Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه اعلام کرد:قطارهای شهری و ایستگاه‌های مترو تهران حداقل سه بار در روز ضدعفونی می‌شوند.

دکتر علیرضا زالی شب گذشته با حضور در پایانه خط ۲ مترو تهران، به همراه فرنوش نوبخت، مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه و دکتر رضا کرمی، رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در جریان روند ضدعفونی کردن قطارهای شهری قرار گرفت و از کادر مدیران، پرسنل و تمامی کارکنان این حوزه تقدیر و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از اعمال دستورالعمل‌های مرتبط با ضدعفونی کردن در تمامی خطوط متروی تهران خبر داد و گفت: تمامی واگن‌های قطار، ایستگاه‌ها، هندریل‌ها، پله برقی‌ها، گیت‌های مسافری و مکان‌هایی که ممکن است در مجاورت دست مسافران باشد، بسته به خطوط و ساعت فاصله حرکت، به طور میانگین سه بار در روز و حتی حین مسافرگیری ضدعفونی می‌شون

وی در این بازدید گفت: سعی داریم ضمن حفظ سلامت کارکنان و مسافران، خدمت رسانی را به صورت پایدار و بدون تغییر در ساعت فاصله حرکت انجام دهیم.

به گفته وی، اقدامات فرهنگی در راستای افزایش آگاهی مردم، در قالب فیلم های آموزشی در مانیتورهای داخل قطار پخش می شود و در حال تهیه اطلاعیه های مرتبط نیز هستیم.

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از کاهش حدود یک سوم مسافران به علت شیوع ویروس کرونا خبر داد و افزود: روزهای عادی بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر توسط قطارهای متروی تهران جابه جا می شدند که این آمار اکنون به حدود ۸۰۰ هزار نفر رسیده است.

وی در ادامه ضمن توصیه به خرید نکردن از دستفروشان، از مردم خواست تا در صورت مشاهده فرد بد حال در مترو، تصویری تهیه نکنند تا موجبات نگرانی هموطنان فراهم نشود.‌

نوبخت همچنین از همراهی وزارت بهداشت با شرکت مترو و کمک به این ارگان در تهیه اقلام بهداشتی تشکر کرد.

همچنین دکتر زالی فرمانده ستاد عملیات مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران، ضمن تشکر از مدیریت و کارکنان شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، نحوه ضد عفونی کردن فضای مترو را استاندارد خواند.

وی در این بازدید اظهار داشت: خوشبختانه تمامی اقدامات در این راستا طبق پروتکل ها و دستورالعمل های ابلاغی وزارت بهداشت و به صورت استاندارد در حال انجام است، دوستان در شرکت بهره برداری مترو تهران در زمانی اندک بسیج شدند تا شرایط را برای کاهش سرایت پذیری برای صیانت از سلامت آحاد شهروندی فراهم کنند.

همچنین دکتر کرمی رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به لزوم رعایت بهداشت در پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا، از مردم درخواست کرد از تجمع بپرهیزند و تا حد امکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده نکنند./ایرنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه متروی تهران مترو تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۸۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک دزدی ١٠ میلیاردی از متروی تهران | سارقان چه چیزهایی از مترو می‌دزدند؟

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ لک، فرمانده یگان حفاظت مترو تهران و حومه با اشاره به تشدید اقدامات پیشگیرانه و گشت‌های انتظامی در خطوط و ایستگاه‌های مترو، اظهار کرد: از گذشته شاهد سرقت کابل از ایستگاه‌ها و خطوط متروی تهران و حومه بودیم که با نصب تجهیزات مراقبتی جدید و هوشیاری عوامل انتظامی و یگان حفاظت شرکت بهره‌برداری مترو تهران، موفق به دستگیری سارقان شدیم.

فرمانده یگان حفاظت مترو با بیان اینکه سارقان به ۱۵ فقره سرقت در خطوط مختلف مترو اعتراف کردند تصریح کرد: این سارقان سابقه‌دار و تحت تعقیب پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ بودند که پس از اخذ دستور قضائی جهت ادامه تحقیقات در اختیار عوامل پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

سرهنگ لک افزود: طبق برآوردهای صورت گرفته، ارزش تقریبی این کابل‌ها ۱۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است.

او توضیح داد: با توجه به مجهز شدن خطوط و اماکن مترو به سیستم‌های مراقبتی و تشدید اقدامات انتظاماتی، شاهد کاهش قابل ملاحظه سرقت از تجهیزات متروی تهران هستیم.

کد خبر 849064 برچسب‌ها سارق - سرقت مترو تهران

دیگر خبرها

  • تلاش می‌کنیم ایستگاه دارک تا قدس در خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • تلاش می‌کنیم بخشی از خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • بهره‌برداری از فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان در اولویت است/بازار «زرین» گذشته را روایت می‌کند
  • یک دزدی ١٠ میلیاردی از متروی تهران/ سارقان چه چیزهایی از مترو می‌دزدند؟
  • سرقت ۱۰ میلیارد تومانی از متروی تهران / دزدی غیرقابل باور سارقان از مترو
  • یک دزدی ١٠ میلیاردی از متروی تهران | سارقان چه چیزهایی از مترو می‌دزدند؟
  • افزایش ۲ برابری مسافران متروی اصفهان در روزهای جمعه
  • افزایش ۲ برابری مسافران مترو در روزهای جمعه/ برگزاری کارگاه‌های صنایع دستی در ایستگاه‌ها
  • دستاوردهای متروی مشهد و اصفهان به اشتراک گذاشته می‌شود
  • جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو