشور‌های آموزشی، تب سنجی و غربالگری، آموزش‌های لازم را نیز در خصوص پیشگیری از ویروس کرونا به مسافران خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معتمدی با اعلام اینکه امدادگران هلال احمر در این ایستگاه‌ها مجهز به دستگاه تب سنج هستند،بیان کرد: با اجرای این طرح مسافرینی که تب داشته و مشکوک به بیماری کرونا باشند به پایگاه‌های سلامت مراجعه و پس از شناسایی، جهت پیگیری‌های لازم به مراکز درمانی معرفی خواهند شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در پایان گفت: خدمات این تیم‌ها در فرودگاه، ترمینال شهید کاویانی و راه آهن کرمانشاه در دو شیفت صبح و عصر همزمان با ورود مسافرین به استان انجام خواهد شد.
انتهای  پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر ویروس کرونا کرونا در ایران دانشگاه علوم پزشکی هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۷۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: حادثه برخورد خودروی سواری ال ۹۰ با گاردریل به پایگاه جمعیت هلال احمر شهید کریمیان طاهری کاشان اعلام شد.

محمدنوید متقی با اشاره به اعزام یک تیم عملیاتی به محل حادثه افزود: این حادثه کیلومتر ۳۰ آزادراه کاشان-قم رخ داده بود.

او گفت: سه مصدوم این حادثه توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی مربوطه منتقل شدند و یک نفر نیز بر اثر این حادثه جان خود را از دست داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • آغاز طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال در کرمانشاه
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه های هلال احمر اردبیل