Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@02:44:15 GMT

اجرای تب سنجی از مسافران در مازندران

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۲۸۱۴۵

اجرای تب سنجی از مسافران در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، علی نصیری ظهر سه شنبه در جلسه کارگروه آموزشی برای پیشگیری از کرونا که با حضور انجمن‌های صنفی کار فرمایی مسافری استان و کارشناسان علوم پزشکی استان تشکیل شد عنوان نمود: در حال حاضر همه پایانه مسافربری استان به صورت کامل و روزانه ضد عفونی می‌شوند.

وی افزود: از آنجایی که پایانه‌های مسافربری و باری از مکان‌های شلوغ و پرتردد به‌شمار می‌آید و روزانه شمار زیادی از مردم و همچنین گردشگران و مسافران به آنجا مراجعه می‌کنند، شست وشو و ضدعفونی کردن محیط یک امر ضروری بود که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی وشرکت های مسافربری در یک عملیات مشترک ضدعفونی این مکان‌ها انجام می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا در این استان ادامه داد: ضدعفونی کردن پایانه‌های مسافربری و باری، سواری‌های برون شهری، سرویس‌های بهداشتی عمومی و اتوبوس‌های بین شهری با همکاری شرکت‌های مسافربری از دیگر فعالیت‌های این اداره کل در این راستا بوده است.

وی با تاکید بر اینکه این فعالیت‌های تا پایان آماده باش مربوط به ویروس کرونا به‌صورت پیوسته ادامه دارد تصریح کرد: آموزش و اطلاع رسانی به شهروندان با نصب بنر در پایانه‌ها و مجتمع‌های خدماتی رفاهی و توزیع بروشور و تراکت، نصب پوستر و همچنین انتشار مطالب مرتبط در فضای مجازی از جمله اقدامات در این حوزه است.

نصیری با اشاره به انجام تست تب سنج از مسافرین و گردشگران درمبادی ورودی استان ادامه داد: گشت ویژه تست‌های اولیه از مسافران انجام و در صورت مشاهده موارد مشکوک به مراکز درمانی هدایت می‌شوند.

کد خبر 4869027

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا اداره کل راهداری مازندران حمل و نقل ویروس کرونا انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر سیلاب گرگان تعطیلی مدارس قزوین شهرکرد بارش باران شیراز بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۸۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: این پرواز به شماره ۸۷۵۹ قرار بود ساعت ۲۱ و ۳۵ دقیقه دیشب انجام شود که به دلیل نقص فنی هواپیما با تاخیر ۵۰۰ دقیقه‌ای مواجه شد.
حسن جعفری افزود:پذیرایی از مسافران در ۲ نوبت انجام شد و مسوولان شرکت هواپیمایی هماهنگی لازم برای انتقال مسافران به سی آی پی را انجام دادند، اما مسافران در سالن حضور داشتند و به سالن سی آی پی نرفتند.
مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: پس از رفع نقص، این پرواز در ساعت پنج و ۵۵ دقیقه صبح امروز انجام شد.

دیگر خبرها

  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • ترجیح آزمایشگاه‌های تشخیص طبی به تعطیلی مراکز تا ادامه فعالیت
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان را ببینید
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • اجرای اقدام عملی برای رفع چالش‌های پیش‌روی توسعه اقتصادی مازندران
  • اجرای ۱۲ عنوان برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان در پایانه‌های مسافربری
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می شود